Turkish Tea Time...deel 20!!

Whaa hij heeft mijn berichtje gelezen nu maar hopen op een reactie

Heb jullie hulp nodig zal ik eerst maar eens afwachten of hij reageert op mijn berichtje of zal ik ook klikken op het interesse hartje?

Hij was net online even, maar nu weer offline, wat zal ik doen gewoon afwachten of een interesse hartje naar hem versturen?

Misschien reageert hij wel pas woensdag op de training

@Linda: Hartje sturen. Nuuuuuuuuuu . Gewoon doen!!!

En goed van Twente weer he? En Ajax natuurlijk ook. :thumbsup:

@roanna: twente en ajax hebben het weer goed gedaan, niet wachten of hij reageert op mijn berichtje gewoon hartje sturen dus?

Zo dat was een heerlijke voetbal middag 3 punten gepakt.

Linda,jij ook genoten van je cluppie?En natuurlijk een hartje sturen.

whooeieiei binnenkort vakantie boeken Griekenland of toch Turkije???.

In ieder geval ik ga weer na lange tijd op vakantie.

Besmile heb je al hotels uitgezocht??

LINDA stuur maar een hartje :wink:

@Linda: Doennnnnnnnnn!!! Wat heb je te verliezen? :arrow: Huppakee.

@Besmile: Dus je bent er nog niet uit wat het moet worden? :question:

@roanna: hartje verstuurd

oh durf echt niet te gaan trainen woensdag hoor haha

neee dat is nog steeds de dilemmma. Op zich wil wel weer naar Turkije ( ik kom er al vanaf 2000) en dan ook naar Cappadocie. Maar het lijkt mij ook leuk om eens naar een ander land te gaan.Alhoewel turkije bij mij weer gaat kriebelen.

Voor griekenland is het richting Kreta: chania en voor turkije weer richting Antalya. Ik heb een gevoel dat in september in turkije nog wat meer te bevelen is dan in Kreta. Maar dat hoeft helemaal niet zo te zijn.

Hardstikke goed van je Linda! :thumbsup: :wub: Wat maakt het uit je gaat gewoon woensdag naar die training. Weet hij nu wel dan, dat jij dat bent van de training?

@roanna: denk t wel want bij mijn profiel staat een foto van mij en heb gezien dat hij mijn profiel bekeken heeft

Spannend Linda,hopen dat hij hem voor woensdag weer bekijkt en dan zijn reactie afwachten.

Owwwwww Linda, spannend…:biggrin: . Ik ben benieuwd.

@Besmile.: Ja, Kreta lijkt mij ook wel een keer leuk. Ben er nog nooit geweest, maar mijn buren wel en kwamen zo enthousiast terug. Maarja, Turkije is en blijft ook leuk. Moeilijk, moeilijk hoor! :tssk:

Vind het zelf ook wel spannend , maar ga er vanuit dat het niets word maar je weet maar nooit

Precies Linda! Wie nie waagt, wie nie wint, zeggen ze. Succes en hopenlijk wordt het wat en als niet… verder zoeken toch!

@roanna: was het maar woensdag, we doen regelmatig buikspieroefeningen in tweetal zorg gewoon dat ik naast m kom te staan alleen zorgen dat ik niet rood wordt