Turkish Tea Time...deel 20!!

Morgen,

Ik laat het goede er maar vanaf,heb vandaag een off day,voel me niet heppiedepeppie.Hoop dat het straks wat beter wordt,nu aan het werk.Misschien tot later

Een hele goede morgen allemaal,
Lekker geslapen???

Volgens de weerman wordt het weer iets minder, maar krijgen we in het weekend weer mooi weer.
Nou ja, ik ben aardig opgefleurd door die heerlijke zon, de afgelopen dagen.

Hoop dat iedereen weer iets goeds kan maken van deze nieuwe dag.

Nog maar 30 dagen:wub:

mogguh, :retard: regen, :retard: geen internet thuis, :retard: moeeeee en nog steeds het weekend niet in zicht!! heb net ff gauw alles gelezen maar ben alles alweer kwijt…alhoewel!! beps en geen koffie??? en cyn, nummertjes!! :retard: werk…zucht

@marion/roanna: vanavond een verslagje eerst lange dag werken

whaa, ga zo een berichtje naar hem versturen en vraag dan of we samen een keer iets kunnen afspreken?

HELP berichtje is verstuurd, ben benieuwd ga nu werken tot vanavond

@bep
Koffie vergeten??? dan ben je echt nog niet wakker!!

@linda
Spannend!!!

@bloem
Blijf je nu voortaan 6 dagen werken??
Ik heb het idee dat het je nogal uitput.

Goedemorgen allemaal.

Nou, ik heb dacht ik, best wel goed geslapen. :so:

@ Linda: Werkse zo en dan zal ik je verhalen morgen pas lezen, want ga vanavond eerst TARZAN toe. Owwwwwwwwwwhoehooooooo!!!:smiley:
Oja Linda, goed dat je het berichttje verstuurd hebt. Nu maar even afwachten. Spannuuuuuund!!!

@Bep: En Bep, heb je de rest al uit bed gehaald? :unibrow:

@Bloem: He bah joh, wat vervelend toch, weer geen internet thuis. Dat wordt weer veel dvdtjes kijken dus? Hi, hi.:wink:

Groetjes…x

@ Linda: spannend!!! Hou ons op de hoogte.

Hebben jullie ook gehoord van een hotel in Belek. Er is een explosie geweest door een gastank. Een dode een medewerker van het hotel en 10 gewonden.

@ MK, nee nog een paar weekies…nog ff-ies…loop idd op mn tandvlees. deze zaterdag nog extra werken en dan met al die gekke feestdagen enzo, en dan gewoon terug naar 36 uur per week. Misschien in de vakantie nog een keertje om wat extra uurtjes te krijgen, maar voorlopig is het ff genoeg!! en @ roanna, alvast heel veel plezier vanavond bij Tarzan met je zoon, wordt vast erg leuk :unibrow:

@ Jac: Ja, ik hoorde het ook net op de radio. Hopenlijk is dit niet weer het begin van. Hoewel dit natuurlijk wel erg is, maar zo te horen lijkt het op een ongeluk.

Werkse iedereen en Bep geniet nog even van je vrije ochtend.

@ jac, nee dat wist ik niet :eek:

Ik hoorde het net op de tv…in de keuken een gasontploffing… Gewonden onder de gasten en personeel, maar de dode was een kok(? of ander personeelslid…)
Ik maak me zorgen, begin van het seizoen, gasontploffing Belek…Verleden jaar gasontploffing Manavgat… Hopelijk ben ik weer te achterdochtig naar mensen die hopen dat de toeristen wegblijven, ikke blijf niet weg!!

Goede morgen.
Ook hier gaat alles in slakkengang, heb het gevoel dat ik nog wel uren kan slapen als die wekker af gaat. Maar ja, trekt vanzelf wel weer een keer bij.

@Roanna
Linda moet wel met een heel spannend verhaal komen voordat we haar dit gaan vergeven :wink:
En … als het te lang duurt met de foto van Carolina openen we hier gewoon ons eigen fototopic met alleen foto’s van Turkije :smiley:
VEEL PLEZIER BIJ TARZAN VANAVOND!

@Beps
Moet vanmiddag ook even werken, wss maar een uurtje. Even gasten ontvangen voor een symposium en zorgen dat iedereen de juiste informatiemap krijgt.

@Turkijelover
Je klinkt niet best vandaag. Geen lollige collega’s in de buurt die je wat op kunnen peppen?

@Fransijn
En is het de zon niet waar je vrolijk van wordt, dan is het de teller onder aan je post wel. Morgen geen 3 meer vooraan maar de 2 :unibrow: .

@Bloem
Heeft de accountant je gisteravond zo in verwarring gebracht :stuck_out_tongue: ?
Valt niet mee zo’n lange werkweek. Kop op meid, nog ff de blik op oneindig en denk maar aan de euro’s, en vooral wat je daar allemaal mee kan gaan doen, is het mss makkelijker vol te houden.

@Linda
:finger: :wink:
En nu maar hopen op een positieve reactie van HEM :wub:

@Jac
Getver … had er nog niets van gehoord. Weer zo’n verschrikkelijk nieuws aan het begin van het seizoen :crybaby:

@ marion, het was gezellig met mn scharrel. we hadden veel bij te kletsen…erg leuk. zie hem ff niet meer…druk druk druk enz enz…ach. that’s life

@jac
Jakkie een gasexplosie, ik had het nog niet gehoord.

@bloem
Gelukkig maar dat het bijna over is, dit houdt geen mens vol.

@roanna
Veel plezier bij Tarzan!!

@Bloem
Je hebt in ieder geval een gezellige avond gehad. Het grote voordeel van druk zijn … de volgende keer heb je elkaar weer heel veel te vertellen

@Bloem: That’s life… Zo zie je mensen veel, zo heb je geen tijd… Story of our lifes. Ach maar als je elkaar dan ziet :wub: :wub:

Ikke heb echt geen zin vandaag… Gewoon niets lekker cocoonen daar heb ik zin in… Niet depri ofzo, gewoon ff lekker bijtanken. De koffie is ondertussen ingehaald:lol:

@Beps
Dan doen we nu gewoon samen lekker niks :smiley:

jjaaaa en ikke in gedachte ook. lekker heel de dag in trainingsbroek door het huis rommelen. boodschappie hier. tijdschriftje daar. fotootjes zus, bakkie thee zo…rommel rommel…dekentje, muziekje…:wub: