Turkish Tea Time...deel 20!!

@bloem
Lust alleen appelkruimelvlaai, in alle andere vlaai zit een soort room/pudding dat ik niet lekker vind.
Verder alle gebak en taart van de bakker vind ik veel te zoet en te machtig. Lust ook geen spijs en marsepijn.

Een hele goede morgen dames.

Alleen van het weertje wordt ik al zo vrolijk. :wink:

@ Linda: Heb je’m al? Laat je 'm wel even zien aan ons? (foto) Je verhaal erachter ben ik ook benieuwd naar.

@Bloem&MK116: Nou, mij maken ze ook echt niet blij met gebak. Gek he?

@Cynthia: Nou, jij hebt hem dus even goed aangepakt zo te lezen. Ja, het valt ook, lijkt mij, niet altijd mee een grote liefde te hebben op zo’n verre afstand. Maarja, het duurt niet zolang meer toch, dat je hem weer kan zien? :wub:

@ Marion2: Jeetje, dat was zeker wel weer ff schrikken, maar gelukkig viel het achteraf mee. Toch goed van je, dat je ermee naar de post bent gegaan. Ik vond het ook niks, om met een ziek kind de nacht in te gaan.

Zo, nu ff aan de koffie en dan… je weet wel. Werken dus.

Jullie ook allemaal werkse nog… of whatever you do. :wink: Groetjes x

@Roanna, ja wie niet luisteren wil :so: … Maar goed inderdaad nog ff ruim 7 weken… En dan zullen we eens even bekijken hoe het loopt!! Had ook een mail gekregen zie ik net… Echt vet vaak sorry enzo… wel vet lief!!!

x

volgens mij doen ze dit soort dingen express…zodat ze het daarna weer goed kunnen maken en jij/ wij hem weer schattig, lief en leuk vinden hahahaa, beetje aandacht vragen op zn tijd…

goedemorgen iedereen!!,
heeft er hier iemand verstand van computers?:so:
de muis werkt opeens niet meer:retard: ik dacht hij zal wel kapot zijn sluit ik een andere aan, en die zag de laptop ook niet.
er kwam rechts onder in de hoek iets te staan over een stroomlimiet overschreden ofzo iets…:retard:
dit is zo onhandig zonder die muis…

Heb je meerdere usb-poorten in je laptop? Anders moet je ff een andere poort proberen…

@Bloem, dat kan inderdaad ook :retard: :biggrin:

Was hem idd wel aan het knijpen gisteren, dacht in de 1e instantie dat wordt een nachtje ziekenhuis en had al een voorraad sigaretten in de tas zitten en geld bijgetankt :biggrin: . Gelukkig was het niet nodig.

@Fransijn
Zegt iedereen dat die verdovingsprikken zo’n pijn doen. Vroeger wel ooit gehad maar kan er me niet veel meer van herinneren.

@Linda
Veel plezier in je nieuwe autootje en … rij voorzichtig he!

@MK116
Lust helaas (bijna) alle taart.

@Cyn
Pas jij ff goed bij Beps. Is ook al zo’n gamer

@Mariska
Geen flauw idee wat je moet doen om de muis weer aan het werk te krijgen? Misschien een blokje kaas ervoor leggen? Sorry is flauw, is idd lastig zonder muis. Hoop dat je het snel opgelost hebt.

hihi…muizen zijn ook erg dol op worst hoor!! jam jam, nee ff serieus. heb je een draadloze muis?? batterijen vervangen?? muisje ff schoonmaken (bij voorkeur met een tandenborstel…washandje vinden ze niet fijn) of idd ff kijken naar de muispoort. Als je een nieuwe muis aansluit, moet je die wel eventjes installeren enzo…maar kijk uit! straks krijg je een heel nest en heb je meer muizenkindjes dan je lief is :biggrin:

@Marion: Gelukkig had je niets nodig… Voelde J zich vanmorgen ook nog steeds goed… steentjes doen zoooo pijn zeker voor mannetjes…

@Cyn: Mannen!!! En gamen, ach ja, sta er niet vroeger voor op, maar als ik dan bezig ben moet ik de wekker zetten anders ben ik veels te laat op het werk…

@Bloemmie: Gaattie een btje…

Meiden ik denk maar zo eens dat het komende maand klaar is met het werk hier. De dame die is ingehuurd voor het vervangen van de dame die met pre-pensioen gaat begint 16 april… dus dan zal ik wel vertrekken, want vertrekkende dame is er dan nog… dussss
Ik maak me niet druk, het gaat wel goe koom…

@Mariska, en wel VEILIG aansluiten hahahaha

Nou meiden, de vervanging is in het pand, dus ikke meld me vanmiddag wel weer…
Tot gauw(nog een uurtje…)

@Beps
Niets meer aan de hand vanmorgen dus hij is gewoon naar school. Wilde natuurlijk wel liever thuis blijven onder het mom van ‘ik ben nog slaperig’ maar dat houdt bij mij dan in dat hij dus ook niet kan spelen met een vriendje vanmiddag. Toen was de slaap heel snel weg :teeth:

@ marion, hahahahaaa en hij dacht natuurlijk, ik hoef niet naar school dan ben ik lekker fit om te spelen bij een vriendje. en @ beps, tja, altijd lastig met dat tijdelijke werk, hopelijk zetten die solli’s gauw door en heb je iets beters/ leukers enz…met mij gaat het wel, de pijn is weg, ademhalen gaat weer normaal, maar duik wel meteen mn bed in. ikke krijg bezoek vanavond, dus strakjes slapen, dan in de avond weer fit…helaas nog de hele middag werken…

Askim smst net dat hij nu al naar Bodrum gaat, en dat vind ik niet erg, maar dan wordt de wil om te gaan alleen maar groter!!! AAAAAAAAHHH :frown:

IK WIL OOK!!!

Sorry ik zeur!:biggrin:

ik begrijp je volkomen!! mn beste vriend zit er nu ooooookal!! grgrgrrrrr…

Hoi Allemaal, ff iets van me laten horen, ik ben er ook nog!!!
Ben op het werk, maar is rustig, ik ga lekker m’n kantoor opruimen, en wat administratie doen.
@ Meetingmaatjes, met mij gaat wel, situatie is eigenlijk nog onveranderd, voel me nog hetzelfde, maar komt wel goed. IK WIL TERUG! Help!!!:wub::wub::wink:

@Miere, rustig aan!!

x

Goedemiddag allemaal,

Net heerlijk in het zonnetje gelopen,nu mag ik er weer vanaf me werkplek van genieten.

Linda,al lekker aan het toeren in je nieuwe auto?

Marion,gelukkig dat het meeviel met je zoon,maar tis toch altijd spannend zulke dingen.

Cynthia,fijn dat het zo snel opgeslost was met je vriend.Altijd lastig om ruzie te hebben als je vriend zo ver weg is je kan niet even naar elkaar toe gaan om het uit te praten,maar gelukkig is het bij jullie weer goed gekomen.

Merhaba iedereen,
Zo, eerst maar eens even een poging gewaagd om bij te lezen en is redelijk gelukt geloof ik. Net als Bloem voel ik me ook niet helemaal topfit. Zere rug/heup en bovendien gewoon gammel! Bah, baal ervan. Maar goed, een paar pilletjes en het zal wel weer gaan. Er zijn altijd veel ergere dingen denk ik dan maar.
Beppie, wat een spanning allemaal met de eventuele nieuwe baan, vakantie verzetten enz. Nou ja, als je in elk geval maar wel op vakantie kan gaan! Succes met alles.
Bloem, beterschap meis…
Cynthia, nog ff een week of wat volhouden, dan mag je ook naar je askim. En goed dat je hem even hebt gezegd hoe het allemaal werkt haha.
Marion, schrik schrik met je mannetje. Gelukkig niks aan de hand!
Ik ben gisteren in Arnhem geseewt bij zoonlief. Die heeft een andere woning en gaat 14 april verhuizen. Dus voordat we naar Marmaris gaan nog een paar drykke dagen want hij rekent er natuurlijk wel op dat we komen helpen. En dat doen we dan ook! Hoop wel dat de rugpijn dan over is, anders valt er weinig te sjouwen voor me. Nou ja, klusjes genoeg die ik wel kan doen.
Verder geen nieuws of zoiets. Nog 4 weken te gaan en dan lekker weg, dus we zijn al aan t aftellen.
Iedereen die ziek of zoiets is: beterschap…
iedereen die druk druk druk is: doe iets minder druk, dan komt t ook wel goed (hoor wie t zegt haha)…
Nou ja, voor de rest vind ik jullie nog steeds allemaal schatten en lekkere babbelkousen. Dikke knuffel voor allemaal.

@CrazyMar
Hoop dat je snel geen last meer hebt van je rug/heup zodat je in Marmaris weer volop kunt gaan genieten.

@Turkijelover
Lekker even de zon in onder je pauze.