Kom op nou…ik wacht met opgewonden hoofd…hihihihi
CYN…CYN…CYN…
Je denkt ook zeker, de volgende meeting is ver weg…maar ik kan goed onthouden hoor, en ohhh wraak voor het lange wachten…
Ja sorry maar me mail doet erg traag!! Maar ze zijn onderweg…
x
@ cyn, das mij iets te duur, maar heb al een ander leuke aanbieding gezien…ff afwachten wat het gaat worden, ik wil nog steeds naar Jordanie, maar heb nu wel een heel mooi alternatief!! hahaha…meeting in Gumbet!! samen stappen en winkelen, voel ik me ook een stuk beter bij…hihi…afwachten dus
Goede middag … ben ook weer thuis. Had op kantoor niet in de gaten dat het zo’n lekker weer was.
@Roanna
Dat soort details kunnen we wel missen ![]()
Zal idd een lange, ongemakkelijke treinreis zijn geweest.
@Toos
Wisselen we elkaar mooi af met het werk.
Geen supermeeting voor ons deze keer maar de minimeeting in Zierikzee was idd ook heel leuk
@Beps
Gaan elkaar vast ooit een keer life zien. Boek anders gewoon een keer een weekend in de polder :nod:
@Filiz
Handig zo’n vriendin, laat je maar lekker verwennen.
Mijn tante oefende vroeger ook altijd op mij … kan je nu nog zien ![]()
@Bloem
Zou echt niet weten waarover je gedroomd hebt vannacht ![]()
Die oude schoolliefde misschien?
@Fransijn
Oei … is zooooooo vervelend bronchitis. Hoop dat je snel weer opknapt.
Zo!! Ben weer bij, nu nog snel ff naar Appie en dan ben ik er weer.
Tot strakkies.
Y for me, de ander is me TE GLAD zeg maar…maar Y jammmmmie, al ligt hubbie ernaast te huilen, ik stop niet hihihi
Volgens mij hebben degene die gister niet zijn geweest heel wat gemist hahahahaha,dus een goede reden om de volgende keer mee te gaan,weten we tenminste een beetje waar jullie het over hebben:biggrin:
Nee hoor, hoeft helemaal niet…denk ik ineens maar zo es hihihi
:unibrow: Beps >> :biggrin: :biggrin: << hahaha… Ik wil ze eigenlijk alletwee niet… Al kan A. wel super zoenen ;):unibrow:
A te glad?? beps je bent gek @ marion, nee mis, dat was zaterdagnacht, afgelopen nacht was het een en al turkije…met de auto en mn (NL) ex, erg vreemd@ cyn, serhan of sami beach.,…mijn budget he? is LO en HP, dus ff kijken nog, denk dat we dan vaak gaan stappen/ eten met jou en mar, dus dan maakt het ook niet uit…hehehehe
owh en A misschien kan lekker zoenen, maar met Y zit de rest ook wel goed :unibrow:
@Bloem/Cyn: Gaat mar ook?? Heb ik wat gemist…
Mar gaat waarschijnlijk naar Ortakent…
x
de 22e
en ff een daytrip naar marmaris wil ik ook best maken hoor! hahahaha
Ach ja, is waar ook, ik denk lekker met zn 3en, ook een strak plan ipv meeten met Rien… Maar goed, dat kan ik al helemaal niet verkopen aan hubs…
@Bloem: zou leuk zijn!!!
x
ergens begin ik er op te hopen!! hahahaa…is ook niet goed, wil OOK naar jordanie!
@Bloem, we zien wel!!
x