Hoe is het met iedereen?
Heb vandaag zo’n leuke dag gehad! We hebben met de mensen die we in juni in Alanya hebben leren kennen een high tea gedaan in Arnhem. Gelukkig klikte het het nog steeds net zo goed dus het was echt geslaagd!! Verder ook nog lekker geshopt en een superleuk shirtje van Ma*go gekocht dus die kan ik vrijdag met het stappen weer lekker aan. Verder nog weer m’n favo lipgloss dus ben helemaal happy
Kreta is ook erg leuk,ik ben er een aantal jaar gelden geweest en heb t daar erg leuk gehad,wij zaten in Chersonissos waar zit jij Linda?Weet zeker dat je er een leuke tijd zult hebben
@Linda
En eindelijk heeft hij dan het berichtje geopend. Gaat nog spannender worden nu … stuurt hij een berichtje terug of niet.
@Besmile
Moeilijke keuze he? Wil ook nog steeds een keer naar Kreta maar Turkije trekt nog steeds een stukje harder aan me.
@Dia
Leuk dat jullie nog steeds contact hebben met vakantievrienden. Nog leuker dat je hier weer even binnen kwam wippen.
@Roanna
Is het gelukt met de tv?
@Turkijefan
Dat is natuurlijk ook een nadeel van een vriendje in Turkije, je vakanties breng je daar door. Maar wie weet … misschien dat jullie ooit de kans krijgen om samen de rest van de wereld te gaan bekijken.
@Turkijelover
Mooi weer puntjes erbij voor de club. Onze kleine is er ook happy mee.
@Marion2: Eerst niet, maar toen even het boekje doorgelezen , op menu gedrukt en toen ging die automatisch te zenders zoeken en hoppa, klaar. Vond het best goed van ons zelf! :lol:
Carolina had dacht ik, nu pas in de gaten dat zij echt gewonnen had en zou binnenkort weer even een foto plaatsen, las ik. :biggrin: Hebben wij ook weer wat te doen, alsof we niets te doen hebben!!! :lol:
@filiz: hij heeft nu het hartje ontvangen en een berichtje om een keer iets af te spreken nou moet het toch duidelijk zijn ben nu al zenuwachtig voor woensdag
@Linda: Dat kon ik altijd al wel, maar heb nu zo’n platte tv boven. Niet zo’n grote hoor (66cm), maar wel een die minder ruimte inneemt. Die andere hebben we op de logeerkamer gezet, voor als we eens gasten krijgen. Wat een luxe he? Tis net een hotel hier! :unibrow:
@Linda: Spannend… woensdag… 4 april… Mooie datum :biggrin: :unibrow:
@Roanna: Zie je wel, jullie zijn kanjers, experts gewoon, GELUKT met de tv
Ik heb genoten, heerlijk toeren en genieten… Wat tegenslag, hubbie eerst sleutels kwijt(in een zeeeeeer onlogische zak gestopt…) en toen was zn accu leeg…(hahaha, gelukkig alles bij hem, want als het bij mij was…) Nou ik ga zo lekker naar bed…Tot morgen