@beps…of je kan natuurlijk de verwarming open draaien ![]()
jaja, maar ik vind leuke plaatsjes kijken ook leuk hoor… Beter dan een goed boek en de verwarming dus hihi
en maar dromen… :unibrow:
Heee, do you know me…
Ik heb het overleefd. Collega binnen ikke nog een kwartiertje… en dan hop naar hubbie…
Mss tot straks en anders meld ik me als ik naar die testen geweest ben
Laterzzzz
@ beps: succes!!!
Hé lieve meiden,
Pff kom er gewoon bijna niet meer aan toe om hier alles bij te lezen en bij te blijven. De keer dat ik dan wel lees moet ik weer tig bladzijden terug om een beetje te weten wat er speelt.
Het kan best wezen dat ik hier een tijdje niet langskom dus dan weten jullie waarom ik helemaal niet post. En kom vast over een tijdje weer langswaaien! Tot dan lieverds!!
jmmr dia…tot over een tijdje dan ![]()
xx
ach kan gebeuren!! ben blij dat je het druk hebt en lekker aan het werk bent, toch??
Ja toch, nog ffies, Dia, en dan loopt alles prima en dan gaat het vanzelf…
Ik heb het ook wel eens(niet vaak, maar toch…), maar lees dan gewoon de laatste paar pagina’s en reageer en zit er weer tussen, net wat je zelf wilt…
Ikke is thuis… Hubbie zou mn motor maken…niet veel gebeurt dus… Zou de spullen voor de belasting zoeken, zijn we “ineens” alles van mij kwijt(net had ik ze nog waar ligt het nou, niet te vinden!!) Zou wat in huis doen…
Gelukkig heb ik volgende week extra vrij, kan ik eens lekker door het hele huis(niet lekker, niet mijn ding, maar het moet nu eindlijk eens…)
Tot straks
@ beps, heb je al plannen voor volgende week??
:unibrow:
@Bloem: Hoezo, ideetjes dan???
neuhj…beetje relaxen enzo…niet te veel aan je hoofd :unibrow:
ohhh lekkkkkerrrr je hebt mn gedachten gelezen…btje toeren btje genieten, muziekje luisteren ach gewoon niets…
Vrijdags ga ik naar de Sauna, lekker dagje voor mij en vriendinnetje…
Dan mag je eerst Hubbie wel eens achter z’n broek zitten, anders kan jij helemaal niet toeren ![]()
@ mk…owh!! gemeen!!! hahahaa, tis hier echt prachtig weer, ik denk dat ik zo zonder jas lekker naar huis fiets!! whieheee
@bloem…ben net zonder jas naar de winkel geweest…maar tis hier toch nog niet zo warm…:(tis niet de turkse zon zeg maar
@bloem
Beps kan toch wel tegen een beetje plagen ![]()
tuuuuurrlijk, 2 zielen 1 gedachte! hahaha, ikke ga zo naar huis…dusse: toedels!!!
Lieverds, bedankt voor alle goede wensen voor Danie. Ga nu naar m’n dochter. Hoop vanavond nog even te komen.
@ fransijn, een knuffeltje van dr moeder zal haar goed doen
@ filzi, ikke ben net zonder jasje (maar met jacket/ jasje) naar huis gefiets…whiehheee…zo heerlijk om door de stad te fietsen met mn oranje bolide, muziek in de oortjes, hahhaa…alle mensen kijken! :biggrin:
nu lekker thuis, wilde slapen, ben echt helemaal ’ off’ maar de huisgenoten zijn aan het opruimen. ikke ga dus ff maar gewoon op bed liggen, beetje chillen en relaxen, hopelijk helpt dat ook genoeg.