Turkish Tea Time...deel 20!!

Meiden ikke is weer thuis…
Testen excelent gemaakt, alleen… mijn vakantie is te vroeg…
Ik zou theoretisch op 1 mei kunnen beginnen(als het Klick-gesprek klickt ) Maar dan mag ik 2 maanden geen vakantie nemen…en ik zou 19 juni weggaan…
Ze gaan nu me voorstellen, maar of ik er nu ook door kom??? Er is al iemand eerder niet door op gesprek gegaan… Heb ook verteld eventueel de vakantie te verzetten…Houd jullie op de hoogte als ik meer weet

Ga nu eten dan naar een vriendin…tot vanaaf of anders morgen

ohoh…kiezen!! baan of vakantie (met ouders) in Kusa…dilemma!!

Nee hoor… Als ik die baan kan krijgen(er volgt ook nog een opleiding bij het ROC in september… van een flinke periode, dus baangarantie zeg maar…) dan boek ik ook om, naar achteren ipv voren… Dus geen Dillema… gewoon afgewogen zonder de mam en paps op vakantie:biggrin:

@ Bloem: wat is een oranje bolide? Bolide is toch een kledingstuk?

@ Beppie: Wat voor baan is het precies??

@ Allemaal: het zonnetje komt weer tevoorschijn, lekker genieten!! 's Morgens is het zoooooooo mooooi, rond half 8, wanneer ik naar school fiets, met die oranje zon, en de maan die nog ergens rondzweeft, en die helderblauwe lucht met kleine schapenwokjes… Zucht… droom.

Examen periode 3 is aangebroken dus ik heb weer eens geen computer (doe hem weg wanneer ik moet leren, omdat er anders niets van leren komt).
Heb ook goed nieuws: Ikke gaat met 8 vriendinnen op examenreis naar Toerkije!!! (Side!). Nog ongeveer twee maandjes wachten!
Het is alweer een jaar geleden dat ik er voor het eerst was, heb echt medelijden met mijzelf =(.

Toedels!

Good evening! Ben er ook weer. Vanmiddag gesport met vriendin, was er weer heet in de toko en daarna boodschappen gedaan voor hub. Even goed bezig geweest dus.

@Fransijn
Is de operatie goed verlopen? Hopelijk heeft ze niet teveel last.
@Cristina
Hey … leuk dat je er weer ff bent. En met goed nieuws nog wel, op vakantie naar Turkije!! Heb je jezelf al in het rijtje gezet?

@Beps
Zou dat een mooie uitkomst zijn als je je vakantie moet verzetten. Ben je ook meteen van die gezellige vrienden van je ouders verlost. Ben je dan nog wel tegelijk met Roanna daar? Zou jammer zijn als jullie je k*twijntje moeten missen.

@ Bep: Natuurlijk wens ik je ook alle succes als het wel wat word met je nieuwe baan. Als je maar even zegt, waar ik die lekkere k*twijn kan kopen, kom ik er zelf ook wel uit. :lol: Alleen, ik ga er niet de bergen voor in he? :paranoid: Heb ik zo’n angst voor! Maar dat wist je al toch?

Vind het wel jammer :crybaby: , maarja… carriere gaat voor! :thumbsup: Vakantie kan altijd nog wel!

@ Marion2: Hij (foto) is weer moelijk hoor! Ook moeilijk op te zoeken. :drugged:

Groetjes…

@Roanna
Dacht dat het makkelijk op te sporen zou zijn. Begin ik gewoon eerder met de hints.

Juppie, het is nu helemaal zeker morgenvroeg ga ik mijn nieuwe auto ophalen

@ linda, hee, das goed nieuws!! hopelijk morgen nog steeds mooi weer
@ beps, gelukkig, voor jou is het dus geen dilemma…mooi…nu maar kijken hoe-en-wat
@ roanna…ja he? moeilijk!
@marion kom maar op met die tips!

@ marion leuke foto. hahah

Mijn afval gaaaaaaaaaaaaaaat weer beginnen. Ik ga vanaf nu weer sporten en afvallen te gelijk.

@linda…super van de nieuwe auto…!!

@beppie…dus jij gaat lkkr vervroegt op vakantie…en dan beginnen met de nieuwe baan…leuk!!

uhmm…sorry rest alweer vergeten…
net terug van trainen…moe…dus dadelijk lkkr naar bed…morgen toets…dus fit zijn is mooi meegenomen…

tot morgen allemaal…xx

Ik duik er ook in.

Filiz,succes morgen met je toets.

weltrusten allemaal

@filiz: succes morgen

@ Linda: Heel veel succes en veel plezier met je nieuwe karretje. Is het een hele nieuwe of een nieuwe 2e handse?

Aan de anderen: weltrusten alvast. :biggrin:

@Filiz: Ook heel veel succes morgen met je toets. :thumbsup:

@roanna: een hele nieuwe

Poeh, poeh, toe maar. Leuk hoor!

@ Miere011: Ik zag je net online. Alles goed daar? :wink: Vond het ook leuk om kennis te hebben gemaakt met je.

@roanna: is mijn derde auto en de derde nieuwe, maar zit een verhaal achter zal ik je van de week wel effe vertellen

Ik ga ook slape weltrusten allemaal tot morgen

Goeden allen

@Filiz: Vakantie als baan doorgaat niet vervroegen, maar vertragen. Heb wat gekeken…wss dan in augustus(nee we zijn er niet echt gelukkig mee… mss dan andere lokatie)

@Linda: Veel veilige kilometers… Wij zijn aan onze 4de in redelijk korte tijd, maar dat is ook zo’n verhaal…

Nou ik wacht maar weer af of ik wat hoor… Iig vanochtend werken, en dan zie ik wel weer…