jij ook mariska
zo…gebaddert…ge-body-lotion-ed, nageltjes gelakt, haartjes lekker alle kanten op en strax heerlijk ontspannen voor de laatste keer in dit smalle bedje…zzzzz
okeey nu ga ik ECHT slapen…heb mn tijd hopeloos gedaan met mn oude schoolhyve…hihih…echt lachen :biggrin:
Hoi Bloem.
Veel succes met verhuizen hoor en veel geluk in je nieuwe huisje. ![]()
Laat nog he? Zijn net thuis van wegggeweest, maar zag jou nog online dussssssssssss ff gauw nog. :unibrow:
Truste xxx
goede morgen…!!
iedereen een fijne dag…
xx
Goedenmorgen uit een twijfelende polder…
Lekker geslapen(gewoon 11 uur…en dat voor mij!!). En nu weet ik het niet meer… wel niet… en wat voor… en en en en en
Het is mooi weer, dus iedereen genieten maar(op Bloempje na, die mag verhuizen!) en… straks motorrijden… JOEPPPPPIIIIEEEEEE!!!
Goedemorgen allen die al op zijn. :unibrow:
@ Bep: Moeilijk he keuze’s maken? Maarja, je koopt natuurlijk ook niet zomaar iets. Wel iets waar je voor wil zorgen en dan wil je ook wat leuks. En wat jij op de meeting zei, moet het dat worden? Ben je daar nog steeds naar op zoek? Ja, ik ken die merken allemaal niet zo!
Is je motor klaar gemaakt door dat lekkere ding? (monteur hub) :wub: Nou, geniet ervan zou ik zeggen. Het is er nu echt weer voor. Enneh je weet het, de Veluwe is zo mooi en de winkels zijn ook nog open vandaag, dus wat let je? :unibrow: :unibrow:
Fijne dag allemaal. ![]()
Goedemorgen allemaal,op deze zonnige zondag.
Beps,lekker toeren op je motor veel plezier.
Bloem,succes met verhuizen en vanavond lekker genieten op je balkonnetje.
alle anderen ook een fijne dag allemaal.
Ik ga vanmiddag weer naar Amsterdam,de club aanmoedigen.De lampjes gister punten laten liggen dus wij moeten de volle winst pakken.
@ Turkije-lover: Nou, heel veel plezier dan bij Ajax vanmiddag. Hopenlijk winnen ze. ![]()
Hopenlijk gaat het ook goed komen met Twente vandaag. Toch Linda? :unibrow:
Ik ga nu ff samen met manneke een nieuwe lcd-tv proberen aan de gang te krijgen in de slaapkamer. Hopenlijk gaat ons dat lukken, want we zijn van die a-technische mensen, weet je wel.
:so:
@roanna: gaat wel goed komen denk ik met mijn clubje, succes mde tv
@turkije-lover: succes vanmiddag
Linda,jij ook succes
Roanna,bedankt en succes met de tv
@turkije-lover: dank je, moeten tegen die club uit de domstad
@Roanna: Het kan of die van de meeting worden, of die waar we gister naar zijn wezen kijken… Maar ik twijfel nu gewoon helemaal… We gaan rustig aan doen hebben we net besloten. Eerst van de week meer zekerheid over de nieuwe baan. En weten wat er met de vakantie moet gaan gebeuren… En dan gaan we rustig en wel overwogen verder met wel of geen hondje.
Ja dat lekker ding is de laatste hand aan mijn motor aan het leggen(ohh :wub: hij kruipt over de grond, van die bouwvakker decolete’s overal jammie :wub: :hihi: ) En dan gaan we de andere kant op, over de dijk, Enkhuizen en dan zien we weer. Mss ffies naar de ouders op de camping…ze voelen zich een btje zielig dat we wss niet met de vakantie komen. Dan maar iets extra aandacht… Ligt tenslotte aan de baan niet aan hen… Suc6 met de tv, is niet zo moeilijk, dus dat gaat jullie vast lukken
Nu mn kont soppen en in de kleding…
Tot vanaaf of anders morgen
@beppie: veel succes en plezier vandaag
kennen jullie het verhaal van mn oma nog? ze wil morgen langs komen. ze komt om n uur of 3. gelukkig ben k pas om 17.45 thuis van school. dan zal ze vast al weg zijn. k heb ze sinds 6 maart niet meer gesproken.
zo wat is het weer lekker weer, zo vandaag weer eens in de vakantieboeken kijken.
@beppie…veel plezier met touren!!
@linda&turkije-lover…succes
ik ben net terug van voetballen…3-3 gemaakt dus we mogen niet klagen;)
dadelijk werken…eerst nog van t lekkere weer genieten
Goede middag!
Ben er nog heel even voordat we naar de verjaardag van mijn zus gaan.
@bloem
Succes met de verhuizing!
@Filiz
Das leuk nog een keer optreden met de oude groep. Heb het ook zo’n jaar of 10 gedaan.
@Beps
Veel plezier op de motor!
@Roanna
Succes met de tv!
@Turkijelover
Veel plezier bij Ajax.
@Linda
Ook jij veel plezier bij je cluppie!
ik had vanacht een 1 april sms naar mn vriend gestuurd. de hele dag liet hij en ik ook niks horen. heb hem net gebeld en wat blijkt?? hij heeft dat smsje nog helemaal niet gelezen, omdat zn andere nummer (waar ik dat smsje dus naar gestuurd heb) uit staat. hij heeft 2 nummer 1 voor telsim en 1 voor turkcell. mn 1 april grap is dus mislukt om het zo te zeggen. ebn ik daarvoor zolang opgebleven gister??