Turkish Tea Time...deel 20!!

hoihoi,

Ik hoop dat de meeting weer zeer geslaagd was!!! Volgende keer wil ik niet ziek worden. Wat een K** griep zeg.
Alles moet me nog zeer ben ook niet wezen werken vandaag en morgen blijf ik ook nog thuis.
Voel me net een bewoner van het werk. Ik kon niets. Uit me bed komen ging moeilijk en laat staan omdraaien in bed. Het bed heb ik wel gezien.
Ben vandaag weer beneden. Gisteren met het mooie weer lag ik in bed.
Maar goed het gaat weer over voordat ik boe of bah kan zeggen.

Ik lees een andere keer wel bij over de meeting!!
Nog 5 weekjes en dan ga ik al weer lekker naar Turkije.
Dan niet ziek worden.

GRoetjes jac

nou ja zeg…dat praat maar over lekkere turkse kerels, zitten te soppen op de stoel! Hey, en ik dan?? Ik wil ze ook zien. Bloemmie, liefste Bloemmie, stuur je ze ook ff naar mij of was t Cyn? Hoe dan ook…ik wil ze ook zien!!

@ Bloem: Inderdaad Bloem. Ga vragen wat het vangt! :ninja:

Waar kan ik trouwens die foto’s van gister bekijken? Had al even via, via op je hyves gekeken, maar nada niks kunnen vinden. Is het wat geworden? :unibrow: Ben wel zeer benieuwd er naar.

Ik ben later helemaal vergeten om foto’s te maken. Zal zo nog even zien wat erop die foto’s in die kroeg gemaakt, staat. Dat is alles wat ik heb. Hi, hi.

Wat een weertje he? Jammer hoor dat jullie nu binnen moet zitten he? :stuck_out_tongue:

@ Cynthia: Ik vond het ook leuk jou een keer gezien te hebben. Alle anderen natuurlijk ook, maar dat wisten jullie al.

Groetjes.

@Bloem
Wil eigenlijk ook wel mee kwijlen :wink:

Besmile,geniet lekker van de zon op je zus der verjaardag.3 uur in het ziekenhuis das wel balen,met dit mooie weer.

Ik ook niks kunnen vinden op hyves:crybaby:

Goeiemiddag dames op deze stralende dag !

Ik zie dat de meeting weer erg geslaagd was, super !

Ikke juist terug van school en ga nu ff van het mooie weer genieten.

Tot straks x

@ beps, hij was van het wk in 2007, geen onderschrift, weet niet of het wat kan schuiven en de foto’s zijn van cyn, jullie kennen die mannen toch niet, dus what’s the point!! en @ roanna, pm me maar ff je mailadres

Meiden ik heb het overleefd
Ik sluit af en ga bij mn nichtje op bezoek…
Misschien tot vanaaf, anders

Oat Môan

geef dr maar een dikke knuffel!!

waaaah is Beps weer zo dichtbij!!

x

Ook namens mij Bep. Groetjes aan je nichtje.

Oh Cynthia. Wegwezen dan. Ha, ha. :unibrow:

@ cyn…werkwoord moet altijd achteraan de zin!!!

hey meiden…ik ben weer terug…
weer gladde armen en heerlijk gemasseerd…,enn…mn vriendin is geslaagd:D

meiden…tis erg…heb bijgelezen…maar ben alles alweer kwijt…!! sorry…

xx

Hoi allemaal,

Zie dat de meeting erg gezellig was.

Ik kan weinig bijlezen. Heb vanavond ouderavond i.v.m. de rapporten. Hebben ze vrijdag meegekregen. Vanavond 11 ouderparen en morgen 13.
Even druk en hectisch.

Ga even wat eten en dan weer op tijd op school zijn. Het begint om 7 uur.

Morgen wordt m’n dochter ook nog geopereerd aan een karpaal tunnel syndroom. M’n zoon gaat met haar mee naar het ziekenhuis. Dan 17 april gaan ze de andere pols doen. Ze zal dus tot mei niet meer kunnen werken. Erg lastig hoor. Maar ja genoeg lieve mensen om haar heen.

Wie weet kom ik vanavond nog even langs.

Nog 33 dagen te gaan.:wub:

Ik was al aan het twijfelen… Thanks, het is aangepast… :biggrin:

Enne A. istiyorsun?

x

A istiyormusun??? sooooww jij durft!!! hahahaa, al zou ik er geen bezwaar tegen hebben nee! hahahahahahahahahahahhahahaha, wordt aan gewerkt

Istemiyorum… Benim Askim istiyorum!!:evil:

x

hahaha verschil is…die kun JIJ krijgen ook! alleen nog ff wachten! 6 weekies ofzo?

In Theorie kan jij A. ook krijgen… Nog ruim 7 weken zelfs!!!:confused:

x

@ marion, na mij operatie ga ik mijn laatste deel van de stage hervatten en dan inderdaaaaaaaaaaaaaaad vakantie… turkije???, de kans is wel groot.