Turkish Tea Time deel 18 (Eindelijk volwassen hihi)

Hahaha jullie zijn echt (te) gek!!! Maar er bestaat nog altijd een kans dat ik wel mee mag, omdat er soms mensen annuleren!!!

x

eerst beginnen met: GOEIEMIDDAG ALLEMAAL ! Ikke is terug thuis ! Supersaaie ochtend gehad, paps is dan nog eens thuis vanmiddag MAAR heb goed (slecht) nieuws gekregen in de brievenbus:
Een brief van school dat de vader van mn stageleerkracht is overleden, volgende week donderdag is er begrafenis en moeten we niet op stage ! Dus lekker een dagje vrij ! Moet echter wel ingehaald worden :disgust:

@Cyn: Bodrum bodrum bodrum ! ! !

euhm…euhm… ik weet het niet meer :drugged:

@ crazymar, zorg dan wel voor een hoge reisverzekering he! als je je laptappie mee neemt op vakantie, zorg dat ie goed verzekerd is!!
ikzelf vond het altijd wel wat hebben het internetcafe…tenminste als je een betaalbare goede had gevonden…in kalkan had ik er 1, in marmaris ook, verder weg, maar goedkoop en gezellig en alles werkte goed…in gumbet ook een goed adres…kon niet met die gast communiceren, sprak alleen koerdisch, maar goed, wel helemaal blij toen ik weer terug was voor vakantie…
uhm…anyway, ik dwaal af…oh ja, wat ik wilde zeggen, het heeft me eventjes gekost maar op een gegeven moment moest ik weer wennen aan het NL toetsenbord (met name de @ vind ik raar zitten tov turkse bord)

oke…ik snap je opwinding helemaal!! lekker met mar naar istanbul. wilde je toch al lang??

@ sev…goedemiddag!! welkom terug!! goed nieuws en slecht nieuws…ach! moet kunnen toch

@Bloem: ahhh schaam me wel een beetje dat ik blij ben dat ik niet hoef te gaan, maar ik ben zo bang om die baan te doen naar die stageplaats, dat ik al aan het denken was naar een reden om er van tussen te kunnen muizen :wink: maar dat hoeft nu dus niet meer :smiley: Vind het wel spijtig dat haar vader is gestorven hoor ! Zoiets is nooit leuk !

MEIDEN WEEKEND!!!

Niets bijz te melden, dus ik ga weer
HAHAHA

gaaaaaaaaaaaapppp…
nog even…en het weekend staat voor de deur!!
laten jullie het vast binnen…dan kom ik er zo aan!!
:biggrin:

Kan niet bij jou voor de deur staan, Weekend zit bij mij op de bank drinkt thee en kijkt Dr Phill!!

okeey ook goed…
strak plan!! theetje…koekkie…zzzzz…ik moet nog een uur en val echt straks in slaap!!
nog ff boodschappies doen en dan slaapie slaap en dan weer lekker schaatsen kijken…
dus ik meld me vanavond weer!
x

hallo iedereen,
ik kom jullie ff een prettig weekend wensen!!
wat een saai weer is het vandaag:frown: gister scheen het zonnetje zo fijn…

summa fijne vakantie!!

over een uur ga ik weer autorijden, maar ik ben mn bril vergeten :thumbsdown:

Goedemiddag dames.

*Ff nog tussen alles door. Bijna deel 19, dus zet 'm op. Kan zelf ff niet helpen duwen, anders had ik dat graag even gedaan. :arrow: :arrow: *

*Ik ben er helemaal klaar voor. Zit nu uitgedost (haartjes weer mooi op kleur, zondagse kleren aan, ha, ha) nog even mijn e-mail post door te nemen en natuurlijk nog ff WWen. *

*Meisjes… allemaal een een goed weekend. Bloem lekker genieten van het schaatsen en de rest heerlijk banken enzo :paranoid: . Doe jullie best. :thumbsup: *

*Groetjes :slight_smile: *

Goede middaaaaaaaaaaaaaaaaaaag!
Ben er ook weer. Even goed bezig geweest, al zeg ik het zelf, op de sportschool. Was al weer een poos geleden … shame on me. Kan me wel een lekker paasei veroorloven nu, ff sassen tussendoor moet kunnen.
En dan even lekker op de bank want moet om 19.00 weer aan het werk tot een uur of 21.30.

@Cyn
Was je trouwens nog begonnen met Bakkeren deze week?

@Mariska
Het weer is idd weer pet, komt er hier met bakken uit.

@Sev
Een weekje uitstel van executie … geniet maar lekker van je vrije dag. Je kunt nu eenmaal niet bij alle ellende in de wereld stil blijven staan.

@Marion: das waar :wink:

@marion…haha paaseieren en sportschool…dat compenseerd :wink:

@bloem…nog ff volhouden…dan is het voor jou ook weekend…:smiley: alleen dokter phill zit er dan niet meer in

@turkije fan…das minder van je bril…!!

@roanna…amesevoux:biggrin:

ook namens mij iedereen een fijn weeken…ik blijf bij een vriendin slapen…morgen kom ik naar huis…en dan ga ik lkkr een dag je niks doen…of nou ja…alleen maar aan askim denken:p

xx

Véél plezier filiz !

Zo wat een rust hier…willen we deel 19 niet halen???

natuurlijk willen we die halen Beps…Heb vanmiddag geen tijd gehad om langs te komen heb op de kids van een vriendin gepast (van 1 en 2) dus de handen vol gehad,maar was wel erg leuk.Vanavond wat drinken bij vrienden dus zal er ook wel niks van komen.

Prettig weekend allemaal

Schatjes!!!

Fijne avond allemaal, mijn werk zit er vandaag weer op!!

Love You All!!!

x:wub:

Wie doet er mee om deel 19 te halen ???

He meiden,

Ben blij!!! Ik ga vanaf 1 april 30 uur werken! Mijn collega gaat weg en ik kan haar uren overnemen. Vindt het wel jammer dat ze weggaat maar voor mij is het wel heel positief!! Dus vanavond lekker een feestje bouwen :biggrin: :biggrin: