Turkish Tea Time...deel 20!!

Sev,balen zeg,ik weet ook niet of dat duur is €60,- voor die andere hangmat.

Bloem,alle spullen al op de plek?

Bep,Gezellig naar Ilse,helaas kan ik 1 ste paasdag niet dan ben ik naar waalwijk

Oh wat gaaf naar Ilse de Lange! Veel plezier alvast. Enne jullie samen dat zit wel goed natuurlijk…

hehehee :unibrow: daarom heb ik dr ook gevraagd :unibrow:

Oh meiden heerlijk zeg, zo’n avondje Ilse de Lange. Jaloersssssssss. :biggrin:

Zit ook nog te dubben, of dat ik voor 19 Mei kaarten zal halen voor Blof , als ze hier een concert geven. :tssk:

Roanna: DOEN!!! Gaaf man… gewoon doen…

ikke ga de 13e naar blof in utrecht…dus dan weet ik hoe en wat, ik zou zeggen DOEN!!

@Bloem:Ik was 2jaar geleden ook al naar hun concert hier in A, doorn geweest en die week erop gingen ze die wereldtour doen, waar nu hun laatste cd/dvd van is en die vind ik zooooo gaaf!

Ja he, gewoon doen he? :lol:

@roanna: doen! wilde ook gaan toen ze hier kwamen maar concert was helaas uitverkocht

@ Roanna: Ik zou het ook gewoon doen! Van wat k heb gehoord is Blof echt geweldig live!!

@ Bloem & Beps: veel plezier bij Ilse de Lange!! Geniet ze bij het feestebeesten.

@ Sev: ouders van mn vriend hebben ook n hangmat gekocht, hij staat op van die palen… Hij was rond de 40 euro. Ik heb vorig jaar aanbiedingen gezien (bij de Hema hier in Nederland) voor 20 euries… Volgens mij is 60 euro voor een ‘goede hangmat’ niet duur maar ik denk dat je op heel veel plekken ook goedkoper kan krijgen die even goed zijn. Maar ik ben altijd heel zuinig met dat soort dingen, dus misschien overdrijf ik *-).

@ Cristina:Ik had ze al eens live in concert gezien en ze zijn inderdaad live… SUPER.

@Cristina: jaaa, maar ik ben ook niet van plan héél veel geld uit te geven aan een hangmat, als het slecht weer is kan ze niet eens uit staan… Ben bezig mn paps aan het overhalen :smiley: heb zojuist het gras afgereden hihi en hij was superblij, ben dan maar met die folder van de hangmat afgekomen, nu even zien of hij het door heeft :smiley:

Ik ben ook een keer naar Blof geweest, helemaal in de beginperiode toen ze nog maar 1 of 2 bekende liedjes hadden.
Ze speelden toen in het plaatselijk cafe hier in het dorp. Ik was samen met mijn zwager, verder wilde er niemand mee. De volgende dag waren er meteen roddels dat hij en mijn schoonzus uit elkaar waren.
Een vriendin van me is laatst naar een theaterconcert van ze geweest en dat was ook heel mooi.

zo vandaag is mijn 4e week stage alweer in gegaan. En vandaag ben ik naar een jaar niet sporten weer begonnen.

@ bep en bloem leuk dat jullie samen gaan naar Ilse de lange.

@ Roanna: des te meer reden om te gaan :wink: Je verwent jezelf toch nooit vaak genoeg!

@ MK116: Haha, net middelbare school!

@ Sev: en traptie erin;)

@beps&bloems…gezellig met zn tweetjes naar ilse de lange…!!

@sev…hopelijk snapt je vader de hint;)

@mk…dat krijg je in dorpen helaas…hier ook…als je aan de buurvrouw verteld dat je nagel is ingescheurd heb je aan het einde van de straat je arm geamputeerd.

@besmile…succes met sporten

iedereen een fijne avond

Goede avond!
Net terug van het voetbalveld. De kids hadden een inhaalwedstrijd vanavond. Weer verloren met 4-0 en J. heeft een dikke, blauwe wang, net onder zijn oog. Hij wilde koppen maar het hoofd van de tegenstander was er eerder dan de bal :confused:
En laat nu net morgen de schoolfotograaf komen :biggrin:

@Filiz&MK116
Is hier in het dorp ook zo met dat geroddel. Hoor er zelf heel weinig van omdat we achteraf wonen en kom eigenlijk alleen in het dorp als er gevoetbald wordt. Ken de helft niet eens bij naam dus weet meestal niet eens over wie men praat. Gemakkelijk wel als je niet mee kan roddelen, zeg je ook nooit teveel.

@Besmile
Succes met sporten, hoop dat de spierpijn meevalt morgen.

@Beps&Bloem
Gezellig met z’n tweetjes naar Ilse. Zal een dolle boel worden daar!

@Roanna
Lekker naar Blof gaan! Altijd gezellig een avondje uit.

@Sev
Is je pa inmiddels al om? Of wil hij de hint maar niet snappen?

Volgens mij snapt hij het nog niet… Maar dat komt wel :wink:

@sev: zal voor je duimen

@ Besmile: lekker gesport? Wat voor stage doe je? Je hebt geloof ik een hele lange tijd in Frankrijk gezeten he?

@ Marion2: Ojeej, zulje net zien… Altijd ongelukken op een ongepast moment. Wel vervelend dat morgen de fotograaf komt!
En dat roddelen… Tjah, dat heb ik hier in het dorp ook inderdaad. Ik ken alleen ook niemand van het dorp. Is wel handig, weetje zeker dat ze niet over jou roddelen omdat er niets te roddelen valt :wink:

@ Sev: Hihi, vaders… Ik hoop voor je dat het lukt, kun je deze zomer heerlijk in je hangmat bruin worden voordat je naar Turkije vertrekt!

Ik ga naar mn bedje verhuizen. Morgen natuurkunde schoolexamen. Mijn slechtste vak. Moet nog even doorleren, wordt wel laat vanavond.

Slaap lekker allemaal!

Zo meiden, hubbie moet er morgen giga vroeg uit(hij moet om 4.15 wegrijden!) dus hij (en dus ik ook :hihi: ) gaat naar bed

Tot morgen(ohhh nog 4.75 uur werken en dan 1 week vrij!!!)