Turkish Tea Time deel 18 (Eindelijk volwassen hihi)

rustig???
Ze gooien hier net een berg facturen op m’n bureau…
Die moeten voor ik vertrek nog allemaal gecontroleerd worden …
pfff zweten

Summa

Goeiemorgen!!

@Beps, spannend!!!

@Roanna, dankje!!

Nou weet nu eindelijk of ik meemag op studiereis… Maar HELAAS ik zit er niet tussen!:frown: Nou goed, dan maar een andere bestemming uitzoeken!!!

Luv ya all!!

x

Goedemorgen dames.

**@ Cynthia: Oh, da’s wel sund dan. :thumbsdown: Nouja, inderdaad maar weer kijken voor iets anders dan. **

Ik denk als ik weer terug ben, dat julie dan al wel in deel 19 zullen zitten. Ik moet zo eerst gewoon werken, dan even naar huis om op te tutten en dan tussen 4 en 5 staan de bussen klaar om naar Nijkerk te gaan.

Kregen gister allemaal de toegangskaart en die moet je thuis eerst oppimpen om naar binnen te kunnen. ( zeggen ze). De mooiste kan dan een “make over” winnen van een of andere kapsalon uit Tilburg of Amsterdam. Het moet toch gekker worre! :biggrin: Nou, kep mooi mijn manneke aan het kleuren gezet.

**Meisjes, fijne dag nog, werkse nog en de vakantiegangers, hele fijne vakantie. :thumbsup: **

Groetjes.

@Summa: Dan ga je nu snel te werk, klaar is naar huis lalalala!!

@Bloem: Beessie is zelf errug rustig, ligt lekker in het mandje en af en toe willie een kroel, en die komtie dan ook halen hihii!

Nou goed, post al weer verwerkt, niets te doen, dus gelukkig het beestje haha

kijk! bezigheids therapie voor beps!! hahahaaha

Goedemorgen dames

Nog een paar uurtjes voor mezelf en dan om half twee beginnen met werken. Vier uurtjes lang en dan is het weer weekend! Heb zin in vanavond!!
Heb zonet het huis van paps en mams van boven tot onder schoongemaakt, dus ze zullen vanavond wel verrast zijn hoop ik.

Nou lieverds tot later!

Nou aan dat beessie heb je ook niets…ligt te slapen…btje duffertje, en als je hem dan gaat aaien, bijt hij…lekker hoor heb ik weer

@Bloem

wel gezellig een beessie op kantoor, dat dat zomaar mag en kan enzo…is mn droom!! hihi

Kan je wel wat beestjes brengen :wink:

@Roanna
Hopelijk is je man creatief genoeg bezig geweest en ga jij er met de prijs vandoor. In ieder geval veel plezier in Nijkerk :teeth:

@Cyn
Wat jammer dat je niet uit gekozen bent. Hoop dat je volgende keer meer geluk hebt :tssk:

@Dia
Zeker weten dat ze verrast zijn. Wil ook zo’n dochter :smirk:

@Summa
Succes met de facturen! Draai de deur van je kantoor maar op slot voordat ze er nog meer komen brengen :confused:
Nogmaals veel plezier in Turkey!

@Beps
Kan je niet mee naar Goes? Ga je gezellig meeten met Toos

@Summa: nog effies puffen en dan heerlijk genieten. HEEL VEEL PLEZIER!!!

@Beps: altijd lekker een pijn vrij ruggetje.

Misschien meld ik me zo nog anders iedereen een heel fijn weekend!!!

Groetjes jac

@Marion: Vind Toos niet leuk, want hubbie heeft nachtdienst…wil Toos vast slapen…

@Beps
:smiley: :smiley: :smiley:

@Marion:hihi: :idea: :thumbsup:

ben alweer terug van school…

@cyn…wat jmmr dat je niet mee mag…

@dia…veel plezier vanaaf…en je ouders zullen idd wel verrast zijn :smiley:

@marion…das altijd handig een stagiaire die er ook nog wat van kan…

@beps…die hubbie van jou heeft het maar druk…!! :wink:

liefs

Ach weet je het is jammer van dis studiereis, maar het is niet anders!!

Wat ik wel ff kan proberen is de studiereis 20-24 april naar Bodrum… Maar ja daar leer ik ook niks van!!

x

Nee, Cyn je leert niet, maar steekt er wel wat van op hihihi

@Cyn
STUDIEREIS BODRUM :cool: :retard: :cool:
Als jij naar Bodrum gaat is daar vast iemand in de buurt die je nog wel wat kan leren, Yas zet wel even een studiedag in elkaar :wink:

@cyn…dat zou natuurlijk nog beter zijn :smiley: en ach te leren valt er altijd wel wat :wink:

xx

Ikke dacht al ikke is niet dommie toch??? Maar gelukkig niet dus…iedereen denkt er zo over…

@ diamond…je mag mij ook wel komen verassen hoor…no problemo
@ marion, hondje krijgen is niet zo’n probleem denk ik…alleen de tijd om er echt goed voor te zijn…droom is dus een werkgever of een baan waar ik mn hond gewoon meeneem!! hihihi
@ cyn…doen!! bende nu helemaal maf geworden!! gek…free trip naar bodrum!! en studiereis…dan geef jij toch gewoon les!!

Hallo allemaal
Ben ff niet langsgeweest en heb net geprobeerd enigzins bij te lezen.
Zit nu achter onze nieuwe laptop en moet er nog wel aan wennen, dus al het onleesbaar is, dan weten jullie waarom! We hebben dit ding speciaal gekocht om mee te nemen naar Marmaris. We moeten daar alleen nog wel een internetaansluiting regelen, maar dat moet lukken toch. En dan hoef ik, de hemel zij geprezen…, niet meer naar een internetcafé. Dat vind ik echt een drama en kom er dus liever niet dan wel. Alleen al dat turkse toetsenbord!Maar goed, das dus hopenlijk verleden tijd. Luxeprobleem hoor trouwens haha.
Filiz, fijn dat je het weer zo heerlijk hebt gehad zeg. Nu even een week of wat doorzetten en dan ga je weer naar je askim.
Beppie, spannend van die nieuwe baan, hoop dat t allemaal gaat lukken en duim voor je.
Diamond, veel plezier vanavond met stappen en je lekker uitleven!
Zelf loop ik al de hele week te stuiteren en ben erg onrustig omdat Mar en ik volgende week naar Istanbul gaan. Stuiteren van geluk bedoel ik dan. Ik lijk wel een klein kind, jeetje zeg, wordt af en toe niet goed van mezelf. Voorpret noemen ze dat geloof ik? Nou geef mij de pret ter plekke maar haha! Nog 5 echte nachtjes slapen en de 6e nacht slaan we over want dan zijn we al onderweg.
Iedereen een lekker weekend toegewenst, t weer schijnt wel aardig te worden dus das alvast lekker! Ikzelf moet werken, maar ook nog een uitje morgenavond met het werk van mijn nicht. Ik mag mee als introducee. Zal best leuk worden.
Succes met alles waar jullie mee bezig zijn.