Turkish Tea Time...deel 20!!

ik blijf echt binnen hoor!! als ik nu naar buiten ga…en dan weer terug…dan heb ik helemaal geen zin meer…tis zo warm op het werk, krijg dr hoofdpijn van, het luchtsysteem is kapot!! @ crazymar, lekker rustig aandoen…hoor wie het zegt! hahhahha, mooi haarkleurtje heb je weer hoor, blitzzz

Ohhh en het is zulk lekker weeeeer… Lekker in het dorp gelopen vandaag met hubbie(volgende week ook vast mooi Bloemmie!)

@Bloem
Dat is wel een nadeel van buiten wandelen. Je moet OOK weer naar binnen.

Zo heb mijn eerste gedeelte van de ‘renovatie’ van onze rommelkamer erop zitten. Gaat kantoor worden. Hij is zo goed als leeg nu, nog even de stofzuiger erdoor. Vanavond komen ze de balkondeur opmeten want er moet een nieuwe in en is die geleverd dan kan de stukadoor komen voor te spachtelpoetsen. Dan mag ik nog even de binnendeur schilderen en dan kan het leuke werk beginnen … inrichten. Nog op zoek voor een mooi bureau, wat leuke dingen voor aan de muur en klaar is Marion.

dames…ik ga jullie verlaten…voor nu dan! ikke ga ff lekker relaxen en van het mooie weer genieten. weer lekker naar huis sjoeren!! ciaociao

@Bloemmie: Fijne avond, niet te druk maken he…:wink:

hey meiden…!!

volgens mij is de toets goed gegaan…:smiley:
toen nog lkkr de stad in…heerlijk weer…

heb bijgelezen…maar ff geen tijd om op alles te reageren…sorry denk wel aan jullie hoor;)

kus kus

warm warm!! lekker fietsen en nu lekker chillen…ikke denk ook aan jullie :wink: :wink: zzzzzz…

Goeie middag meiden !

Sorry dat ik gisteren niet ben gekomen hier, heb de ruiten gewassen en het gras afgereden (2u lang) en ben dan 5,5 km gaan lopen met een vriendin trots

Nu juist terug van school, morgen stage, hoop alleen dat mn auto het niet begeeft want er moet iets tegen de voorruit van onze auto geknalt zijn en er zit een hele grote barst in, morgen moet ik autostrade op en ben bang, dat als er nog iets tegenvliegt, mn ruit helemaal aan diggelen ligt…

Sorry sorry 1000 x sorry ! Maar het word een egobericht, heb nog nx bijgelezen maar jullie kletsen ook zo véél !

Straks naar de dietiste en daarna een lekkere pizza eten (driedubbele dansende banaan !)

@Sev, is dat wel handig, naar de dietiste en dan daarna een pizza eten??? Hoop dat je autoruit heel blijft!!!

x

@Sev
1000 x sorry is niet genoeg … maak er maar 10000000000000000000 x van. Kunnen je hier toch niet missen :wink: .

Hopen wij ook dat je auto het niet begeeft. Willen morgen spannende verhalen over die bink die daar op stage rond loopt. Heb je de tips van Bloem goed in je oren geknoopt? Kunnen van pas komen morgen :stuck_out_tongue:

@marion: hoop dat mijn ‘bink’ er straks ook weer is

Die bink is er morgen niet want ik zit morgen op een andere stageplaats. EN ik wil dat mn autoruit het begeeft want dan MOET ik NIET op stage, he ik een geldige reden want het is zo ver terug, moet een heel stuk autostrade op en ben superbang om alleen op autostrade te gaan, heb het niet echt voor die vrachtwagens en zo… :tear: ik besterf het !

En die stageplaats waar die bink zit, moet ik pas binnen 3 of 4 weken terug doen… dus nog een heel eindje voor ik hem weer terugzie en ALS hij er is… En die tips van bloem heb ik goed in mn achterhoofd hoor ! haha

En ja, pizza moet ik eten als ik juist naar de dietiste ben geweest want dan heb ik weer 2 weken om die teveel kilo’s door die pizza er af te werken !

Owww ik kwam langs de turkse bakker hier en kon de verleiding niet weerstaan dus heb een heerlijke lahmachun op jammie jammie.

Sev,zet hem op morgen en ga ervoor.

Linda,en hoe rijdt je auto?

Bloem,veel plezier vanavond

@turkije-lover: hij rijdt super!!!

Dat is mooi en nu vanvond nog ff showen en misschien een ritje maken :unibrow:

@ Linda: Je hebt 'm dus! Het was toch als ik me goed herinner, een Ren** Twi***? Foto ff misschien hier? Ha, ha,.**

**Nou, veel plezier ermee en lekker blitsen met je karretje vanavond he! :wub: **

**Eet smakelijk zo voor iedereen. Groetjes. :wink: **

@ Marion2: hij was echt moeilijk he? :retard: Nu maar weer wachten op de foto van Carolina.

@roanna: heb m idd, een r…, heb nog geen foto zodra ik die heb laat ik de foto zeker zien

Ik ga trainen, tot straks

@Linda: Oke, rijd 'm in de wielen of loop m voor zijn voeten… hi,hi. :biggrin:

@Bloem: Oja bloem, jij ook veel plezier vanavond met je … je weet wel. :wink: