Turkish Tea Time deel 18 (Eindelijk volwassen hihi)

Bloem,wat zul jij in dubio staan met al die keuzes,weet je al wat je gaat doen,of worden de keuzes steeds moeilijker voor je…Veel succes morgen met je lunche date.

Filiz,succes met de wedstrijd

wie was hier degene die ook naar het schaats programma op vrijdag keek?

bij sterren dansen op het ijs, geert gaat door gelukkig maar, die thomas die schaats slechter en altijd met zijn mond open:retard:

Hier ben ik ook nog even. Ja, ja, hoe later op de avond, hoe schoner volk :stuck_out_tongue: is het gezegde.

@ Besmile: Heb je al op die andere topic gekeken, dat je gezocht wordt? :smiley:

Voor zo, weltrusten allemaal en tot morgen :wink:

weltrusten roanna

@ turkije lover, kijk maar ff op mn log voor de laatste twijfels en keuzes endergelijken…

@ missmariska…denk dat jij een ander schaatsen bedoeld??

bloem bedoel jy het schaatsen op woensdag?

ik bedoel natuurlijk ‘hard rijden op de schaats’
het enige echte schaatsen…:wink: dat andere is dansen op de schaats, maar goed…

Goedemorgen allemaal

Vandaag vind ik dat mijn pappie echt oud is geworden, dus ik moet naar zn verjaardag straks. Hij heeft de mooie leeftijd van 77 gehaald vandaag:dope:

Hondje…we weten het niet. Ik heb dus gewoon mn hart verloren vrijdag aan dat kleine ventje, een chihuahua…langharig nog wel(maar goed een rat heeft meer haar :stuck_out_tongue: )

Nu eens zorgen dat ik er op mn “papa’s-best” uit ga zien, en dan kom ik mss nog wel ffies langs.
Doeiiiii

goede morgen…

hmm…mn wallen hangen tot op mn kin…hihi;)

@beppie…proficiat met je vader…!!

@iedereen…een fijne zondag

xx

goedemorgen deze morgen,

Beppie,gefeliciteerd met je vader.

Bloem,ik zal eens een kijkje gaan nemen.

Ik heb vandaag niet zo veel in de planning.Mijn cluppie moet naar twenthe en helaas heb ik daar geen kaartje voor.Misschien dat ik vanmiddag de skeelers onderbindt en maar weer eens een stukje ga skeeleren is alweer zoooo lang geleden.

Ook weer een hele goedemorgen allen.

**@Bep: Gefeliciteerd met je vader en wens hem nog vele gezonde jaren namens mij. :wink: In de vakantie nemen we er wel eentje. :unibrow: **

Wij gaan vandaag een dagje treinen. (Manneke ouwel*llekaart, dus gratis treinen) Waarheen weten we nog niet. Onderweg naar het station weten we het denk ik wel. Misschien ff shoppen en mensen kijken op de dam of anders ff naar Scheveningen. We zien wel!

Jullie ook allemaal een hele fijne zonnige dag en Filiz succes met voetballen.

**Groetjes :wink: **

mogguh

veel te vroeg voor mn vrije zondag, maar ja, je moet er wat voor over hebben he? dat daten kost energie!!

@ roanna, veel pleizer, zou idd zoiets doen, een beetje door een lege binnenstad lopen is nix aan
@ filiz, succes met voetballen
@ beps, succes met de verjaardag…uhm…:redface: sorry, ik bedoel gefeliciteerd met de verjaardag!!
@ turkije lover, het zou vandaag schitterend mooi weer gaan worden, maar hier twijfelt het nog een beetje…hopelijk komt het zonnetje nog te voorschijn.

nou ikke ben weer weg, tot vanaaf
owh hebben jullie trouwens het nieuwe WR van sven gezien op de 10K?? 12.41.69 wowwwwwiiieee

Goeiemorgen allemaal !

Ik ben al terug van de winkel (kledingwinkel met grote merken) en heb zo maar eventjes euhm…mn maandbudget uitgegeven schaamschaam*
MAAR: ben superblij ! ! ! ik heb 2 topjes van mams gekregen en dan nog een tshirt en 7/8 broek zelf gekocht maar ik kon het toch niet laten liggen hé ?! Joehoeeeeeee laat de zomer maar beginnen ! :smiley:

Zo de 10km schaatsen was toppe. 1,2,3 Voor nederland. Het is lekker weer zeg. Ga zo ff in de tuin zitten.

bloem: haha ik d8 dat je dat andere schaatsen bedoelde:retard:

WAT EEN LEKKER WEER!!! Krijg dr helemaal kriebels van. Vanochtend al lekker met een kop koffie in de tuin gezeten en genieten!!! Geloof dat het morgen nog iets mooier zou worden? Yes we gaan weer richting avonden op een terras zitten :smiley: :smiley: :smiley:

@Beps: gefeliciteerd met paps!

@Roanna: benieuwd waar jullie vandaag met de trein uit zijn gekomen.

@Filiz: hoe is 't met de wallen :wink: Die van mij zijn gelukkig weer verdwenen :smiley:

@Bloem: had je nou gister die lunchdate? Ben t ff kwijt…

Goeiemorgen!!

@Bloem, DORP?? Alkmaar is een stad hoor!! Maar het is inderdaad een zooitje!!

@Turkije-fan; ik heb je een bericht gestuurd!!

Ga ff lunchen!!

Nog 2 weken meiden!!

Meiden, mag ik even wat vragen ?

Gisteren zei askim me dat hij morgen wel eens voor mij op internet zou komen. Vanmorgen stuurde ik een sms naar hem, dat hij niet op msn moet komen want dat ik toch niet thuis zou zijn. Nu kwam ik eventjes kijken naar mn msn (ik stond offline) en ik zag dat zijn nickname veranderd was : Smile to the life stond er op. Ik belde hem op met de vraag waarom hij op internet was geweest ??? dat ik gezegd heb dat ik niet kon komen. Zijn antwoord: hij had iets nodig van internet. Maar als hij iets nodig had, waarom verandere hij dan zijn nickname ??? Daar hou je je dan toch niet mee bezig ? Zeker niet in een internetcafe ?
Ik weet het niet meer, hij komt juist online… eventjes uithoren dan…
En dan kan hij zogezegd nooit vrij krijgen, maar toen ik vroeg nu, direct op internet te komen, zei hij : ok, binnen 10 minuten ben ik er. en soms als ik bel, zit hij gewoon bij familie of zo… Soms twijfel ik gewoon aan de geloofwaardigheid de laatste tijd …

Wat denken jullie ervan ?

Zo, na lang zagen en zielig doen langs mijn kant heb ik hem echt enkele dingen kunnen duidelijk maken…
Nu zegt hij dat hij goed nieuws voor me heeft dat hij zal vertellen als we samen zijn, in real life ?? Ik heb er echt het raden naar… Hoop voor hem dat het nu echt goed is anders …