Turkish Tea Time deel 18 (Eindelijk volwassen hihi)

:wink: Goede avond allemaal!

@Roanna
Haartjes mooi geworden :unibrow: ?

@Linda
Beterschap … ziek maar ff lekker uit.
Zag de stille tocht op tv. Is zo eng als zoiets bij je in de buurt gebeurd :eek: .

@Filiz
Nieuwe liedjes … ben benieuwd :smiley:

@Dia
Fijn he, zo’n moeder die je zo af en toe verwend :wink: .

@Beps
Spannend dat je nog tot na het weekend moet wachten. Hopelijk komt er dan goed nieuws voor je :smile:

En dan…

@Summa!!!
Een goede reis, met koffers natuurlijk, maar vooral …

:turkey: HEEL VEEL PLEZIER IN TURKIJE :turkey:
GENIET VAN JULLIE TIJD SAMEN

zoooo en NL is weer 2 nieuwe Wereldkampioenen rijker…doen ze weer goed. Ikke ga lekker slapen, ben heel de dag nog niet echt wakker geweest…nog 7 uurtjes werken morgen en dan eindelijk : een echt weekend!! 2 hele dagen geen werk, woehoe…!
dus…truste allemaal

Zo gewerkt morgen richting Eersel, maar kom eerst hier nog even langs.

Tot morgen en voor degene die nog wakker zijn welterusten voor straks.
En tot morgen!!

GRoetjes

@Jac

HEEL VEEL PLEZIER IN EERSEL
GENIET ER VAN

Ook toevallig, mijn ouders zitten morgen ook in Eersel. Bij de dierenarts, de hond wordt morgen daar geopereerd, hij heeft een tumor in zijn nek.

Goedenmorgen

Ohh ikke is blij, want mn ruggetjes is pijnvrij… Heerlijk geslapen vanacht en nu zo te werk…
Tot straks
(ps bijna WEEKEND!!)

Goeiemorgen allemaal !!

Straks naar school en dan vanmiddag VRIJ ! Saaie les vanmorgen…

@Beps: proficiat ! :wink: zalig een dagje zonder pijn niet ?

Halen we deel 19 vandaag???

Tuurlijk!!!
Nu eerst ffies snel naar het werk.
Meld me over 30 minuten(ongeveer hihi)

@ Beps: dan ben ik op weg naar school, sorry lieverd ! :drugged:

mogguh allemaal

maar dan ben ikke er wel weer…
beps al binnen??
poehee…ikke moe, moe, moe. kon echt met geen mogelijkheid uit bed komen. heb me uiteindelijk maar gewoon uit bed laten vallen en ben opgekrabbelt…slaap slaap slaap…plzzzz
allemaal een fijne vrijdag en alvast een prettig weekend!!

Summa, als je dit nog leest, Heel veel plezier in Turkije en geniet van de tijd die je samen hebt.

Voor de anderen, werkse vandaag.

Beps is in da house

Tjonge sluit je zelf niet af,maar je leidinggevende, is het een puinhoop(hihi)

Maar goed, alles aan kant de dag kan beginnen
Tot straks

goede morgen meiden…

pff het alleen wakker worden valt niet mee…:frowning:
en dan nog eens al die mensen die niet snappen waarom ik de 1e week niet vrolijk ben…krijg er redelijk slechte zin van!!
natuurlijk vind ik het fijn om met mn vriendinnen te zijn…maar ik was natuurlijk liver bij askim…

sorry voor mn gezeur en ego op de vroege morgen…:frowning:

zo naar school voor 3 uurtjes…vanaaf maar stapppen voor de afleiding…

iedereen een fijne dag en tot straks…xx

Goede morgen meiden.
Even snel ontbijten bij WW en dan aan het werk, de stagiare is er weer vandaag. Een vlotte tante, ze heeft heel snel door hoe alles werkt dus wss weer eerder klaar.

@Bloem
Ze hebben het goed gedaan die KAMPIOENTJES van jou :king:

@Beps
Je dag kan niet meer stuk met een pijnvrij ruggetje :thumbsup:

@Filiz
Niks gezeur, is toch logisch dat je moet afkicken nu je 2 weken bij Askim geweest bent :wub:

@ beps…jouw hubbie heeft het druk he? deze dagen?? moet morgen naar alkmaar en op heel het traject wordt dikke vertraging verwacht ivm werkzaamheden…grrrr…de andere kant op ook…grrrr…
ga maar met de auto!!

Goedemorgen,

Vandaag een half dagje werken en dan weekend:)

Linda,zwaaien kan altijd toch:slywink:

filiz,mijn vriend gaat in weer in een hotel werken achter de bar.Wat voor werk wil jouw vriend gaan doen ?

Bloem,vroeg me af hoe het eigenlijk met je crosstrainer gaat is het nog wat???

groetjes

hihi Bloemmie, nee hij moet juist het weekend een btje jouw richting op, of beter, die van Toos. Hij moet naar Goes van zaterdag op zondag…

Hier op het werk ben ik vandaag vrijwillige oppas. Een collega heeft op vrijdag altijd de Chiwawa mee naar het werk. Ikke eens gezegt hem hier maar neer te zetten(hij zit normaal op een andere lokatie) en dus vandaag heb ik de hele ochtend visite…gezellig beestje hoor…

Laterzzz

GOEIEMORGEN!!!

VANDAAG MIJN GROTE DAG!

Nog druk druk op het werk enkele uurtjes en straks haha vlieg ik weg.
Bedankt voor de lieve reacties allemaal!!

Dikke kussen,
Summa!

SUMMA!!! Fijne tijd daar… geniet lekker, en kom maar heeeeel langzaam terug hihihi(succes met het stressen straks om optijd op de luchthaven te komen!!)

@ turkijelover :redface: uhm…
@ beps…awh, ok, maar goed, veel werkzaamheden dus, wel gezellig een beessie op kantoor, dat dat zomaar mag en kan enzo…is mn droom!! hihi
@ summa, beetje rustig aan he…niet teveel stressen!!