Turkish Tea Time...deel 20!!

@ Linda 1980: OO, spannend!! Ik kan me heel goed voorstellen datje zenuwachtig bent voor woensdag ;).

goedemorgen Sev!! Zonnetje ook zijn werk aan het doen in Belgie?

Moet vanmiddag nog werken, maar dit lekkere weertje blijf ik liever thuis haha

Een goede morgen op deze zonnige dag!
Manlief weer naar een bijeenkomst vandaag en hij weet de dagen uit te kiezen. Net als de geiten echt beginnen met lammeren. Heb, samen met de stagiaire, de eerste al ter wereld geholpen. En voor zover ik het kan bekijken gaat het daar niet bij blijven. Maar ben niet zo heeeeel deskundig dus evenveel kans dat ik er vet langs zit. Hoop het wel voor de stagiaire want dat is voor haar dus wel heel leuk om mee te maken.

@Fransijn
Jij ook een leuke week en succes met het toneelstuk!

@Sev
Ook een goede morgen in het zonnige België.

@Linda
Erg spannend natuurlijk of hij jou net zo leuk vindt als jij hem. Maar niet geschoten is altijd mis moet je maar denken.

@marion: lijkt me idd leuk om een keer mee te maken zo’n geboorte, leuk voor de stagaire

ik ga werken tot vanavond

@Roanna: jaaaa het is hier héérlijk zonnig ! Ramen staan overal open, fris briesje in huis, zonnetje op de ruiten, héérlijk weer ! EN het is vakantie dus ideaal !

mogguh…nog niet alles bijgelezen. verhuizing ging goed en snel. nog ff de stad in, waterkoker gekocht (en meteen een tosti ijzer- geen vriezer, dus oplossing voor oud brood) en toen weer heen en weer vliegen naar ouders, oude woning, terug naar ouders en toen eindelijk naar huuuuuuuiiisss!! wilde ff mn log bijwerken en nieuwe foto’s plaatsen…helaas…geen internet!! grrr…was te verwachten. hij zoekt de oude verbinding, die is weg, er is verbinding maar die ‘pakt’ die niet!! en had mn vader nog zo gevraagd of internet het deed…jahoor, ja duh! de verbinding is er, maar toch lukt het niet. toen maar vroeg gaan slapen in mn grote bed met dekens en kussens en mmmmmmmmm…vannochtend rustig wakker geworden en rustig in mn blote kont naar de douche gehobbelt…hihi…heerlijk gedoucht! had verder nix in huis, dus een beetje karrig ontbijtje en op naar het werk. nog geen momentje rust gehad, dus voel me een beetje gestressed, maar komt allemaal goed!! …ooit…hihihi

@Bloem
Nu de internetverbinding nog en dan kan je gaan genieten van je eigen plekkie!
Lekker he dat je nergens naar hoeft te kijken en gewoon weer in je blote kont naar de douche kan waggelen?

Ohh Bloem, ik weet hoe heerlijk die stappen zijn naar de douche… Of als je ´s morgens plassen moet je gewoon gaat, de deur open…JOEPPIE leve de vrijheid…

Ik ben ondertussen op het werk. Nog 4,5 uur, en dan morgenochtend weer…en dan… 1 WEEK VRIJ!!!

alweer terug van school…

@bloem…jammer van de internet verbinding…maar t moet heerlijk zijn om lkrk alleen te wonen.doen waar je zin in hebt!! veel geluk in je nieuwe huisje:D

ik ga de auto poetsen…ideaal weer;)

Meiden, duim eens voor me, ik heb in een reclameblad een hangmat zien staan in een houder (dus geen palen in de grond kloppen) voor slechts 20€, willen jullie duimen dat het een stevige is ? Dan koop ik ze en mag de zomer écht beginnen !

M.Irene: 10 april - Side :turkey:

CrazyMar: 26 april - Marmaris
Fransijn: 28 april - Side
Mizz-Styloow: 29 april - Fuerteventura
Jac: 1 mei - Turgutreis
Filiz: 11 mei - Side
Cynthia: 18 Mei - Gumbet
Bloem: 19 mei- rondreis Jordanië
Dettje: 19 mei - Kusadaşı
Linda: 21 mei - Center Parcs, De Kempervennen
Crazymar: 22 mei- huisje Marmaris (werk)
Filiz: 25 mei - CP ook kempervennen
Bloem: 2 juni - Gumbet!!
Diamond: 6 juni - Alanya
Cynthia: 7 juni - Spanje+Portugal
Jacqueline: 10 juni - Kusadasi
Beppie: 19 juni - Kusadasi
Toos: 22 juni - Turgutreis
Roanna: 26 juni - Kusadasi
MK: 12 juli - uitgerekend
Fransijn: 21 juli - Side:wub:
Sevgilim: 25 juli - Kusadasi
Linda: 24 augustus - Kreta
Miz-Styloow: 25 augustus - Side
Jacqueline: 29 augustus - Alanya
Diamond: 4 september - Kusadasi
Cynthia: 23 September - Gumbet
Bloem: 13 oktober - Nepal
Fransijn: 20 oktober-Side:redface:
Turkije-Fan: 25 december - verloven
Nur: 4 juli 2008 - TROUWEN

@Fransijn, deze is beter :wink:

Ee joh, Cyn, ik stond er eerst ook nog in… Wat is dat nou…

M.Irene: 10 april - Side :turkey:

CrazyMar: 26 april - Marmaris
Fransijn: 28 april - Side
Mizz-Styloow: 29 april - Fuerteventura
Jac: 1 mei - Turgutreis
Filiz: 11 mei - Side
Cynthia: 18 Mei - Gumbet
Bloem: 19 mei- rondreis Jordanië
Dettje: 19 mei - Kusadaşı
Linda: 21 mei - Center Parcs, De Kempervennen
Crazymar: 22 mei- huisje Marmaris (werk)
Filiz: 25 mei - CP ook kempervennen
Bloem: 2 juni - Gumbet!!
Cristina: 5 juni - Eindexamenreis naarrr Side!!!
Diamond: 6 juni - Alanya
Cynthia: 7 juni - Spanje+Portugal
Jacqueline: 10 juni - Kusadasi
Beppie: 19 juni - Kusadasi
Toos: 22 juni - Turgutreis
Roanna: 26 juni - Kusadasi
MK: 12 juli - uitgerekend
Fransijn: 21 juli - Side:wub:
Sevgilim: 25 juli - Kusadasi
Linda: 24 augustus - Kreta
Miz-Styloow: 25 augustus - Side
Jacqueline: 29 augustus - Alanya
Diamond: 4 september - Kusadasi
Cynthia: 23 September - Gumbet
Bloem: 13 oktober - Nepal
Fransijn: 20 oktober-Side:redface:
Turkije-Fan: 25 december - verloven
Nur: 4 juli 2008 - TROUWEN

@ Cyn: je mag nog wel dikgedrukt staan :wink:

Hoi Sev: ik duim duim duim duim duim duim voor je!!!

Ik ben ook bezig met heel hard duimen!!

@ Cyn: ojeeeej, bij Fransijn stond ik er ook niet meer in!! Heb ik er ooit wel ingestaan?
Vergeef mij alstublieft voor de valse beschuldiging knipper blink blink

En ik sta er nog in, maar of dat zo blijft… Ik kreeg een mailtje dat het idd toch maar verzet moest gaan worden. Ik wacht alleen af tot ik het laatste gesprek krijg, kan ik meteen kortsluiten wat voor het bedrijf de beste datum word…

@ Beps: je gaat nog wel toch? Jij bent altijd zo vrolijk dus bekijk het van de zonnige kant: EN je hebt een hele leuke nieuwe baan (wss) EN je kunt alsnog op vakantie alleen dan wat later.

Cris: Helemaal waar, maar ik weet nu niet wanneer… en dat vind ik vervelend. Ik wil me verheugen op iets… EN als het pas augustus word, willen we mss deze maand nog een weekje weg… vandaar…

@sev…ik duim mee…!!

@beppie…dat zou super zijn…2 keer lkkr weg

de auto is gepoetst…hij straalt weer helemaal :wink:

nu lkkr de tuin in…nicotine gebrek!!