tja…€€€€€€ altijd weer die €€€€€€€ daarom werk ik ook zoveel, a) krijg ik centjes van binnen en b) geen tijd om geld uit te geven…maar je wordt er wel moe van! hahahaaa
Zo Cynnie is er ook weer… Heb zojuist een cadeau-abo besteld voor mijn moeder van de Columbus… Vind dat echt een vet blad!!!
Sorry ego…
x
Heee EGO!!!
Vet kadoo voor de mams… Moest jij niet werken dan??
ja cyn! werk? en mn nummertjes?
Ja ben wel aan het werk… Maar dat doe ik gewoon tijdens werktijd…
Sorry bloemmie, ik ben thuis steeds niet online…
En Beps… Dat blad is natuurlijk niet helemaal alleen voor mijn moeder haha… Krijg er ook nog een boek bij over de beste reistijden enzo :biggrin:
x
lijkt mij ook een super gaaf blad!! zucht…al die bestemmingen die nog op mij liggen te wachten
En ikke maar hier werken en werken(geen 780 mekkeraars, maar wilde ff klagen hihi)
Owwwwwwww wat erruuuug, dat jullie nog aan het werk zijn. :biggrin: ![]()
Ik ben net thuis en ga me zo mooi maken voor…ohhhhiehooooo Tarzan. Half 5 zoon van werk afhalen en dan doortuffen naar Scheveningen. De rest wacht al op ons daar!
We zitten al weer bijna op de helft he? Bloem, ik heb de foto op je log net ff bekeken maar heb geen idee. Zou overal kunnen zijn.
Nou, hou elkaar nog lekker ff een tijdje bezig en dan zie ik jullie morgen wel weer. ![]()
Groetjes.
@ Beps: klaag jij maar lekker hoor.
Zo druk dagje geweest voor mij naar de griep. Boodschappen gedaan, was opgeruimd en en have kant van de tuin gedaan en nu rust
Klaag
Klaag
Klaag
ppffff…klaag klaag :biggrin: ikke schei dr zo mee uit…dus ik neem alvast afscheid!! ciao ciao 4 now…als ik thuis weer internet heb: tot later!! zo niet, tot morgen!!
Doei lieve Bloemmie… Tot later of niet…slaap ze, chill out daar, en kom bij…
Goeimorgen gaap :so:
@ Beppie: waarom sta je zo vroeg op als je pas 's middags naar je werk hoeft? Je kan toch nog lekker uitlapen??
@ Linda: veel plezier op je versiertour ![]()
Jullie klinken allemaal zo duf en niet vrolijk… Beetje slecht-weer dipje misschien?
Het duimen heeft geholpen, mijn examen ging echt veeeeeeeeeel beter dan ik had gedacht (hij was echt heel simpel!!)
Bedankt ![]()
Toedels
@Christina: Ik sta op als ik wakker ben… maar vergeet niet dat de klok hier 2 uur achter staat…
Denk dat iedereen een beetje aan vrij toe is, en aan ZON
ja zon ZON ZOONNNNNNN!! ik heb me toch een partij heiwee naar turkije, howly smokes. vorig jaar rond deze tijd liep ik te stressen en te pakken en te shoppen voor slippers en rokje en en en :crybaby:
Mooi Bloemmie thuis en internet… jij ook weer happy… Nu nog ZONNNNN
ja, maar ga nu wel ff chillen dus, straks eens ff een paar dozen scoren en een beetje tijdschriften en reisgidsen bijelkaar rapen, kan niet veel doen, maar alwel een beetje inpakken (zondag verhuizen)
Hier onweert het nu en regen … (Had net de IS uitgehangen buiten aan de waslijn…)
@Bloem: Heb je nog vervoer geregeld eigenlijk? Sterkte(of valt het werk qua verhuizen wel mee?)