yes sir
ZO eindelijk terug van het 3 uur ziekenhuis zitten. Nog 9 weken en dan ga ik onder het mes.Het zal in iedergeval een zware operatie worden, dan mijn vorige dubbelekaakoperatie. Het eind resultaat is het begelangrijkste.
Ik ga nu op mijn zussie verjaardag nog even van de zon genieten.
Leuk om te lezen dat de meeting geslaagd is.
Ohh meiden, lekker hoor, gaan naar Turkije… Ohh en dat weer en ikke maar werken blehhh
ach…beps…verschil moet er wezen he ![]()
Jaja, zal wel, maar ikke wil ookkkkkkkkk en wel NUUUUUUU(Istanbul… ook gezelli een lang weekend…)
jij gaat strax 3 weken…daar hoor ik jou dan weer helemaal niet over
![]()
jaja, en jij dan, 9 maanden ofzo… Maar dat wil niet zeggen dat ik nu ook wil hihihihi, jij toch ook, en we gaan toch niet hahaha
IK WIL OOK! :biggrin: Sinds gister helemaal verslaafd aan dat plaatje
ja vooral na gisteren.,…buik vol met turks eten, turkse muziek in de oortjes, zonnetje op het bolletje en foto’s van lekkere turkse mannen…he! i am already there!! hahahahaha
:biggrin: :biggrin: :biggrin: :biggrin: :biggrin:
dansende banaan!!! whahahahaaaa tis zo warm hier op het werk! lijkt mn werk in gumbet wel :biggrin:
Nou hier dus niet…balen, koud kil niemand die gezellig is of komt kletsen, verveel me dood, wat DOE ik hier…
Hier is het ook koud… En mijn collega is vervelend haha…
x
@Besmile
Spannend zeg! Maar als het dan toch moet kan je het ook maar beter zo snel mogelijk achter de rug hebben. En dan … op naar Turkije.
Veel plezier nog op de verjaardag van je zusje.
Nou hier dus niet…balen, koud kil niemand die gezellig is of komt kletsen, verveel me dood
Pak die foto’s er maar even bij dan krijg je het vanzelf weer warm ![]()
@Cyn
Vervelende collega’s geef je ervan langs met de kebabrol
@ beps, centjes verdienen om naar turkije te gaan @ marion, moeilijk foto!! maar ik zat ff op wikipedia en te zoeken naar mn schaatsen denny morrison en wat die ik!! ze hebben gewoon MIJN foto gebruikt!! die heb ik genomen tijdens het wk allround in heerenveen en ook nog bewerkt en die staat daar gewoon bij zijn profiel op wikipedia!!! nou ja!!!
Lekker dan Bloem!!!
x
ja aan de ene kant vind ik het wel leuk, maar aan de andere kant denk ik ???
@Bloem
Even informeren wat dat schuift. Lekker zakcentje voor Nepal ![]()
Pcies… bellen en claimen!!
Die met onderschrift in actie 2006?? Wel gaaf zeg maar, mag je wel trots zijn, dus
CLAIMEN!!!
Ohhh, Marion, niet warm, maar PFFFFFFFFF (laat maar…hihi, moet nog kunnen werken dus,…PFFFFF is het hier zoooo warm ineens???)