Turkish Tea Time...deel 20!!

Ik ga zo maar weer slapen, morgen nog 1 dagje werken en dan bijna weekend. Hij heeft trouwens mijn berichtje nog niet gelezen.

@Christina
WOW … echt gaaf om 3 jaar in het buitenland te gaan studeren!

@Linda
Zou hij niet nieuwsgierig zijn of hij in de smaak valt bij de vrouwen?

@bloem…super dat je morgen de sleuten mag gaan halen!! dat kan zeker gevierd worden met een turkse pizza;)

@cristina…wat een super nieuws…!!

@llamaal…thanks :smiley: met moeders en kindje is alles goed…!!

net terug van de lente beurs…was erg gezellig…
nu nog geen zin om te slapen…

x

zo… ga ook maar weer ff de oogies dichtdoen…heb ik vandaag nog niet gedaan :wink:
was trouwens een broodje france geworden met franse kaas…ach…moet kunnen…pizza wacht nog wel eventjes… nieuwe straat heeft zat tentjes…hihihi

@marion: zag dat ie woensdagavond even online was geweest daar, de laatste keer daarvoor was bijna twee weken geleden

@marion: komt vast goed, hij zal het zeker een dezer dagen wel lezen denk ik

@bloem…klinkt ook lkkr!! slaapze

@linda…geduld is een schone zaak;)

@filiz: inderdaad

Ga nu echt slapen weltrusten tot morgen allemaal

ik ga ook maar slapen…alhoewel…denk dat ik eerst ga passen of mn zomerkleding nog goed is…daar wordt ik vast wel moe van :wink:

welterusten allemaal en tot morgen

Goedenmorgen allen(al is er niemand nu…)
Kan niet meer slapen, ben bang dat ik me verslaap. Maar ik kan het nog niet vertellen waarom… het is leuk spannend, en als het doorgaat zijn jullie de 2de die het horen… (er komt misschien gezinsuitbreiding hier in huis…)

Meld me ergens in de middag weer…

Goeiemorgen !

Straks gaan werken

@Beps: proficiat, sterkte, wat het ook mag zijn !

x

Werk ze Sev, en dank je!!

@ Filiz: Paste je je zomerkleding nog allemaal?

@ Beps: ehm… ben ik nou de enige die het gezien heeft??? Veel success en plezier :wink:

@ Sev: werkze vandaag!!

Ik ben ook belachelijk vroeg op… Ach, kan ik lekker veel leren voor natuurkunde (mijn slechtste vak).

Allemaal een zonnige zaterdag toegewenst.

mogguh
@ beps, ik hoor het wel…dansende banaan
@ filiz, en…paste het nog>> de mijnne niet meer…zit te twijfelen om nieuwe te kopen, maar het kan nog wel ff, alleen op dit soort warme dagen.,…altijd weer dilemma!

uhm…tja…weer hetzelfde liedje als de rest van de week…ikke ga werken! ciao

goede morgen allemaal…

@beps…ik heb het ook kunnen lezen…ben benieuwd…zou natuurlijk super zijn!!

@sev&bloem…werkze

@bleom&cris…hmm…de helft kan redelijk ermee door…broeken zakken allemaal van mn kont…maar daar hebben we riemen voor…alleen de leukste rok die ik vorig jaar heb gekocht…is veel te groot geworden…vind het echt zonde!!
heb vorige week ookal 2 neiuwe broeken gekocht…die zitten natuurlijk goed;) ik moet de zomer wel dookomen denk ik

weer wakker gesmst door askim…of ik onlinekon komen…dus dat hebben we al gedaan…mijn dag begint goed!!

xx

een heerlijk begin van je dag filiz!! en beter dat alles afzakt dan dat je het niet meer over je heupen krijgt!!

Altijd leuk om de dag met je vriende te beginnen <:-)

Ik ga denk ik ook maar eens richting mijn vriendje. Hier thuis doe ik ook maar niets en ik moet toch een goed cijfer gaan halen voor mijn examens!
Fijn weekend nog allemaal!

toedeloee!

Ook goedemorgen allen.

Bep: Ik denk dat ik weet, wat er gaat gebeuren!!! :biggrin: Hub toch zover kunnen krijgen?

**@Filiz: Inderdaad weer heerlijk wakker worden dan zo he? :wub: Mijn zomerkleding past denk ik ook nog wel goed, maar wil toch wel wat nieuwe kleding aanschaffen. Doe ik die oude wel weer in zo’n zak voor het goede doel. **

**@ Bloem: Ik zie aan de kleur, dat je alweer op je werk bent. Werkse ook nog. :tssk: **

**Alle anderen ook werkse of anders ook een fijne dag gewenst. De zon schijnt dus, wat willen we nog meer? **

**Groetjes :wink: **

M.Irene: 10 april - Side

CrazyMar: 26 april - Marmaris
Fransijn: 28 april - Side
Mizz-Styloow: 29 april - Fuerteventura
Jac: 1 mei - Turgutreis

**
**Filiz: 11 mei - Side
Cynthia: 18 Mei - Gumbet
Bloem: 19 mei- rondreis Jordanië
Dettje: 19 mei - Kusadaşı
Linda: 21 mei - Center Parcs, De Kempervennen
Crazymar: 22 mei- huisje Marmaris (werk)
Filiz: 25 mei - CP ook kempervennen
Bloem: 2 juni - Gumbet!!
Cristina: 5 juni - Side dansende banaan
Diamond: 6 juni - Alanya
Cynthia: 7 juni - Spanje+Portugal!!
Jacqueline: 10 juni - Kusadasi
Beppie: 19 juni - Kusadasi
Toos: 22 juni - Turgutreis
Roanna: 26 juni - Kusadasi
MK: 12 juli - uitgerekend
Fransijn: 21 juli - Side:wub:
Sevgilim: 25 juli - Kusadasi