**@ Cynthia: Goed zeggggggggggggggg!.. Ik neem aan studiereis? **
Oh heerlijk zeg. :beef: Ik zou zo mee willen ![]()
Vertel, waar ga je heen en wat ga precies doen daar?
**@ Cynthia: Goed zeggggggggggggggg!.. Ik neem aan studiereis? **
Oh heerlijk zeg. :beef: Ik zou zo mee willen ![]()
Vertel, waar ga je heen en wat ga precies doen daar?
@bloem…haha ja daar heb je helemaal gelijk in!!
@roanna…ja het is altijd leuk om nieuwe dingen te kopen…
en je oude gaan iig naar het goede doel;)
@cynn…super…!! voor hoelang ga je…?
@Roanna+Filiz, ik vlieg op 07/06 naar Faro, en van daar uit ga ik diverse plaatsen bezoeken. Tevens bezoeken we de Costa Islantilla en Sevilla!! En dan op 13 juni weer terug!!!
X
en dan op 18 mei weer naar gumbet!! gauw de kleertjes wassen en gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaannnnnnnnn zalig zalig zalig zalig!! heb je nog een studie-reis-genootje nodig?? :unibrow: hahahaa
Haha nou weetje… Je mag geen introduce meenemen… Maar als je nou in de toerisme had gewerkt… dan had je je in kunnen schrijven… Er zijn namelijk nog plaatsen vrij!!
x
@ Cyn: wat leuk!!! Gefeliciteerd met je studiereisje!! Altijd een leuke bijkomstigheid, zo’n extra vakantie-tje!!
Ga nu echt weg!
Doeeei
@Cris, ja dankje!!! Ben ook best wel blij!!! Jij ook super zeg, studeren in Londen!! Super!:beef:
Vanavond naar AZ-RKC…
x
goeiemiddag allemaal !
@Cyn: super die studiereis ! Geniet er maar lekker van !
Meiden(sniksnik)
We hadden in noord-brabant puppies gezien. Gistermorgen was de site bijgewerkt, en er waren er nog 2… Zulke poeppies…Shiba Inu…
Maar helaas, gistermiddag zijn ze allebei als nog naar een ander huisje gegaan. En door de reisafstand konden we de gok niet nemen eerst te bellen en dan te gaan, want ze waren maar tot 12 uur open…
Nou goed, we gaan verder, knop is om, pup komt… Zo terug bellen naar een fokker, verleden week puppies geboren dussss…
@Cyn: Gaaf goed hoor, vet genieten…
@Bloem: Al bijna klaar???
Tot straks
@ beps…nee nog niet klaar. vanmiddag pas, dan meteen in de trein naar mn nieuwe huis, sleutel halen en weer terug naar mn huidige huis (:retard: loop loop) en dan morgen verhuizen…ikke ga woensdag wel mee een nieuwe poepie uitzoeken hoor! hahaha en @ de rest…zitten jullie lekker te genieten van het mooie weer??
@Beps: owwww bepje ! Wat jammer ! Maar mss is het het lot, en moet JOUW puppy nog geboren worden of is hij in de groei ! Het zal er eentje speciaal voor jou gemaakt zijn ! Was dit het waar je naartoe zou gaan dat je niet kon zeggen vanmorgen ? Leuk hoor een pup ! Ik had het geluk 2 jaar geleden en het zijn schatten (tot ze uitgroeien tot een monster :D) ! De aanloop naar een pup is ook altijd erg gezellig, spulletjes bijhalen en zo en dan maar vl spanning wachten tot hij er is ! Super ! Véél succes beps en ik duim met je mee dat je de volgende keer meer succes hebt !
Een goede middag allemaal!
@Filiz
Dat is leuk passen als alles te groot geworden is. Tenminste als je af wou vallen.
@Beps
Jammer zeg!
Trouwens … is ze bij ons in de buurt en dan komt ze niet even op de koffie.
@Cyn
WOW lekker op studiereis!
@Marion: Lees ffies terug, helaas… MAAR…
Ik meld het als ik weer nieuws heb. Nu nog niet, ook niet de komende week, maar binnen kort, echt vast heus wel denk ik zo
@ cyn…nee nix, we wachten rustig af
@marion…ach ja een paar kilo minder is altijd leuk meegenomen
@beps…jmmr dat deze niet doorging…maar zal vast bij de volgende fokker wel lukken;)
nou mensen ikke ben weg…ga ff de sleutel halen en dan verhuizen enzo…weet niet wanneer ik er weer ben, maar jullie redden je wel zonder mij!
@Bloemmie. succes! We merken het wel als je er weer bent!!
X
Bloem,succes met verhuizen.
Cynthia,lekker hoor zo’n reisje
Zo het werk zit erop morgen nog een dagje en ik mag genieten van de zon!!!
@ Beps: JAMMER!!! Maar ik denk dat het helemaal goed gaat komen heb niet helemaal terug gelezen en welk soort ben je op zoek?
Heb zelf 2 kanjers van honden zo lief!!!
@ Cyn: Lekker hoor zo’n reisje
Iedereen een prettig weekend!
GRoetjes jac