Iedereen van het lekkere weer genoten? Ikke wel!! Heerlijk in de tuin gezeten
Deze week nog maar even genieten van m’n vrije tijd, hoef pas vrijdag weer te werken.
Ha meiden, ja, je hebt nou eenmaal werkpaarden en luxe paarden, hè? De een zit lekker in de tuin of op een terrasje, en de ander moet gewoon werken voor die mensen op het terrasje, haha. En het was T****druk! Maar goed, weer wat extra zakcentje verdiend voor Istanbul. En voor het eerst vind ik het niet zo heel erg jammer dat het weekend voorbij is! Nog 3 dagen, krijg helemaal de vakantiebibbers. Nog 2 daagjes werken, en dan een kleine week helemaal vrij, das lang geleden!! Maar goed, voor iedereen goede week toegewenst, en Bep, hoor je het morgen? Zal voor je duimen!! XX Mar
Wat een weertje vandaag he! Wij hebben heerlijk door Amsterdam geslenterd en heb zowaar nog een paar leuke zwartmetalic sneakers (Nk) gescoord in een sportzaak, die veel spullen afgeprijst had. Manneke ook! Mooie sportinstappers. Dus Bep, we kunnen wandelen in de vakantie! Ha, ha.:unibrow:
@ Miere011: Spannend he? Het is bijna zover. Heerlijk! :biggrin:
@ Filiz: Sund zeg, dat jullie verloren hebben. Ach nouja, volgende keer beter.
@Linda1980 en Turkije???: Wat een leuke wedstrijd was het he? Alleen jammer voor Linda dat ze verloren hebben. :crybaby: Maarja, de beste heeft gewonnen en dat moet ook gezegd worden.
@ MissMariska01:Oh, ik wist niet dat je al een kleine hebt. Wat leuk dan.
Ik wens jullie allemaal nog een fijne avond. Groetjes.
Allemaal een lekker weekend gehad? Beetje kunnen genieten van de zon?
Ik moet zeggen dat ik wel wat vrolijker geworden ben van die mooie dagen.
Hoe staat het met de zieken onder ons?
M’n dochter is gezellig het hele weekend geweest. Ouderwets gezellig.
Goede morgen!
Iedereen gisteren lekker genoten van het mooie weer. Wij hadden 2 verjaardagen het weekend.
Mannetje vandaag op pad, hij moest naar Den Haag. Straks eerst even sporten met mijn vriendin en dan heb ik lekker een paar uurtjes voor mezelf :unibrow:
@Mariska
O, ze zijn zo leuk op die leeftijd :drugged:
Het zonnetje schijnt hier alweer lekker. Heb al een beschut plekje in de tuin gevonden waar ik straks lekker ga zitten.
Vanmiddag nog met m’n paps naar het ziekenhuis en verder niks op het programma. Best lekker.
@Marion: nog twee weken en dan gaan m’n nieuwe uren in. Dus dan kan ik eindelijk een beetje gaan sparen en beter nog: shoppen!!!
@Beps: waarom denk je dat het niks gaat worden dan bij de sauna?
@Fransijn: ja wat wordt je een stuk vrolijker he van het zonnetje!! Leuk zeg dat je dochter weer is bij je was zoals vanouds.
@Miere: Istanbul komt al lekker dichtbij nu he!!
@Roanna: altijd leuk die afgeprijsde spullen. Dus straks lekker wandelen in Kusa :biggrin:
@Besmile: wil proberen vandaag ook een kleurtje te kweken :nod:
@Dia: Weet niet, dat gevoel heb ik…gister met hubbie erover gesproken, en hij had hetzelfde gevoel… We zien wel, als ik morgen niet gebeld word dan weet ik genoeg dus. Morgen zou er uitslag komen zei hij donderdag. Vrijdag had hij nog 3 kandidaten en dan moest hij er ffies over nadenken dus… Ach en als het niets word misschien maar eens kijken of hubbie toch voor een hondje valt hihi
Nou het mooie weer had me zaterdag al geinspireerd tot schoonmaken, en vandaag de trent maar ffies doorgezet. Langzaamaan is het hele huis weer schoon, heb ik WAS(hihi eindelijk weer eens…) en ga ik zo naar de kraker en dan te werk…
Tot vanmiddag
hey dames
effe berıchtje van summa uıt turkıje
alles goed hıer
plannen zıjn wel een beetje gewıjzıgd
vrıj drastısch zelfs
vanavond vertrekken we naar kusadası
geen kalkan dus
mn vrıend moet nu al begınnen werken anders verlıest hıj deze job
dus ja dan gaan we gewoon met twee he
en 4 dagen later komem we terug en als ık naar belgıe ga gaat hıj terug naar kusa
@Dia
Is het uit te houden op je beschutte plekje? Groot gelijk, nog even 2 weken genieten voordat je meer gaat werken.
@Beps
Kan je ook mooi gaan genieten in je vrije uren nu het huis aan de kant is. Maar hopen dat het weer zo blijft.
@Summa
Leuk dat je ff vanuit Turkije reageert. Jammer dat je vriend nu al moet beginnen met werken, toch weer minder uren die jullie samen kunnen doorbrengen.