laat maar
had destijds een mooie plattegrondje via google earth, maar dat heb ik hier niet en via een andere krijg ik geen plattegrond…
dus…
voor summa
je staat op het busstation en loopt weg van het centrum (weg van het water dus) de hoofdstraat af.
op de hoek zit een supermarktje en daar gaat een straatje rechtsaf, omhoog de berg op, en aan de linkerkant zit dus dat tente…3 tafeltjes en stoeltjes en daar is het dus. een magere man met nette trui staat je naar binnen te lokken…
zo lekker eten daar!
natuurlijk eerst beppie…ben ik nog op tijd als ik nu begin met duimen…?
iig veel succes…en anders…hoe is het gegaan…?
@sev…nou das dan toch weer een meevaller van de pasfoto’s…
@turkije fan…fijn te horen dat je het zo leuk hebt gehad…
@fransijn…ik weetr precies wat je bedoelt…maar we tellen gewoon af nbaar de volgende keer.
@roanna…zoo das een mooie meevaller voor je schoonzus
@cyn…wat leuk van de kaart…!! heb je er ondertussen al een terug?
oke…ik vergeet de helft…sorry…maar denk aan jullie allemaal…!!
hmm…mijn verhaal…
donderdagnacht aangekomen…askim me komen afhalen…
we hebben het echt weer super gehad samen.
we lagen in een huisje in de bergen…5 km buiten zijn dorp…heel mooi…lkkr rustig.
iedere morgen lkkr samen ontbeten…daarna gingen we naar manavgat…wandelen of bij vrienden op bezoek…we zijn bij zn zussen op bezoek geweest…we hebben langs het strand gewandeld…we hebben uren gepraat…
er was qua tourisme vrij weinig te doen…of nouja zeg maar niks…we hebben samen echt genoten…gewoon heerlijk om weer bij elkaar te zijn…
buiten hadden we een openhaard…daar hebben we verschillende keren op gegrilled…eerst lkkr samen bij het vuur…en daarna lamsvlees erop…jammm!!
1 avond naar het strand geweest om naar de zonsondergang te kijken…
1 dag bij het stuwmeer geweest…het is daar zo mooi en rustig…
1 avond op ongeveer het topje van een berg geweest…geweldig uitzicht…je kon gewoon heem side en omstreken zien…
echt super dus…
en nu weer hier…helaas…zou graag terug willen…maar tja school.
mis mn vriend…ik mis andere vrienden en ik mis turkije…tis een raar en kut gevoel…iedere ochtend hadden we de tv aanstaan met muziek…als ik die liedjes nu weer luister:crybaby: …maar ach we houden vol…wil over 2 a 3 weken weer gaan boeken voor de meivakantie…zijn dus maar 6 weekjes die ik hem moet missen…veel beter dan een half jaar!!
mindere puntjes…
we hadden een bed waar steeds de achterste plank van af viel…dus hadden we die plank tegen de kast aangezet…ik loop er een keer tegen aan…valt die plank op mn voet…deed zo een pijn…askim meteen met ijs aan komen rennen gekoelt…tis nu nog dik…en ondertussen geen…
in brussel was het personeel aant staken op het vliegveld…waardoor er dus geen koffers kwamen…heb een formulier moeten invullen…en met een beetje geluk sturen ze mn koffer volgende week op…en anders over 2 weken of 3…tis afw88…
@filiz
Wat heerlijk om te lezen dat jullie het zo leuk hebben gehad… alleen het rotgevoel al je weer thuis bent. Ga maar weer snel boeken voor mei voordat alles vol is.
@summa…jij vliegt natuurlijk ook vanuit brussel…
volgens de vrouw waar ik mee gesproken heb…zou vandaag alles geregeld worden…
komt wel goes dus geen zorgen meis…
@Summa: Natuurlijk ook namens mij een hele goede reis, een hele fijne vakantie en ga lekker genieten daar van alles en iedereen.
@ Linda: Hoef je niet te werken of heb je een lekker dagje vrij genomen?
@ Iedereen: Hoe zou het Beps vergaan op dit moment? Hopenlijk is het wat ze wil. Duim nog steeds. Kan er bijna niet meer door typen. :lol:
Ik was net ff hier weer op het WC en heb weer een leuk truitje en een gaaf spijkerjasje kunnen scoren voor samen… ja, ja, € 15. Alles moest weg, dus help ik ze wel even. ha, ha.
Eetze allen een een fijne avond nog. Ik heb 't al op!