@Roanna :biggrin: hahaha
@Roanna: Bloemmie laat vanaaf toch alleen haar “financiën” na kijken door een acc… Toch??? :biggrin:
Lekker gegeten, en ga lekker niets doen vanaaf…
Hubbie is echt begonnen aan de motor… De cillinders zijn weer zwart. Het frame word helemaal nagelopen, roest verwijderd, chroom gepoetst… het gaat eindelijk gebeuren, en volgens mijn monteur…(ohh die wil ik altijd UIT die overall krijgen
)kan ik zaterdag/zondag weer rijden…(Banaaan, banaan, dubbel zes springende bananen!!!)
@ Beppie: Ja, die zou woensdagavond komen, dus…
Het was geloof ik wel een lekker ding. :unibrow:
@ Cynthia: Ja toch? ![]()
@Linda
Tuurlijk … ook jouw bink moet er zijn!!!
En dan in de aanval vanavond he :finger: ! Zitten hier vol spanning op je verhaal te wachten.
@Sev
Jammer dat je nog 4 weken moet wachten. Van de andere kant … tijd genoeg om te bedenken hoe je deze bink in gaat palmen ![]()
@Bloem
Vanavond alleen de financiën of ga je zelf nog 1 van je tips gebruiken :unibrow: ?
@Roanna
Zal jullie de volgende keer verwennen met een makkelijk foto ![]()
@Beps
Laat de monteur deze keer zijn overall maar aanhouden anders weet ik ook zo net nog niet of je zondag al kunt gaan toeren :redface:
@ Beppie: Doe je wel een beetje rustig aan met die “monteur”. Zo komt je motor dus nooit klaar. Laat m ff rustig aan dat ding werken.
![]()
hai all
sowww da was een power nap!! en nee, zo spannend is het vanavond niet hoor. we gaan lekker pizzaatje van de turk eten, laatste keer van de overkant hiero en we hebben heel heel veel bij te praten…de rest zie ik wel, want met mn financieen zit het wel ok hoor!!
@ sev, gewoon de snelweg op gaan hoor!! zo kom je toch nergens?? gewoon gassen en als je harder gaat dan de vrachtwagens heb je er toch geen last van??
@ linda…ik ben benieuwd! heb je nou dat hartje gedaan?
@ beps…laat die monteur idd zn overall maar aanhouden…zondag wordt het weer heel heel mooi weer!
@de rest…hebben jullie nix beters te doen?? :unibrow: ![]()
@Bloem: Nee, wij beleven niets, dat is aan jou overgelaten!!! :unibrow:
@Bloem
Helaas wel, moet als het tegenzit zo’n 2 uur achter aan het werk. Staan zo’n 780 van die mekkerdingen te wachten :mad:
Tot straks!!!
780!!! waaaauuuuwwww…nou uhm…succes er dan maar mee he :unibrow:
(die zien we noooooiiiitttt meer terug…hihhii)
(Jemmig, 780 mehhh’s…ik klaag nooit meer over mn werk:ninja: )
Zo, hubbie ff slaapieslaapie doen, die moet vanacht naar zn werk… Dus ikke heb het rijk alleen :unibrow:
Ik ga zo maar eens iets doen. Morgen vrije ochtend…al weer bijna weekend…(ongeveer :teeth: ) En op een vrije ochtend wil ik niet werken haha
@ Sev: jij hoefde een aantal maanden geleden toch maar twee tot drie kilo af te vallen?? Waarom loop je bij een dieetist? En was die pizza lekker??![]()
@ Bloem: Ik ben vandaar weer op je weblogje geweest en ik heb heel veel dingen gelezen (allemaal door elkaar) maar waar zit je momenteel?? hihi, ik ben het helemaal kwijt… Turkije, Rome, turkije, Gran Canaria? Nepal? Nederland?
Iedereen heeft het over binken en leuke mannen… De lente is zeker weer begonnen dames?
Ik ga weer gezellig verder leren. Heb morgen examen scheikunde en Engels… Op 1 dag. Het zou verboden moeten worden.
Allemaal een hele zomerse avond toegewenst!
@cristina
Succes morgen!
Zo, net opa’s belastingformulier ingevuld. Lag al een hele tijd te wachten, maar ik had er nog geen zin in gehad. Nog even z’n handtekening ophalen en dan kan het formulier op de bus.
De rest van zijn papieren ook weer in de ordner opgeborgen, dus alles ziet er weer netjes uit.
Vrijdag of zaterdag nog maar even snel onze eigen aangifte indienen want het is alweer bijna 1 april
Het stelt niet voor, maar ik zie er altijd tegenop om alle stukken te verzamelen. Helaas maar het moet en als het goed is, krijgen we daarna weer netjes de centjes teruggestort.
Zou vanavond eigenlijk gaan wandelen met een vriendin, maar ze belde af. Van 1 kant wel jammer want het is echt schitterend weer, maar aan de andere kant was ik wel blij. Nu kan ik lekker vroeg naar bed.
Vanmiddag al wat eerder naar huis gegaan, want het kaarsje ging een beetje uit. Kon mijn hoofd er echt niet meer bijhouden.
Nu gaat het wel weer, straks lekker op bed tv kijken en hopen dat ik beter slaap dan afgelopen nacht. 2½ Uur wakker liggen is niet fijn.
@Bloem
Toch wel dus!!! Ikke kan zo snel werken als ik wil ![]()
@Cristina
Succes met de examens morgen
![]()
@MK116
Maar goed dat je niet bent gaan lopen als je zo moe was vandaag. Beter om het even rustig aan te doen dan. Een goede nacht vannacht en dan ben je morgen weer een ander mens
goede avond allemaal!!
allemaal een leuke dag gehad?
cristina: veel succes met de examens…
heb een pech dag vandaag:retard: eerst werkt de muis niet, en nu werkt de usb ook al niet meer:retard:
aaaa,
Ik was vergeten hoe verslavend dit was!!
Voor mij wordt dat vannacht doorwerken, wil ik morgen een redelijk cijfer halen.
Slaap lekker allemaal en werkze morgen!
Vanmiddag vroeg naar m’n dochter gegaan en lekker met haar in de zon gezeten. Ze verveelt zich kapot natuurlijk. Met 1 hand begin je niet veel. Als straks het verband er weer af is gaat dat vast weer beter.
Vanavond op school de oudergesprekken van gisteravond ingevoerd. Wat een klus zeg.:retard:
Nu geprobeerd bij te lezen.
@Marion, is de pijn wegegebleven bij je kind? Tussendoor knap je dan nog een kamer op en geef je 780 mekkeraars eten en aandacht. Best hectisch.
@Filiz, fijn dat de toets goed ging.
@Bloem, ben je lekker aan het relaxen?
@Roanna, dit weer maakt veel goed.
@Missmariska, is je computer al in orde?
@Bep vergeet het nooit: “Alles komt Goed”. Fijn dat je Hub zo gedreven is om de motoren zo goed te onderhouden.
@En Linda? Rijdt je auto lekker?
@Miere, er zijn veel mensen die graag terug willen naar…Wat het ook zijn moge.
Ik wil ook terug. Hou je haaks.
@Marjan, kijk uit dat je niet overbelast raakt. Straks zit je in Turkije met de problemen.
@Sev, is er geen autoruitenservice bij je in de buurt? Dit klinkt ook niet leuk. Sterkte.
@Cristina, succes met je examens.
@MK, lekker uitrusten hoor.
Ik ga ook naar huis. Nog even m’n askim:wub: bellen en dan slapen.
Welterusten allemaal.
@Fransijn
Niets fijner dan met je moeder in de tuin van de zon genieten als je in de lappenmand zit. Ook voor moeders een keertje goed om eens wat rustiger aan te doen. Want ook jij hebt een hectisch leven.
J. is weer helemaal de oude, hij heeft gelukkig nergens last meer van gehad.
@Linda
Al terug van de looptraining. Kan natuulijk niet gaan slapen zonder de laatste berichten :retard:
@ Iedereen: heel erg bedankt voor de successwensen, ik zal het nodig hebben!! Dit is een onderwerp die altijd door iedereen heel goed gemaakt wordt, behalve door mij.
Sev: veel success met je auto morgen!!
Missmariska: soms heeft elektronica de nare eigenschap om het zonder reden niet te doen. Mijn computer heeft dat ook wel eens =S. Is het al gelukt?
Toedeloe allemaal!!
Nog een goede avond.
Pffffffff, ik had bezoek wat net pas weg is gegaan. Maarja, toch ook wel weer gezellig.
Wat zijn jullie ook allemaal nog laat op!
@Marion2: Wat laat Linda ons toch in de steek vanavond he? Weten we nog niks voor het slapen gaan. :teeth: En wat denk je van Caroline? Ook nog geen foto geplaatst. Kunnen we daar ook niet mee verder! :so: :unibrow:
@ Fransijn: Wat lief toch van jou iedere keer om toch te proberen, om op iedereen even te reageren. ![]()
Nu, ik ga er ook zo maar in. Weltrusten iedereen…groetjes.
Nou ikke is opgestaan maar volgens mij ligt verder alles van mij nog in bed, iig voelt dat zo… Loop in de rondte als een zombie… vergat zelfs mn koffie te pakken :retard:
Vandaag vanmiddag werken… Dus nu lekker nietsen…
Tot straks