Turkish Tea Time deel 18 (Eindelijk volwassen hihi)

PROFICIAT DIA !!! x

Hey Dia dat is goed nieuws.
PROFICIAT!!!

gefeliciteerd dia

@ diamond…hee dat klinkt ff goed!! dan hoef je ook niet meer elders te solliciteren enzo!! super gefeliciteerd, maak er maar een leuke avond van
@ cyn, prettig weekend
@ sevvvy…denk niet dat het vandaag gaat lukken, misschien maandag/ dinsdag??
@ beps…ja ikke was er ff niet he…krijg je dat!! hahahaa, was het nog verkocht om je dingetje van die spelletjes te verkopen??

@Bloem: ja denk ik ook… ben dan zelf weg moeten gaan…

vandaag heb ik te horen gekregen wanneer ik mag afrijden :thumbsup:
5 april om 10.45 ga ik afrijden

diamond gefeliciteerd!:smile:

@ turkije fan…dat moet je tegen die tijd nog maar een keertje zeggen…:wink:

@Bloem: Dingetjes van het spelletjes dingetje en het dingetje zelf gister allemaal verkocht hihihi!!! Hoor je wel op de meeting ofzo, verhaal apart

Ikke lekker tv kijken met hubbie…grijpstra net klaar, CSI nu, hebben we nog niet gezien. Lekker dus

@DIA!!! Gaaf meis…lekker hoor…en dan is het solliciteren klaar zeker…

Nou goed, als ik niet kom, is dat omdat hubbie voor de zoveelste keer de compie overnieuw aan het instaleren is…
Tot morgen hoop ik!!!

voor diegene die het gemist hebben: WereldRecord op de 500 meter mannen!! whieheee

:turkey: Mar & Mar: 15 maart - Istanbul :turkey:
Crazymar: 26 april - Marmaris
Fransijn: 28 april a.s.- Side
Mizz-Styloow: 29 april - Fuerteventura

Jac: 1 mei - Turgutreis
Cynthia: 18 Mei - Gumbet
Bloem: 19 mei- rondreis Jordanie!!
Dettje: 19 mei - Kusadaşı
Linda: 21 mei - Center Parcs, De Kempervennen
Crazymar: 22 mei- huisje Marmaris (werk)
Filiz: 25 mei - CP ook kempervennen
Bloem: 2 juni- Gumbet!!
Diamond: 6 juni - Alanya
Jacqueline: 10 juni - Kusadasi
Beppie: 19 juni - Kusadasi(DRIE WEKEN!!!)
Toos: 22 juni - Turgutreis
Roanna: 26 juni - Kusadasi
MK: 12 juli - uitgerekend
Fransijn: 21 juli - Side:wub:
Sevgilim: 25 juli - Kusadasi
Linda: 24 augustus - Kreta
Miz-Styloow: 25 augustus - Side
Jacqueline: 29 augustus - Alanya
Diamond: 4 september - Kusadasi
Cynthia: 23 September Gumbet
Bloem: 13 oktober- Nepal
Turkije-Fan: 25 december: verloven
Nur: 4 juli 2008- TROUWEN
[/quote]

Ja, eindelijk bovenaan, jippie!!! Tickets zijn binnen, en nog steeds van die supertijden!!(04.00 heen, en 20.00 uur terug!)Hopen maar dat dat nu niet meer veranderd.
**
Verder, lekker weekend vieren, morgen nog een paar uurtjes werken voor nog wat zakcentjes, en verder lekker vrij, geen verplichtingen.
Maandag komen mijn ouders al weer thuis, die hebben dan 4 weken in portugal gezeten, en ze vinden het nog te kort!!
Maar nu zijn wij aan de beurt!!!
Fijn weekend allemaal!

Goeiemorgen!

Zo dat was een heftig nachtje :smiley: Maar wel super! Lekker de hele nacht gedanst en gek gedaan. Hihi de volgende afspraak staat alweer, heb de smaak weer te pakken :teeth:

En, was natuurlijk al in een superstemming door m’n werk dus dat kon niet stuk. Thanx voor jullie lieve felicitaties, jullie zijn SCHATTEN!!!

mogguh!!

@ mierre, zo jullie staan idd fier bovenaan te wapperen met die mooie vlaggetjes!! helemaal toppei, en die carzymar, die staat gewoon 2x bovenaan…owh…Istanbul…een jaar geleden…

@ diamond, wowwie dan ben je wel vroeg wakker zeg!!

ikke heb heerlijk achterelkaar doorgeslapen en ik kon zowaar een beetje normaal wakker worden…
ikke ben zo weg naar mn nepalmeeting…dus ik zie jullie vanaaf pas…
niet te rustig aan doen hier he? wil wel wat bijlezen, hahaha

owh en het zonneetje schijnt!! whoehoe
allemaal prettig weekend!!

Goedemorgen,

Dia,heb je wel geslapen dan al zo vroeg weer wakker naar een avond dansen ???

Bloem,Veel plezier bij je Nepal meeting.

Goedemorgen dames.

Nu, dat valt een me een beetje tegen van jullie. :unibrow: Ik dacht mininmaal al in deel 19 te komen. Maargoed, iedereen zal wel druk zijn geweest met uitgaan en banken.

@ Dia. Van harte zeg! Da’s goed nieuws. :wink: Hoef je voorloppig ook niet verder te zoeken.

Nu, ik had ook een super avond gehad daar in het Hart van Holland. Echt zo’n personeelsavond met van alles te doen. Karaokecafe, je kon je laten trouwen, wat een paar van mijn collega’s gedaan hebben, hele leuke foto’s laten maken met diverse achtergronden en nog vele andere dingen Onze groep was het meest in de disco te vinden, met als klapper om 22.00 uur een optreden van…Gordon. :so: Nouja, moet je fan van zijn.

O ja, mijn familie heeft NIET de klapper in de postcodeloterij gewonnen. Dus mag ik ook niet mee op vakantie met haar :mad: . Ze heeft netto, van 2 loten iets van €700 gewonnen. Nouja, kan ze net alleen van op vakantie. :unibrow: De klapper was gevallen bij de zeg maar,… betere buurt.

Fijne dag allemaal. Zonnetje schijnt dus geniet ervan.:wink: Groetjes.

Nee weinig geslapen, had constant kramp in m’n tenen :tssk:
Zodadelijk lekker naar de stad, het is zulk fijn weer! En denk dat ik iets leuks voor mezelf ga kopen als kadootje :unibrow:

Iedereen een fijne zaterdag, geniet van het weer en tot later!

Goedemorgen allemaal, hier aan de kust ook prachtig weer, ga straks een lekker stuk met de honden lopen. En vanmiddag nog wat werken, het zal wel druk worden met dat mooie weer, het restaurantje waar ik werk ligt direct aan de duinrand, dus veel wandelaars. Maar dat geeft niet, lekker veel fooi krijgen, kan ik in Istanbul weer wat meer uitgeven, hahahaha.
Net een vriend van ons gesproken in Istanbul, die gaat met ons de stad in, dus dat is dubbel leuk, niet de toeristen cafeetjes in, maar de echte, waar alleen maar Turken komen. Is trouwens onwijs gaaf, met de webcam en de microfoon aan, net alsof tie naast je staat! Ben nog van voor het elektronische tijdperk, ik vind het nog altijd heel bijzonder dat dat zomaar allemaal kan tegenwoordig!:confused: *
@Dia, koop maar wat leuks voor jezelf, hoor, altijd lekker, jezelf verwennen! Leuk van je baan, van mij ook nog gefeliciteerd!
@ Roanna, gaaf hè, die feestjes. Hadden we vroeger bij S
**0 ook nog wel eens, tegenwoordig valt dat wel tegen. Maar Gordon??? :puke: *
@ Bloem, veel voorpret bij je Nepalese meeting!

De rest, ook tot later!!!

goede morgen lieverds…!!

vanmorgen om half 6 aangekomen bij mn vriendin…om half 11 alweer op…!! korte nacht…maar t was wel gezellig…

@Dia…:Ddas goed om te horen…proficiat!!

@bloem…we zullen ons best doen om vandaag aan deel 19 te komen;)

ik ga van 1 tot 5 thuis niks zitten te doen…want de luchthaven heeft gebeld…(of nou ja…personeel wat op de luchthaven werkt) tussen die tijs komen ze mn koffer brengen:D dan beginnen met de was…enn pff…wil terug!!!

xx

Hey meiden!!

Hier nog een berichtje van mij… Wil iedereen een fijn weekend wensen, met mooi weer!!

Heb me zojuist ingeschreven voor een andere studiereis… Spanje&Portugal, dus ben benieuwd. Gaan jullie voor me duimen??

Fijn weekend!!

x

@Cyn; ik duim voor je hoor !

Ben zo in zooooooooooooomerstemming !!!