hahahaaa in theorie…en tja…wat is krijgen??? hahahaa…![]()
is iedereen eten ofzo??? heb nog ff goed gekeken, maar die foto op wikipedia was toch niet van mij, maar lijkt er wel vreselijk veel op…ach goede teckniek zeg maar hahahahaha
Het eten is op, maar ben alvast goulash aan het maken voor morgenavond. Krijg net een sms dat moeders weer in het vliegtuig zit, als alles goed gaat dan landt ze morgen om 9.20 uur op schiphol. Wat een reis…
waar was ze heen dan??
de avond begint rustig hier…
@Bloem
Geloof dat de moeder van MK naar Zuid-Afrika was maar weet het niet zeker.
En jij moet als de wiedeweerga op zoek naar een foto ![]()
Goedenavond dames.
Het is zeker rustig hier. Maar dat is al wel een tijdje zo.
Ja Bloem, gisteravond om deze tijd zaten we er beter voor he? :unibrow: :unibrow: Moeilijk die foto van Marion he? Ik ga zo ook nog maar es ff zoeken.
En Linda, zit je raampje er inmiddels in? Ik hoop het voor je. ![]()
Owwww te laat dus!
Goed onthouden Marion, ze was naar Zuid-Afrika. Ben erg benieuwd naar de verhalen, de foto’s en de film. Heb net even een bloemtje bij haar op tafel gezet, de laatste post weggehaald en morgenochtend een paar raampjes openzetten voor een beetje frisse lucht en dan moet het maar goed zijn.
@ mk, wow, mamma in Z-A!!! jaloers!!
@ marion, hij staat er al!
@ roanna en andere meetingsgangers…zucht. zat echt te greinzen op mn fiets met de turkse muziek in mn oren…hihi…hoe erg is dat, dat die muziek mij ZO, ZO, ZOOOOO goed laat voelen?? hahahaa :biggrin:
@roanna: ja mijn raam zit er nu in, knoeiwerk vond ik het, mijn vader werkt zelf bij de woningbouw is dus vanmiddag langsgeweest om het een en ander weer te veranderen nu is alles goed en kan ik vanancht weer voor het eerst sinds carnaval met een raampje open slapen
Meiden ik heb weer een stuk van mijn love-soap, ben nog niet echt verder maar heb wel jullie mening c.q hulp nodig (@mk, dit ken jij al)
:wub: :wub: Ik ben op een grappige manier erachter gekomen dat hij ook single is. Een aantal weken geleden heb ik me ingeschreven bij een datingsite. Ik was de oproepjes van de jongens eens aan het lezen en toen kwam ik zijn foto ook tegen. Grappig he. Zodoende heb ik nu ook een foto van hem. Bij zijn oproepje staat ook een hartje met het woord interesse erachter. Zo kun je iemand laten weten dat je wel interesse hebt. Aan de ene kant wil ik dat graag doen, zodat hij ook weet dat ik m wel erg leuk vind, aan de andere kant vind ik het ook wel een beetje eng. Weet nu hoe lekker dat verliefde gevoel is, ben bang dat ik dan een negatieve reactie krijg. Ook vind ik het eng m dan na de tijd weer tegen te komen met het trainen. Dus maar effe goed na denken wat te doen. :wub: :wub:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE niet nadenken! gewoon doen!! dat heerlijke gevoel kan alleen maar heerlijker worden en anders, zoek je toch iemand anders voor dat heerlijke gevoel…gewoon ff aanklikken, het kan alleen maar beter worden.!!!
@ Linda: Ben het helemaal met Bloem eens. Inderdaad, gewoon DOEN. Nee heb je, ja kun je krijgen en anders zoek je gewoon ff verder.
Dus als ik jou was… Doen dus. :wub: :wub: In ieder geval het proberen waard.
Succes ermee en hou ons op de hoogte.
:biggrin:
Linda,Ik vind ook dat je het gewoon moet doen
al!
Ben nog even op m’n favo site gekomen om wat mee te lezen. Net ouderavond gehad en deze avond even in het systeem verwerkt.
@Linda, 1 tip: Ga ervoor:wub: :wub: Niet geschoten is altijd mis. Wie weet wat voor moois uit voort kan komen. Laat hem weten dat je hem te gek en het einde vindt.
Verder nog niet echt zo bijgelezen. Ga nu snel naar huis om m’n askim :wub: :wub: te bellen en snel onder de wol. Het was weer een lange dag.
Morgen weer zo eentje.:retard:
IYI GECELER. Güle güle.
@Fransijn
Truste en sweet dreams :wub: