't schiet idd goed op hier…voordat we het weten zitten we in de tiggen ![]()
O ja, heb het blijde nieuws nog niet verteld !
PAASVAKANTIE voor 2 weken vijfdubbele dansende banaan !!!
(Ben nu weer weg, de strijk wat doen, erg ligt een berg en wil mams verrassen :D)
@ sev…2 weken vrij?? jeetje mineetje…denk dat ik ook weer naar school ga, wat een luxe zeg!! moet je niet werken enzo?? waarom ga je dan nu niet naar turkije dan? vrij en goedkoop…ikke was allang weg geweest :biggrin:
ikke ben weer roze, dus thuis. ga ff wat voor mezelf doen. tot later!!
owh ja, tis vrijdag…wat eet iedereen?? moet nog iets verzinnen, zonder dat ik hoef te koken…iemand ideetjes??
ik lees het strax wel
tukse pizza, italiaanse pizza, albert heijnse lasagna, nederlandse patatje, broodje shoarma… marrokaans brood met iets erop?
over eten gesproken… Kent iemand ‘de kapsalon’ ??
Ikke ga naar de visboer, gebakken visje halen jammmmmie
@ Bloem: Ik durf niet eens te zeggen hier, wat wij gaan eten, want dan zul je zeggen: alweer? Ja echt! :wacko: :unibrow:
Ik heb trouwens ff een gokje gewaagd op je site, alleen sorry voor het dubbel plaatsen, maar de eerste keer kreeg ik een errorbericht en heb het toen nog een keer geprobeerd en toen stond het er dubbel op. :unibrow:
@ Cristina: Nee, ik ben eigenlijk helemaal geen musicalfan, maar ben uitgenodigd geworden en nu heb ik er echt geen spijt van. Zo mooi! Ga nu vast en zeker wel vaker.
Eetze allemaal en een heel goed en zonnig weekend gewenst. ![]()
Hey, wat gaan we eten? Ik ga zo een lekker uiensoepie maken, turks brood gekocht en mjammie…smullen maar!
Kost weinig tijd en heel erg lekker.
Iedereen een heel mooi, lekker, super weekend toegewenst!
En wij eten … tomatensoep, amerikaanse steak, gebakken aardappeltjes en sperziebonen.
wij hebben lkkr friet gehad…![]()
dadelijk naar de lentebeurs…zin in!!
mijn goede nieuws: de zus van askim is gister bevallen van een zoontje…!!
iedereen een fijne avond…x
@Filiz
Proficiat tante Filiz! Alles goed met moeders en de kleine? Hoe heet hij?
Nee … we zijn helemaal niet nieuwsgierig, weten het alleen maar graag ![]()
Oh tante Filiz, wat leuk! Gefeliciteerd…en ga je de volgende keer lekker troetelen met het kindje?!
@ fliz, hee wat leuk!! tante filiz
@ all, dank jullie wel. heb geen zin in pizza of friet. denk dat ik zo een eitje ga doen ofzo, maar aan de andere kant…turkse pizza is natuurlijk geen pizza…mhhhh
owh en goed nieuws, ik werd net wakker gebeld (dat was minder, maar ja, moet toch een keer wakker worden) en ik ga morgen uit mn werk de sleutel halen…dansende banaan!!
en nog een tip…vanaaf NED 1, 21.30 uur schaatser van het jaar gala. de winnaars zijn al bekend (off course) maar toch cker wel leuk om te kijken, denk ik
Aangezien we allemaal met goed nieuws bezig zijn:
Ik zie net dat ik aangenomen ben bij Kingston University een buitenwijk van London!! Ik wil na dit jaar (laatste jaar VWO) in Engeland gaan studeren en heb me bij 6 universiteiten aangemeld. Tot nu toe ben ik bij 3 aangenomen, dus ik heb nu al keuze zat! Het liefst ga ik naar London zelf en van die Universiteit heb ik helaas nog niets gehoord, maar toch wel goed nieuws dat ik iig vlakbij London kan studeren =D.
@ Filiz: wat lieeef!! Gefeliciteerd met je tante-worden!
@ cristina…wow dat is wel echt super nieuws zeg! gefeliciteerd, en nu keuzes maken dan!
Danku bloem =D nog wat lekkers gehaald/gegeten vandaag?? Wat ishet uiteindelijk geworden?
Cristina, wat geweldig zeg een jaar studeren in het buitenland. Hoop dat je de goede keuze kunt maken en heel veel succes ermee.
Dankjewel!! =D.
Tis trouwens niet voor een jaar maar voor een hele studie. Ik wil daar Journalism & Human rights gaan doen. Duurt geloof ik 3 jaar voordat je je bachelor hebt.
Ik ga lekker slapen, ben beetje moe. Ik heb vanaf september geen echte vakantie gehad want we hadden na de vakanties steeds examens dus dat was keihard blokken elke keer. Nu begint iedereen dat te voelen, ik ben helemaal doodop, ga wanneer het kan rond negen uur naar bed.
Kletsze nog en allemaal een heeeeeeeeeel fijn weekend.
Weltruste!
super zeg christina