mogguh…vaatdoekgevoel: 100%, uren slaap: 3,5. zingehalte: -74 op de schaal van blegh, uren voordat ik weer in bed lig: 8…
Hoi mensjes,
Gisteravond niet meer gekomen. Nog even weer naar m’n dochter geweest. Operatie ging voorspoedig. De prikken voor de verdoving waren erg pijnlijk geweest. Kreeg 's avonds wel meer pijn van een trekkende hand. Ze had nog wat voor de pijn meegekregen. D’r hand zat mooi ingepakt en veilig in de mitella. Over een paar dagen mag het verband eraf. Op 17 april volgt dan de andere hand.
Allemaal een fijne zonnige dag toegewenst.
Nog 31 dagen te gaan.
Goede morgen,
@fransijn
Hoe gaat het met je dochter?
@beps
Even afwachten dus hoe het gaat lopen allemaal deze zomer.
Een leuke baan met een toekomst is ook heel wat waard!!
Turkije loopt niet weg.
@linda
Heel veel plezier me je nieuwe auto.
@filiz
Succes met je toets.
@Bloemmie: Sterkte vandaag meis… Vaatdoekgevoel is herkenbaar… Blehh gevoel is bij mij -85… ongeveer… Hier weer gebak en ikke wil wat afvallen, en niet van de trap
@fransijn
Ik was nog met mijn bericht bezig toen jij al had gepost.
Hopelijk gaat het snel beter en dan op naar de volgende hand.
@bloem
Valt niet mee om iedere ochtend weer vroeg je bed uit te moeten
![]()
@bep
Ik heb het geluk dan ik niet van gebak houd.
Maar helaas lust ik wel heel veel andere dingen (die ook niet goed voor een mens zijn).
@ mk…jij lust geen gebak?? huh?? ik lust alles, als het maar zoet en ongezond is hahahaaa
@ beps…ja vreselijk he. en ikke moet praten ook, maar mn tong ligt ook nog te slapen en echt AL-L-ES doet pijn…vreselijk…ennuhm uit bed komen is niet zo’n probleem, ik laat me gewoon in mn slippers vallen…alleen ook daadwerkelijk wakker worden is niet zo makkelijk
@ fransijn, gelukkig ging de operatie goed! volgens mij heb ik niet helemaal mee gekregen wat er nu is? allebei haar handen??
Een goede morgen allemaal.
Daar is ze weer, kon gisteravond niet meer komen kwebbelen want J. kreeg gisteravond pijn in zijn buik/lies en kon bijna niet lopen van de pijn. Telkens op en neer gesukkeld naar de wc om te plassen of proberen over te geven. Werd steeds erger, en soms kreunde hij gewoon van de pijn, dit is niets voor hem want hoe ziek ook, hij klaagt zelden. Vertrouwde het niet dus tegen 22.00 maar even de huisartsenpost gebeld en we moesten komen. Kind in de kleren, nog even naar toilet geholpen voordat we gingen. En je raad het nooit, daarna werd het langzaam minder. Toch maar laten kijken voor de zekerheid want je gaat wel de nacht in. Daar aangekomen was er eigenlijk niet meer aan de hand, urine onderzocht en die was in orde. De arts dacht dat hij wss iets van niersteentjes of zo iets dergelijks heeft gehad. Natuurlijk moest hij nog na kletsen toen we thuiskwamen en was het al tegen 24.00 uur voordat hij uiteindelijk in slaap viel. Gelukkig maar een halve dag school voor hem vandaag dus die komt hij wel door.
goede morgen allemaal…!!
@marion…gelukkig dat het nu goed gaat met J!! is schrikken!!
@fransijn…wat fijn te horen dat de operatie spoedig is verlopen…houdons op de hoogte
@beppie…ach ja vertraagd…je gaat iig!! ![]()
@bloem…hopelijk kom je de dag een beetje door…
@llemaal…bedankt voor de succes wensen…nu moet ik toch wel een voldoende scoren
iedereen een fijne dag en tot straks
xx
@ marion, so das schrikken!!! ik dacht echt…wowiie…hopelijk was het idd zo iets, maar wel opletten voor de toekomst dan! dikke knuffel en @ filiz, laat je ons ook weten hoe het ging??
Goeiemorgen!:biggrin:
Alles lekker met iedereen? Gisteren had ik school, en ben ik wezen sporten dus ik had geen tijd om langs te komen!!
Ben sinds vorige week al 1.3 kilo kwijt, dus het gaat wel weer aardig!!
Gisteravond ruzie gehad met Askim… Hij was boos dat ik zo weinig belde (zijn telefoon laten overgaan, en dan ophangen) en dacht dat ik een andere vriend zou hebben. Heb hem toen even duidelijk gezegd dat ik hier ook mijn eigen leven heb, en dus niet de hele dag met de telefoon in mijn hand zit. Heb hem ook gezegd dat hij me moet vertrouwen, omdat het anders van mij niet meer hoeft… Hij schrok van me hoe ik reageerde, maar begreep het en zei heel schattig sorry… Dus het is wel weer ok… :biggrin: Kan daar zo kwaad om worden. Vertrouw me nou maar gewoon!!
@Bloem, ja lekker he die turkse muziek… Jammer dat je geheugen vol zat, heb er namelijk nog veel meer:biggrin:
@Beps, even afwachten dus… Je vakantie verzetten kan inderdaad altijd!!!
@Linda, supergaaf dat je je nieuwe auto vandaag krijgt! En heb je HEM al een bericht verstuurd?
@Meeters: :biggrin: :biggrin: :biggrin: :biggrin: :biggrin: :biggrin:
Nou meiden ik ga even verder teruglezen… Ik meld me later wel weer!!
Dikke Kus
@marion
Dat was schrikken, gelukkig dat het achteraf meeviel!
@bloem
Dat gelooft ook bijna niemand dat ik geen gebak lust.
Alleen zelfgemaakte appel-, kwark of monchoutaart vind ik lekker.
@ cyn…mail maar door hoor, alles is welkom!! en @ MK…uhm…appeltaart?? slagroomtaart? vlaai??
Bloemmie, ze staan op mijn pc thuis… dus kan ze nu niet mailen… maar zodra ik thuis online ben dan zal ik het gelijk doen!!
Ben helemaal verslaafd aan de PS2… Ik heb daar een spelletje met snowboarden op… Zooo geweldig!! Vind dat echt een heerlijk spel… ga er zelfs om 06.30 voor uit mijn bed!!
x
goed voor de techniek met de handjes, of niet??
owh enneuhm…heel graag, stuur maar door die hap, merk het vanzelf
Inderdaad… Ik moet nu ook al met kinderklei en knikkers spelen, dus ik word weer een beetje kinds :biggrin:
x
hahahhahaa er is altijd wel EEN excuus!