Turkish Tea Time...deel 20!!

Morgenvroeg maar even de garage bellen, als het goed is krijg ik woensdag mijn nieuwe auto ze zouden nog bellen ivm de gegegevns vd auto voor de verzekering, was nog wachten op kenteken.

Spannend hoor Linda een nieuwe auto lekker iets om naar uit te kijken.En dan woensdag je auto showen op de sportclub,kan je kanjer hem ook gelijk zien en misschien zit er wel een ritje in.

Ik ga me bedje opzoeken,had me vanmorgen ook al verslapen.
weltrusten allemaal

@turkije-lover: weet dat ie dicht bij de atletiekbaan woont kan m toch ook gewoon met mijn nieuwe bolide naar huis toe brengen?

zo dames…ik val in slaap…dus ik ga dat lekker in bed doen! truste en tot morgen

mogguh!!

tis nog donker :crybaby:
weer een dag werken, nog maar 5 te gaan…
allemaal een fijne dag vandaag!!

Goedemorgen allemaal,

vandaag weer een zonnige dag,helaas moet er ook vandaag weer gewerkt worden.

Linda,dat is een goed idee;) en dan niet gelijk naar zijn huis rijden he,maar even een om weg maken

Goedenmorgen allen op deze nieuwe zonnige dag, waarop wij allen weer onze chefs mogen laten zien dat wij FANTASTISCH zijn…:biggrin:

Ik heb geen zin wil niet, moet vanmiddag nog 2 testen doen voor een mogelijke nieuwe baan… Ik ga er vandaag voor zeg maar

Nichtje waarschijnlijk door jullie fantastische wensen enzo goed opgeknapt, nu lekker thuis en ze gaat ervoor. Huilde gister dat ze nog niet naar school kan/mag…
Tot straks

Hoi allemaal,

Lekker geslapen? Ik wel, na dat late telefoontje met m’n askim:wub: :wub:

@Linda, Als je echt gek op hem bent ga ervoor en laat het hem merken en zien. Succes met de nieuwe auto.

@Bep, doe je best bij de sollicitatie. Het moet lukken nu. Fijn dat je nichtje alweer zover is opgeknapt. Ja en dan zijn ze gelijk niet meer te houden.

Laten we met z’n allen genieten van de zon, al schijnt ie alleen maar door je ruiten heen. Dat zal bij de meesten van ons wel het geval zijn. Werkse allemaal, waar dat ook wezen mag.

Half elf wordt m’n dochter geopereerd. Vanmiddag uit school snel even naar haar toe. Vanavond weer ouderavond.

Nog 32 dagen te gaan.

Goede morgen

@Fransijn
Sterkte voor jou en je dochter vandaag!

@Beps
Succes met de testen

@Linda
Nog 1 nachtje slapen en dan … :wub:

@Bloem
We kletsen je hier de dagen wel door.

Goede morgen iedereen!

@linda
Dat is een unaniem jaaaaaaa, gewoon doen dus!

@bep
Succes met de testen vanmiddag en wat heerlijk dat je nichtje weer thuis is.

@fransijn
Ik hoop dat de operatie goed gaat, sterkte voor je dochter.

@ marion, de foto’s!! @ fransijn, sterkte voor je dochter, hopelijk valt het mee en mag ook zij snel weer naar huis!!

@Bloem
Ben al klaar bij de foto’s :wink:

@ marion ja! sooooooooooooowwwwwwwww hartkloppingen!! ik had hem toch een berichtje gestuurd via hyves?? :wub: :wub: hartkloppingen!! ik heb namelijk een berichtje teruggekregen…zucht :wub: :wub: zucht, bounce klop, stuiter

@Bloem
Zo zie je maar weer … oude liefde roest niet he? En vond hij je berichtje leuk? Vertel!!!

zucht :wub: nu moet ik een berichtje sturen waaruit blijkt dat ik helemaal niet meer die gevoelens heb ofzo…zucht :wub:

Goedemorgen dames op deze toch weer zo zonnige dag.

@ Bloem: Jij hardstikke bedankt voor die leuke foto’s. Ik zal vanavond ook even die foto in die kroeg doorsturen. Enneh, succes met hyven :wub: op hyves.

@ Bep: Jij ook heel veel succes gewenst met je testen. Ook jou stuur ik vanavond nog even de foto door.

@ Marion2: Wat waren wij ongeduldig zeg, over die foto van die brug. Wil je ons nooit meer zolang in spanning laten zitten? :unibrow: :unibrow:

@ Fransijn: Jij ook het beste gewenst met je dochter.

Verder alle anderen een hele fijne werkdag :stuck_out_tongue: of wat men ook moet/gaat doen.

Ik ga nu douchen en dan zien wel weer. Groetjes… :wink:

Heb de foto’s nog steeds niet kunnen vinden :tssk:

Fransijn sterkte met je dochter

goede morgen dames…idd een heerlijke stralende dag!!

@linda…gewoon doen hoor!!! wie niet waagt wie niet…

@fransijn…sterkte met je dochter!!

@beppie…succes met de testen

iedereen een fijne dag…ik ga dadelijk maar eens leren voor morgen…(in de tuin dan wel)

xx

hellup!! bericht 2 naar jeugdliefde is verstuurd…zucht :wub: baal dr een beetje van dat na al die jaren ik nog steeds met van die vervelende fladderaars loop…ik zou toch onderhand beter moeten weten?? hahahaa

Zo de eerste helft klaar

@Bloem…kan je dat dan, zo´n berichtje sturen, offehhh onmogelijk zonder te liegen hihi

Ben de helft al weer kwijt, maar ehhh

@Marion: Wat voor foto´s heb jij nu weer…