Turkish Tea Time...deel 20!!

@bep
Nog zuidelijker??
Jullie mogen straks wel op kraamvisite komen.

@bloem
Hebben jullie nog veel foto’s gemaakt?

jahoor, maar ik zet ze hier niet neer…
staan op hyves…de meesten kunnen daar wel kijken, toch??

over hyves gesproken…ikke heb net toch maar een berichtje gestuurd naar die schoolliefde van me, van 12 jaar geleden, :wub: hihihi…
ach, zal wel nix terughoren, maar bedacht me dat hij me misschien niet eens herkent, en tja…ikke doe alles voor een beetje aandacht…:biggrin:

@bloem…ja zit iets in…maar tis toets…dus om nu meteen het eerste beste te moeten gaan inhalen…

okeey…das idd zo…maar ja, anders was het wel errug toevallig geweest :unibrow:

Ben ook erg benieuwd naar de foto’s,waar kan ik je vinden op hyves?

@Bep: Wat zuidelijker is een goed plan, maar wil er de volgende keer gewoon bijzijn. Wat je zegt het lijkt me leuk om te zien wie die kletskousen zijn. Vond de mini meeting met Marion al heel leuk.

ikke ga werken, dus hasta la pasta
niet te veel kletsen! heb geen zin om vannacht 24 blz bij te lezen!! :unibrow:

@bloem: werk ze

Ach Bloemmie, je leest toch bij ondertussen hihihi!!
Ikke moet zo naar de kraker, eindelijk(week niet geweest, dus het werkt wel) en dan werken, tot straks…

misschien de volgende keer een meeting aan mk"s kraambed? Zou het je geloof ik niet aan willen doen.
@bep: succes bij de kraker en werk ze
@bloem: werk ze ook vandaag

@Toos, ik denk dat je gelijk hebt…moeten we eerst ffies afblazen in een kroegje en dan ff kijken naar het wereldwonder van MK en haar man, en dan eten en de stad op stelten zetten… Nee geen optie arme MK!!!

@bep en toos
Hoeft niet meteen de 1e week, kan best iets later.
En een afhaal turk is zelfs in NH wel te vinden hoor. :smiley: :stuck_out_tongue: :wink:

Zullen wat anders moeten verzinnen. Daar is Bloem goed in. Dus Bloem, ga maar vast broeien op een leuk idee voor de volgende meeting

@bloem
Meteen ff gekeken, leuke foto’s hoor.

Mk: Hoop dat je weet wat je zegt. Heb de anderen ook nog niet gezien maar kan me een beetje voorstellen wat n zooitje ongeregeld het is

Ja ja zijn nu bezig met mijn nieuwe raam

Linda,dus ze zijn toch nog gekomen :smile:

Kan iemand mij vertellen hoe ik de foto’s kan vinden,ben ook nieuwsgierig :tongue:

@ beps…je kent me veels te goed@ mk…ikke ben eigenlijk voor een meeting met kelebek…goed excuus om naar Istanbul te gaan!@ serieus…uhm…nou ja, ik weet niet wanneer MK is uitgerekend (juli toch??) maar ikke wil wel eerder meeten hoor.eind april ofzo?? dan zou ik zeggen breda, rotterdam of roosendaal voor de zuiderlingen onder ons, of apeldoorn, amersfoort voor de oosterlingen onder ons…ik heb het nu wel een beetje gezien bij deze turk in U…

Even niet geweest en alweer weet ik hoeveel berichten verder en zelfs al in de 20e teatime.

Log nu pas in. Vanochtend naar de dokter vanwege m’n bronchitus, was even erg benauwd.

Nu even eten en met de collega’s kletsen. Kom later even terug.

Nog 33 dagen te gaan.