Turkish Tea Time...deel 20!!

@Beps
Zou ook nog even afwachten tot het volgende gesprek. Ging echt mijn vakantie niet verzetten voordat ik er 100% zeker van was dat ik werd aangenomen.

@ Beps: hmmm, ik snap idd wel wat je bedoelt. En als je nog tot augustus moet wachten is het wel erg lang!! Waar zou je nu eventueel heen gaan dan als ‘tussendoorvakantie-tje’ ??

uhm…?? kijk net in mn mail, mailtje van de vakantiekaart…wou hem weggooien, maar klikte er per ongeluk op…wat blijkt nu?? ik heb een gratis vakantiekaart gewonnen (kost € 100) en krijg ik 5% korting op vakantie’s die ik via die site boek (wel bij bepaalde organisatie’s…) heb echt zo iets van…HUH???

Filiz: Dat wel, maar die onzekerheid is ook niet alles zeg maar… Nu eerst op dat gesprek wachten… Rook ze haha

@Marion: Ben voor 90% zeker… door die testen dus. Nu alleen dat klik-gesprek nog… En daar zal ik aangeven dat ik de vakantie zal moeten verzetten en wanneer het beste zal uitkomen voor beiden. Mss zeggen ze daar wel dat het geen probleem is. Maar goed, ik wacht af

ja daar heb je ook weer gelijk in

@Bloem
MOOI MEEGENOMEN TOCH ZO’N PRIJS!!
Hebben de kaart een hele poos geleden eens gekocht, was toen een of andere telefonische actie. Geloof dat hij toen € 25 of € 50 kostte, weet het niet meer precies.
Geloof trouwens dat Fransijn daar werkt.

@Bloemmie… ik stuur je ff een pm…

x

@bloem
Heerlijk hoor je eigen plekkie zonder medebewoners,
nu het internet nog, dan is het perfect!

@beps
Wanneer heb je dat (klik)gesprek?

@MK. daar word ik nog over gebeld. Als ze morgen niets hebben laten horen bel ik het uitzendbureau… Want ik wil toch weten waar ik aan toe ben dus

grrr…kan thuis dus niet op internet en die site die ik wil bezoeken voor iets prive’s (:wub:) kan ik niet openen hier…arch!!! ben niet verslaafd hoor… neeuhj!

haha, anders wachten tot woensdag dan maar Bloempje…kan je het doen bij mij thuis, in de huiskamer, met veeeeeel visite hahahaha

Bloem, veel plezier in je eigen huisje. Gauw achter internet aan en dan ben je echt helemaal thuis in je eigen huis!
Beps, spannend allemaal en dan ook nog jarig…nou nou nou! Pas maar op dat t je allemaal niet teveel wordt hihi.Maar volgens mij kun je een boel tegelijk aan, dus komt vast wel goed. Ga je je verjaardag trouwens uitgebreid vieren of hou je het bescheiden?
Marion, druk druk op de boerderij. Maar wel leuk druk denk ik met al dat jonge spul. Succes ermee
Cynthia, lekker zeg zo’n werkvakantie tussendoor, al is t dan niet naar Turkije, toch wel heerlijk hoor! Hoe is het met je hand trouwens? Doet ie t steeds beter?
Voor de rest iedereen weer een mooie, goeie, gezellige enz. week toegewenst.

@Crazymar; ja lekker he!!! Mijn hand gaat wel ok… Ben die spalk wel al zat, en wil een zilvere omdat deze al vet ranzig is… Moet nu gelukkig pas over 3 weken weer heen!!

x

@ bloem: Nou, zo te lezen is het je maar mooi weer gelukt. Eigen huisje. :thumbsup: Geweldig!

Optie voor internet, even naar een internetcafe in de buurt, als die er is? Nee joh, tuurlijk ben je niet verslaafd. Evenmin als al die anderen hier. :unibrow:

Groetjes. :wink:

@Bloem: Jahhh Internet is daar vast een giga goede oplossing voor…hahahahahaha… zie het al voor me hahahaha

Ga zo naar huis, nog even in de zon zitten.

@Roanna, dit weer maakt bijna alles goed hè.
@Bloem, Ik hoop dat je gelukkig wordt op je nieuwe stekkie. BLoem, ik bel samen met mijn team op Vakantiekaart. Het is een leuk product.
@Linda, ik hoop dat je eerst iets hoort, voor je hem weer ziet. Anders lijkt het me ongemakkelijk als je elkaar daar ziet. Hoe reageer je dan op elkaar?
@Marion, wat heb je toch veel dieren. En er komen er gewoon steeds meer bij.
@Sev, geniet van je vakantie. Hoop dat de hangmat wat wordt.
@Filiz, heerlijk zo’n glimmende auto in de zon.
@Bep hoop dat alles positief uitpakt. En een nieuwe vakantie is zo weer geregeld. Alleen geeft dat geen problemen voor je Hub?

@Iedereen een heerlijke avond gewenst. Ik neem werk mee en ga nu de zon in. Later even lekker sporten.
Tot morgen.

Nog maar 26 dagen te gaan:wub:

Zo meiden ik heb het weer overleefd. Morgenochtend nog en dan VRIJ!!!

@Fransijn: Hubs kan alles omzetten als het maar op tijd doorgegeven word

Tot straks vast nog wel

@ crazymar…beps gaat dr verjaardag vieren met een man of 40.000 ofzo??? hahahaaa

Bedankt voor het duimen maar de hangmat bleek uitverkocht ??? ( Volgens mij hebben ze ze gewoon niet binnen gehad, reclamen waren pas dit weekend en was gisteren niet open, vandaag al uitverkocht ??? of ze hebben er héél weinig van binnen gehad…)
Heb nu wel nog een mooie gezien en een véél sterkere, voor 60€, is dit duur ?

@Mar: Ik ga met Bloempje naar Ilse de Lange… Heerlijk… Dan 1ste paasdag mag een ieder die dat wil een borrel halen…

@Sev: Jammer hoor, of dat duur is weet ik niet, heb ik geen ervaring mee

Ik ben ondertussen thuis heb lekker gegeten(krieltjes/champistoelen/uien/broccoli/tomaat in een kaassaus…) en ga de avond lekker met hubbie doorbrengen.