Turkish Tea Time...deel 20!!

@Bloem
Mag ook nog maar 45 minuten niksen. Dan de douche in, nog een hapje eten en even werken.
En als J. uit school is even samen naar het kerkhof. Vandaag was de verjaardag van mijn oma en gaan op die dag altijd een bloemetje brengen.

Nu ik aan verjaardagen denk … Beps staat zoooooooooo graag op nummer 1 in lijstjes. Zullen we de komende dagen maar veel langs laten komen :stuck_out_tongue:

04/04 Beps

14/05 Besmile
20/05 Turkije-fan
28/06 Toos
01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac
17/09 Crazymar
19/10 Sevgilim
13/12 Turkije lover
29/12 MK116 & Bloem29
10/01 Cynthia
11/01 Dettje
22/01 Roanna
24/01 Diamond
13/02 Fransijn
14/02 Marion
23/03 Mar Mier

Gunaydin,
Jullie willen niet weten hoe ijverig ik al geweest ben vanmorgen…! Zo’n dag als jij vandaag hebt Beps, had ik gisteren. Bah, echt niet leuk. Maar er is hoop, want vandaag gaat het alweer een stuk beter. Heb vanmorgen al huiswerk turks zitten maken. We hadden de opdracht om een dag uit je leven te beschrijven, in het turks uiteraard. Nou, heb mijn best gedaan en het ziet er aardig uit geloof ik. Als ik nou vanavond nog maar weet wat ik opgeschreven heb hihi!!
En nu zit ik al gepoetst en gestreken achter de laptop, was draait, turks muziekje op de achtergrond, koffie en koekie. Nou, helemaal goed toch zeker?
Meiden die t ff moeilijk hebben: er komen weer beter tijden. Kruip idd maar ff lekker met een dekentje voor de tv of zoiets. Komt allemaal weer goed.
Straks boodschappen doen. Dochterlief (14) gaat Sonja Bakkeren en ze heeft een enorme boodschappenlijst gemaakt. Of ik dat allemaal even in huis wil halen! Nou ja, tis voor een goed streven, dus ik ga maar een beetje meedoen met haar. Kan geen kwaad.
Iedereen een goeie dag toegewenst!

goede morgen dames…

@cris…succes met je examen vandaag

@beps…nog even dan is het weekend :wink: lkkr opladen

@crazymar…dat doe je goed op de vroege morgen…:smiley:

ik ben net eruit…wel al gedouchd en aan…maar pff…veel zin heb ik ook niet.

iedereen een fijne dag…xx

@ filiz, weer lekker vrij toch?? en @ crazymar, wat goed van je dat je je dochter steunt!! toch blijf ik erbij dat meisjes van 14 niet moeten ‘lijnen’ enzo…nog in de groei en bloei en alles, maar goed, ikke ben geen mammie dus weet het allemaal niet, maar zou toch niet te strikt minder eten, gewoon niet snoepen!!

@CrazyMar
Ben jij ff goed bezig zeg! Hopen dan maar dat ik die dag morgen heb. En voor vanavond … succes bij de turkse les, er zal toch wel iets zijn blijven hangen?

@Filiz
Ben je al verder als ik. Ga me nu maar douchen voordat ik straks nog moet haasten om op tijd op het werk te zijn.

Hey Bloem, je hebt wel gelijk hoor wat het lijnen betreft, maar we hebben een speciale uitgave van SB voor kinderen en tieners. Dus wat daar in staat is wel aangepast aan die leeftijd. En het snoepen zal ze idd moeten laten, maar das sowieso beter natuurlijk.

@Bloem: Ben het qua lijnen met je eens… Als je op die leeftijd al begint, is het einde zoek…jojo effect en dan al voor de echte pubertijd begint… Nee let op met eten, niet snoepen(of beperkt) en het is vaak al opgelost… Maar in het huidige mode en schoonheidsbeeld moeten ze maar 30 hebben :retard: Nee niet aan beginnen zou ik zeggen, schoonheid moet je opbouwen niet afbreken met lijnen en je voor de eeuwigheid te dik vinden…

Moet nu echt onder de douche… ga weer…

Nou Beps, dochter is 14 en dus al behoorlijk in de pubertijd. Je kent mij, dan weet je ook meteen hoe mijn dochter eruit ziet. Zelfde bouw zo ongeveer. Haar streven is een paar kilo kwijt te raken zodat ze ook van die leuke kleding aan kan die ze op die leeftijd zo “cool” vinden. Ze beseft heel goed dat ze niet echt superslank zal worden en dat hoeft ook niet.
Maar wel lief dat jullie zo bezorgd meedenken…meen ik echt hoor! Dank je wel. XXX

oef gelukkig, ik dacht, straks zeg ik weer iets verkeerds ofzo…

@Nee Bloem… ik denk er net zo over.

@Marion: Ik ken het boekje, maar door mn eigen verleden(opgegroeid met lijnen en dieten en als gevolg stiekum eten enzo. Uiteindelijk boulimia en dat verklaard mijn uiterlijk…) Dus vandaar mijn angst om dametjes van die leeftijd…

Ik is ondertussen op het werk aangekomen, en ik heb weer eens geen zin. Het is hier ook altijd hetzelfde dus laat maar. Alles is zo gemaakt, net of het niet echt is zeg maar…

Nou goed ik meld me straks wel weer…

@ marion en roanna (en de rest) de foto laat op zich wachten…pakken we het elders op…check mn log en raden maaaaaarrrrr!!!

Goeiemiddag !

Ikke ben toch op stage gegaan met een héél klein hartje :redface: maar ben heelhuids terug geraakt ! en de horror zette hem gewoon door van vorige week ! maar ja, straks weer héél goed douchen (en hopen dat de stage bijna afgelopen is voor dit jaar, nog 4 of zo te gaan tot eind april…)

@Bloem: Oke, ik heb de eerste eervolle vermelding dacht ik zo hihihihihihi

@ beps mis poes

Wat is het hier stil…

ja ik heb nix meer te vertellen behalve het standaard…geen zin meer, nog 2 uur werken, warm, wil relaxen en chillen, rustig aandoen, nog steeds geen weekend…ff nog…blablabla…

Ik krijg net te horen dat de collega die morgenmiddag normaal werkt ziek is(geen stem, klonk echt @6-achtig hihi) Moet ik toch(nou ja moet, maar goed geld is geld…) tot 4 uur… BLEHHHH maar ik ben nou eenmaal zo´n mutsje dat ik dan niet kan liegen dus…

dat wordt een lange dag dan!! en dat op vrijdag!!

Ja daarom ook 5 keer nagedacht, maar goed, 20% meer loon is ook lekker hihihi, dus dan maar de deal met hubbie dat hij het huishouden doet en ik dan ga werken…EN hij moet de motor ook maken ondertussen natuurlijk(mijn super mannetje!!!)

Maar echt zin erin, nou NEE