Turkish Tea Time deel 18 (Eindelijk volwassen hihi)

Ik duim ook mee

Zoooo wat is het lekker weer vandaag!! En we zijn geslaagd in de stad! Hihi hebben allebei nieuwe kleertjes gekocht :smiley: :smiley: :smiley:

Verder moe gaaaaaaaap. Zo misschien maar ff op bed neerploffen :redface:

Goede middag
Wat een lekker weer vandaag. Geen ijskoude voeten op het voetbalveld en boodschappen doen zonder jas. Zalig, begint erop te lijken :smiley:

@Dia
Zulke avonden moet je erin houden, zonder de krampen daarna dan :wink:

@Mar&Mar
Fijn gevoel zo bovenaan de lange lijst :smile:

@Roanna
Jammer, heeft de postcodeloterij je weer een vakantie door de neus geboord :crybaby:

@Filiz
Is je koffer al bezorgd?

@Cyn
Tuurlijk duimen we voor je :unibrow:

goeie middag!:smiley:
diamond het was zeker goed shop weer! :slywink:

Hallo allemaal

FF snel tussen door, want hubbie heeft de compie gebarricadeerd…
Alles hier goed, loop te zoeken, wil wss weer een hond… maar niet te groot, dus dat een Chihuahua…maar die hebben veel ziektes, dus dan maar verder zoeken…(Nee Mierre geen Jack, kunnen de katten niet hebben, door verleden!!)

Nou goed ik houd jullie op de hoogte

Beps, een maltezer!! Zeer lief karakter!!!

x

Nee das helemaal niets…vinden wij. We willen niet echt iets heel harigs…wat je borstelen enzo moet… Heb al 4 katten he, die gekamt moeten worden, zit niet op veel extra werk te wachten

Goedemiddag samen.

Zo, ook weer terug van de stad. Van de week was hier een nieuwe winkel van Za** geopend en het leek vandaag wel of dat ze het voor niks weggaven. Zo druk! Ga een andere keer nog wel een keer kijken, want ze hadden wel hele leuke kleding.

@ Bep: Ik vind ook zo,n malthezer leeuwtje wel leuk. Niet te groot en weinig onderhoud, althans dat zegt mijn nicht, die er zo een heeft. Hij moet wel zo af en toe getrimd worden, maar dat zul jij als dierenliefhebster zelf ook wel weten. Maar eerst toch ff op vakantie Bep? Of was je dat vergeten? :unibrow:

@ Marion@: Ja, jammer he dat ze niks (nouja bijna niks) gewonnen hebben.

@ Miere011: Nou Gordon is ook niet mijn favo hoor! We zeiden al tegen elkaar zo van, zullen we vast terug naar de bus gaan? Oh erg he? Hopenlijk krijgen we eens een keer een landerlijk feest van Sod****. Heb ik eigenlijk nog nooit meegemaakt. Dit feest was van Achm** en dan alleen de facelitaire diensten GFS.

Fijne avond allemaal nog.

@beppie…wat leuk een nieuwe hond…houd ons op de hoogte wat het gaat worden!!

@dia…slaap ze…

@cyn…ik duim ook voor je

@marion…jah:D 3 uur waren ze hier met mn koffer gelukkig…alles nog erin…:wink:

xx

:wink: :wink: @ Filiz: Oh gelukkig maar dat je alles weer terug hebt. Dat lijkt me ook erg als je spullen kwijt raakt. Lijkt me op de heenweg nog erger. Kun je daar eerst alles nieuwe gaan kopen. Gelukkig gebeurd het niet zo vaak!

@ Cynthia: Natuurlijk duim ik ook weer voor je. Spanje /Portugal ook heel mooi. :wink:

@Filiz: Mooi dat je het weer terug hebt… Je mist ineens vanalles, en dat blijkt dan ook nog eens NIET in de koffer te zitten hihi

@Roanna: We gaan pas over 16 weken hoor…dan kan de puppie gewoon bij mn zus of bij mn vriendin. geen probleem hoor. En daar zijn ook hondjes dus nog gezelli ook!!

Maar het is nog niet zeker hoor, eerst de vakantie!!!

@ Bep: Owww dan. Dan is het helemaal geen probleem. :biggrin:

Moeten we nog zolang wachten? :crybaby: Jeetje, dan zeg ik maar dat ik over ruim 3 maanden ga, klinkt sneller.

hai all

ikke benw eer terug, halve wereldreis achter de rug
@ cyn, leuk, portugal en spanje, wat een rotzooi maken ze van jouw dorp zeg…alles opengebroken en alles!! ppfff…blij weer terug te zijn, auto van ma geleend, altijd spannend of ie het haalt enzo…ook nog bij ze blijven eten en nu op tijd terug voor het schaatsen

@ beps. leuk een hond!! wouwie, we hebben het al eerder besproken, maar een welsh springer spaniel, het is een spaniel, niet jouw favoriet, maar heeft lange haren, die erg glad zijn, dus niet zoveel verzorging voor nodig (wel qua aandacht)

@ de rest…mooie dag he? morgen nog beter!!

nepal meeting was leuk. niet veel nieuws. het is nu heel zwart/ wit…wel of niet. nu of nooit zeg maar…
kwam net thuis, opende mn mail en had een mailtje van een griek…ik denk ??? maar die bood me ff een baan aan. had ik destijds contact mee toen ik terug kwam van gumbet en voor GC, maar ja…griekenland/ kreta is toch wel verleidelijk…
ga lekker rustig schaatsen kijken en ff nergens aandenken, hooguit aan volgend jaar rond deze tijd van het jaar (maandje Japan incl schaatswedstrijd)
maar goed…fijne avond allemaal en morgen een prachtige dag!! ikke heb weer een lunch date, dussss…hihii

kan iemand mij vertellen of Cynthia stage loopt bij een reisbureau of dat ze er werkt? of begrijp ik het verkeerd?

cyn??

@ turkije fan cynthia werkt bij een reisburo. En als jeop een reisburo werkt dat mag je vaak / soms mee op studiereizen van bepaalde reisorganisaties

zo ik wordt echt vrolijk van dit weer en het word nog wat warmer. Yeaaaaaaaaaaaah, alleen nu nog de ticket naar Turkije dan ben ik zo helemaal blij. Zuchtttt

:turkey: Mar & Mar: 15 maart - Istanbul :turkey:
Crazymar: 26 april - Marmaris
Fransijn: 28 april a.s.- Side
Mizz-Styloow: 29 april - Fuerteventura

Jac: 1 mei - Turgutreis
Cynthia: 18 Mei - Gumbet
Bloem: 19 mei- rondreis Jordanie!!
Dettje: 19 mei - Kusadaşı
Linda: 21 mei - Center Parcs, De Kempervennen
Crazymar: 22 mei- huisje Marmaris (werk)
Filiz: 25 mei - CP ook kempervennen
Bloem: 2 juni- Gumbet!!
Diamond: 6 juni - Alanya
Jacqueline: 10 juni - Kusadasi
Beppie: 19 juni - Kusadasi(DRIE WEKEN!!!)
Toos: 22 juni - Turgutreis
Roanna: 26 juni - Kusadasi
MK: 12 juli - uitgerekend
Fransijn: 21 juli - Side:wub:
Sevgilim: 25 juli - Kusadasi
Linda: 24 augustus - Kreta
Miz-Styloow: 25 augustus - Side
Jacqueline: 29 augustus - Alanya
Diamond: 4 september - Kusadasi
Cynthia: 23 September Gumbet
Bloem: 28 oktober- Nepal ??
Turkije-Fan: 25 december: verloven
Nur: 4 juli 2008- TROUWEN

goede avond…!!

@bloem…klinkt allemaal goed…:slight_smile:

@beps…haha…ja, maar hallo…ik mis natuurlijk NOOOOOIT iets

@roanna…je hebt gelijk…3 maanden klinkt veel beter dan 16 weken…

@turkijefan…denk idd dat cyn het beste antwoord kan geven…:wink:

ik ga zo lkkr mn bed in…noem het raar op de zaterdag avond…maar ben echt moe…
morgen vroeg voetballen…
slaap lkkr allemaal…en tot morgen

xx

@ filiz…succes met je wedstrijd!!

ja zeker kan cyn het beste antwoord geven. ben wel benieuwd hoe ze aan dat baantje is gekomen met die opleiding die ze volgde. zal haar eens een pm sturen.