Turkish Tea Time...deel 20!!

@ beps…owh ik kan zoooo goed liegen! hahahaa

Beter dan, Bloemmie… Lijkt me best spannend dus… je “Jeugdliefde” …

ja cker, zit nu nog met trillende handjes en hartkloppingen…zucht…zo slecht voor mn hartje dit, want ik WEET gewoon dat het nooit nix kan zijn, maar ja…dromen kan ik maar al te goed! hahahaa

@bloem…denk aan je hart meis!!! ach;) moet toch een lkkr gevoel zijn…mailen met je vroegere liefde…:smiley:

ikke heb net goed bericht gehad:D:D
had vorige week dus een mail gestuurd naar mn oude stage plaats voor een eventuele volgende stage plaats…had nog niks gehoord dus vandaag toennet maar even gebeld…
ennnn ja…:Dze hadden een plaats…zelfde doelgroep alleen deze keer met kinderen tot 16…
helemaal blij…:smiley: alleen volgende week donderdag even op gesprek…

xx

@ filiz, hee wat leuk!! moet je dan ook weer 's nachts bij de kindjes blijven enzo?? alleen nu tot 16 jr…pubers!! hahahaa…hopelijk gaat het gesprek goed! hoelang moet je stage lopen?

@Filiz…Spannend… Gaaf dat het ook juist de leeftijds groep is die je wilde… lekker als alle stukjes van een puzzeltje passen…

@Bloem: suc6 met de vlinders…

@bloem&beps…thanx…jah idd weer slapen enzo…tis wel pas van af november, tot juni 2008…
ben er iff erg blij mee…:smiley:

Filiz,leuk voor je hopen dat het gesprek volgende week ook goed gaat.

Beppie,veel succes alvast voor straks.

Bloem,blijven ademen en lekker blijven dromen altijd leuk toch.

goedemorgen iedereen!!

@ filiz!! in november!! hahahhaaaallooowwww! das nog zow ver weg!

haha ja klopt…maar de stageplaatzen binnen die instelling zijn nogal geliefd…vandaar dat ik de stagecordinator voor 1 april een mail moest sturen…!!

Nou lekker dan toch dat jij er iig 1 hebt… Nogmaals Filiz gaaf hoor…

Ik ben er weer voor vandaag… Post verwerkt, dingen gedaan, dus op naar huis, over ruim 1 uur pas dan

nou, goed gedaan dan!

@Bloem: Niets te doen ofzo… zulke snelle antwoorden…

@Roanna
Dacht laat ze de dames maar een nachtje in spanning zitten. Nee hoor …soms moet ik ook nog slapen :tongue:

@filiz
Lekker he, dat je weer buiten kan leren.
Leuk dat je weer terug kan naar je oude stageplek, gesprek gaat vast en zeker goed komen na al die complimenten die je bij de vorige stage kreeg.

@Beps
Heel veel foto’s van mooie mannen

@Bloem
Gaat het weer met je hart of moeten we het reanimatieteam ff bellen :wink: ?

@Mariska
Jij ook een goede morgen. Lekker buiten aan het genieten met de kleine?

@ marion…nou het gaat idd wel weer een beetje

Ik ben benieuwd, het is hier weer koud en wil wel een opwarmertje hebben zeg maar :unibrow:

hahahaa…zoek dan gewoon de zon op!! hahahaaa

:finger: :finger: :finger: :finger: :finger:

:unibrow: