Turkish Tea Time...deel 20!!

Beppie watvoor puppie zoek je?
wij hebben ook pups :wink:

over minder dan 5 dagen afrijden!!

Wat hebben jullie dan voor pups??

Wij zijn vandaag wezen kijken voor Shiba Inu’s… Gave hondjes. Willen niet te groot, dus das een mooi maatje. Ook denk ik af en toe aan een amerikaans cockertje
Ach ik zie wel… Niet te overhaast nu op zoek gaan…

@bloem…succes met de verhuizing…

ik ben moe…!!
we hebben dit jaar besloten om volgend jaar weer op te treden met de carnaval als tansmariechen…dus met de oude groep van 10 jaar terug…nu dus iedere zaterdag druk aan oefenen…maar het is wel super leuk!!

@Beps: cockertjes zijn superleuk ! Je valt op platneuzen hé ? Wij hebben hier een engelse cocker, das zo ene met een lange neus, en ooo zo koppig maar o oo o zo lief ! Altijd wel wat te beleven met die beestjes hoor ! Je verveelt je nooit !

Oeps sorry, had het op het verkeerde ras, shiba inu’s hebben lange neus :wink: zijn ook mooie ! Dacht dat het van die kleine langharigen waren, euhm…naam kwijt… Amerikaanse cockertjes zijn wel kleiner dan de shiba’s…

hey,
prettig weekend allemaal!!

bloem: succes met de verhuizing…

:retard: muis werkt nog steeds niet…:retard:

Beppie wij hebben cairn terriers
als je meer wilt weten mag je een pm sturen :smile:

Mariska hebben jouw ouders geholpen om Cahit hierheen te krijgen??

@Sev: Jij bedoelt Shih Tzu, met van die lange haren… Nee die niet

@Turkije-fan: We willen geen terriers… Net ff te fel met de katten denk ik…

Nou goed, we gaan lekker eten, en twijfelen…shiba inu-amerikaantje-shiba-ami-ami-shiba HELPPPPPPP

Succes Beppie

Beppie wij hebben ook een kat thuis. nooit problemen mee

Lieverd, ik heb VIER katten, waarvan er 2 wat bang zijn voor honden…zo bang dat ze bij mn zus vandaan hier zijn gaan wonen… Ik heb al 20 jaar honden dus ook ik weet wat kan en niet kan, en voor deze katten is een terrier teveel… Vandaar ook de Ami… denk ik of toch…

succes met kiezen :smile:
en met de katten

@bep
Spannend hoor! Ik hoop dat er snel een lief, klein, snoezig, harig en super puppie op jullie pad komt die het helemaal blijkt te zijn en ook nog eens geweldig is met poezen.

@bloem
Denk niet dat je het nog leest, maar toch succes met de verhuizing.

@filiz
Leuk om tante te worden, hoop dat alles goed gaat met de kleine!
Heerlijk toch dat je een paar kilo kwijt bent, meteen een goed excuus om iets nieuws aan te schaffen :slight_smile:

@bloem: succes met verhuizen

@Bep: nou, de mijne is dus van de spaniels, jachthonden dus, en dat merk je hier ook dat hij dat hij zijn jachtinstinct wil oefenen en bewijzen door op onze (intussen 10 jaar) oude kat te gaan jagen als hij het wéér eens zitten heeft, en vogels zijn ook niet veilig hier hihi, maar wel leuke verhalen achteraf, bijten doet hij echter niet in de kat, is enkel om te spelen, maar ik neem aan, dat als je katten bang zijn, je best geen actieve drommel erbij steekt;) mijn kat is blind aan het komen en kan ook niet alles meer verdragen, daarvoor heeft hij superscherpe klauwen :smiley:

@Sev: Exact wat ik bedoel dus… Ach we komen er vast wel uit…

@Turkije-fan: We vinden Cairns zelfs fantastisch… en Jacks helemaal goed… Zelfs de japanse is gaaf… MAAR niet voor ons, net als een rotweiler, herder ed… Maar ze zijn gaaf

Ik ben kapot… We gaan laapielaap doen…

@Bloem: Gaat alles naar wens??? Sterkte meis…

@ beps, jawel hoor, ben net ff voor de laatste keer in bad geweest hiero… morgen nog ff flink heen en weer sjouwen en dan een beetje mn draai vinden in mn nieuwe huisje, komt helemaal goed…

ben wel helemaal moe. denk dat ik ook maar vroeg naar bed toe ga, morgen dus een drukke, vermoeiende dag, dus beter maar eventjes verstandig doen…en dat op zaterdagavond…

ga ook slapen, spreek jullie morgen weer

bloem succes met verhuizen morgen

weltrusten aan de gene die gaan slapen…