Turkish Tea Time deel 18 (Eindelijk volwassen hihi)

@roanna: hoeft geen sorry te zeggen hoor had t hier nog niet gezegd

We zitten alweer op pagina 822. Dat gaat snel.

Oke Linda. Ik dacht ook al, dat heb ik niet gelezen dat je ziek was. Maar nogmaals beterschap en nog ff vol houden met duimen. Bijna voorbij denk ik. :lol:

Ik ga nu even mijn haartjes in de verf zetten, want ja, ik moet er morgenavond met ons bedrijfsfeestje natuurlijk wel een beetje uit zien. :stuck_out_tongue:

Oja, Cynthia, jij ook sterkte hoor met je spalk. :finger: Ook beterschap. :thumbsup:

Groetjes.

@roanna: alvast heel veel plezier morgen

Meiden ik ben weer thuis…en weet nog niets…
Morgen komen nog 3 dames, en dan moet hij ffies nadenken en dan is hij maandag vrij dus uiterlijk dinsdag weten we meer…

Ik meld me vanaaf nog wel of anders morgen
Knussss

Beps,dus nog ff in spanning zitten voor je,ging het gesprek verder wel goed???

Linda,beterschap,hoop dat je je snel weer beter voelt,je zult zondag wel naar het stadion moeten denk ik …:slywink:

Poehhhhhhhhhh Bep, wat spannend allemaal dan. Weer wachten. :frowning:

@turkije-lover: ja zondag wil ik zeker naar het stadion

@ beps…hehehee…als ze je dan nemen dan hebben ze er wel goed over nagedacht enzo…
wel rot dat het over het weekend is.

ikke schaatsen kijken. ciao!!

Jullie hebben afgelopen week vast wel gehoord over de vrow die afgelopen weekend is doodgeschoten na het uitgaan in het centrum. Het is de tante van een collega van mij. Op dit moment is er een stille tocht.

@bloem: veel plezier met kijken, ga ik zo ook doen

Zo vanavond lekker geshopt en een erg leuk shirtje gekregen van mams. Heb ik morgen weer leuk iets nieuws aan met het stappen :smiley:

@Linda: was idd een heel stuk afgesloten in Enschede, konden bij het busstation niet verder.

@Beps: oeh spannend!! Nog ff verder duimen dus

Linda,gelijk heb je,helaas waren voor mij de omwisselbiljetten uitverkocht anders was ik ook zeker van de party geweest.

@turkije_lover: jammer, geen mini-meeting, haha

@beps…oeff dat wachten is zoo zenuwslopend!

@linda&cyn…beterschap…

@roanna…15 euro das niks…!! veel plezier met de nieuwe aanwinst!!

@dia…wat heb je toch een lieve mams :smiley:

@bloem…veel plezier met schaatsen kijken

dadelijk ff naar de kantine…dames hebben getraint…maar heb me afgemeld ivm mn voet…

askim was net online…:smirk: mis m zooo…!!!

xx

@filiz: veel plezier in de kantine, ik ga ook weer naar het schaatsen kijken

@ filiz, heb je het topic meeting al gezien…??

ja linda zeker jammer,maar ja tis een combi he:smirk: ,was het misschien alleen bij zwaaien gebleven :smiley:

Net ook me vriend weer gesproken nu weer bijna dagelijks heerlijk is dat hoor geen leger tijden meer,hij heeft gelukkig voor de zomer al weer werk gevonden dus dat zit ook goed.Kan niet wachten om weer naar hem toe te gaan…:stuck_out_tongue:

zit net naar het schaatsen te kijken,maar naar AZ wat een wedstrijd zeg AZ,knokt zich weer aardig terug nog een kwartier dus wie weet…,zo ook maar ff zappen naar het schaatsen ook altijd leuk om naar te kijken.

@turkije-lover: was ook niet gelukt, supporters worden streng gescheiden gehouden, fijn he dat je je vriend weer vaker kunt spreken

@bloem…heb net gelezen en een reactie geplaatst :wink:

@turkije-lover…heerlijk is het he…om te kunnen bellen wanneer je wil en om niet aan tijden gebonden te zijn:D
superdat je vriend alweer werk heeft gevonden…!! wat doet ie voor een werk…?
mijn vriend gaat deze week opzoek…

ik ga slapen…morgen weer vroeg op…

weltrusten allemaal…xx

ebru elver–paranoyak
kenan dogulu–harf
deniz seki–doyamadin

hier nog ff 3 leuke liedjes…voor diegene wat geinteresseerd zijn :wink: