Turkish Tea Time...deel 20!!

@ fransijn…wel lekker buiten in het zonnetje lunchen he?? heerlijk weer!!!

Zo in de pauze even buiten geweest en het is heerlijk zeg,zou bijna een terrasje pakken,maar helaas moet werken…

Zo meiden aangekomen op het werk geen zin, mooi weer, wil niet werken,…
Vanaaf naar mn nichtje, maar…wel bij haar THUIS!!! Ze mag zo naar huis!!! Dus klinisch/medisch is gelukkig alles goed, en ik hoop als ze thuis is dat het met haar geestelijke welzijn ook goed gaat…

Ik ben ervoor om de volgende meeting eind april te doen… EN…een meeting met Rieneke erbij vind ik ook grappig zeg maar. Alleen ffies wachten hoe dat met de eventuele volgende baan in te plannen is, omdat ik ook al op vakantie ga…

Nou goed, ik meld me straks nog wel

goedemiddag iedereen!!
vandaag weer een lekker zonnetje:smile:

Zooo… Cyn heeft gisteren overleefd!!!

@Beps,+Bloem+Roanna+Miere+Mobster: Thank you all for this wonderfull day again!!

Vond het weer erg gezellig, en heb zo vreselijk gelachen weer!!!

Volgende meeting in het zuiden ben ik eigenlijk niet helemaal voor, maar dat zien we dan wel weer!!!

@Bloem, plan C lijkt me erg gezellig!!!

@Roanna, vond het leuk om jou ook eens een keer te zijn. Weet ik eindelijk wie de moeder van R… is!!

@Miere; het komt allemaal vast wel goed!!

@Mobster, super dat je toch nog bent gekomen!!!

@Beps :biggrin: :biggrin: :biggrin: hahahahahahaha…

X

@ CYN…foto’s!! als je thuis bent…meteen doorsturen…

@Cyn: Die meeting komt vast goed…kom je gewoon naar mij in het weekend, en dan rijd je met mij mee in de auto…lukt vast allemaal wel, want jij bent er dan ook bij…

@Beps, dat kan ook… Zoals ik al zei… We zien wel…

@Bloem jaja… ik denk dat ik ze zo wel kan vinden.

x

Hey dames en heer van de meeting…eind april en de hele maand mei voor een volgende meeting is geen strak plan hoor! Of jullie moeten naar M
Marmaris komen, daar ben ik dan nl. te vinden. Ben in mei 2 weken hier en dan moet ik werken. En geen volgende meeting zonder mij hoor, dat kan ik echt niet aan…! Maar ff zonder gekheid, leuk dat jullie het gisteren zo leuk hebben gehad. Miere heeft me al wat verteld en ik heb natuurlijk ff gebeld tussendoor…leek wel een kippenhok, het enige wat ik hoorde was kakel de kakel haha!
Iedereen een goeie week toegewenst en geniet van het mooie weertje.

@bloem
Leuk idee naar Istanbul, maar geen optie voor mij.
Dit i.p.v. de Jordanie reis als er niet voldoende deelnemers komen?

Lieve Mar, zolang kunnen we niet wachten, en…dan is Bloemmie er weer niet…het blijft schipperen zie ik al weer…

Bloemmie: Ik heb al een paar foto’s van A… Y heb ik denk ik thuis… Maarrrrr A. is toch lekkerder :biggrin:

Je email komt zo!!

x

K heb wel een foto van Y… Komtie!!

Enjoy :biggrin:

@ cyn…heheheee :biggrin: @ mk…you read my mind, kan ik lekker meeten met cyn en mar in gumbet en dan cancel (omboeken) ik mn trip naar gumbet van juni…komt allemaal op hetzelfde neer, maar mn voorkeur gaat nog steeds uit naar en/en!! hahahahah

@ cyn…JOUZA!!! ik glibber van mn stoel!! whahahahah…jam jam give me some!! rrrrrrr

@Cyn, mail mij ook ffies, ik houd ook van lekkere lijven zeg maar…hihihiih

Bloemmie, mag Beps meegenieten van ons geheim :biggrin: ??? haha

x

@ cyn…ik heb een nieuwe screansaver!!! hubba hubba hubba!!! waar is de lijst trouwens??? ikke kan niet zoeken, kan iemand em ff plaatsen voor mij??enneuhm cyn, welk hotel zat je nou in mei??

tuuuuurrrlijk stuur maar door die hap, weet ze meteen wat ze heeft moeten missen…is dat trouwens het broertje van op die laatste??

Ik zit in Rexene… Nee is niet het broertje van!

@Beps, in 2 minutes youve got mail!!