Turkish Tea Time deel 18 (Eindelijk volwassen hihi)

Hey allemaal
Wat een zonnetje al goed doet voor de mens hé! Ook ik ben de hele morgen aan het schoonmaken geweest, keuken gesopt en ramen gezeemd. Het moet nou toch niet gekker worden haha. Straks nog ff de vloer en dan hou ik t weer voor gezien vandaag. Ga lekker ff het dorp in op de fiets, boodschappen halen en misschien nog een shirtje scoren of zoiets.
Spannend Beps…ik hoop dat het wat wordt en zo niet dan gaat t leven ook weer gewoon verder moet je maar denken!
Bloem…je had een lunchdate?! Was t nou wat of krijgen we geen details te horen??
Summa, nog veel plezier de komende dagen met vriendje in Kusadasi.
Diamond, geniet ze lekker in de tuin!
Voor de rest iedereen en allemaal een goeie week toegewenst. Die van mij kan uiteraard nu al niet meer stuk…nog 2 nachtjes slapen en dan ISTANBUL…here we come!!!

Ja Bloem, ik hoor er ook niets over dus…wasdatnou???

Ikke is ondertussen weer gekraakt, op het werk aangekomen en wacht maar weer tot het 5 uur is blehhh met dat mooie weer buiten heb ik er helemaal geen zin in dus…
Laterzzzz

@bep
Jammer dat je vorige week niet meteen kreeg te horen of je was aangenomen. Wist je dat er nog 3 andere dames zouden komen? Ik hoop dat je snel iets hoort.

@mar en mar
Bijna, bijna, bijna, spannend hoor. Istanbul staat ook nog op mijn verlanglijstje. Lijkt me echt een schitterende stad om een keer te bezoeken.

@dia
Wat heerlijk dat je meer uur kunt werken!
Lekker extra geld om leuke dingen van te doen!

@filiz
Ben je alweer een beetje gewend aan Nederland?

@fransijn
Gezellig dat je dochter er was, hoe gaat het met je dip?

@summa
Jammer dat je vriend alweer aan het werk moet, ik hoop dat jullie toch nog genoeg tijd voor elkaar hebben.

@bloem
Weer een leuke date gehad :wub: ???
Wat was het schaatsen weer spannend hè.
Ik was zo bang dat er iemand zou vallen tijdens de achtervolging, maar gelukkig bleef iedereen staan en hebben ‘we’ weer een schitterend wereldrecord!!

Ik vergeet mezelf helemaal.
Ook ik heb genoten van het heerlijke weer en van het vele schaatsen op tv.
Vrijdag een leuke dag gehad bij Ik** en weer wat ideetjes opgedaan. Folders en maten meegenomen, nu maar ff passen en meten wat we het beste in het kamertje kwijt kunnen en dan dubben wat het leukste zal staan. Verder nog een paar schilderijtjes gekocht en een stoeltje.
Gisteren mams naar Schiphol gebracht en vanmorgen om 10.15 kreeg ik een sms dat ze was aangekomen (wat een lange reis).
Nog 2 verjaardagen gehad, al met al best wel weer een druk weekend.
Voor deze week woensdag als vrije dag ingepland, ik hoop dat het weer dan nog steeds zo mooi is. Dan kan ik met de kleine iets leuks doen.

Nou, MK, ik hoop dat ze bellen dat het niet doorgaat, anders moet ik zelf wat beslissen, en ik kan dat denk ik niet. Het is niet echt een topbaan denk ik nu, omdat er veel haken en ogen aan zitten. En naar mate je er langer over nadenkt dan komen al die negative dingen omhoog dus. Ach ik hoop gewoon dat een van de anderen het geworden is(ik wist dat er nog meer dames waren, dat werk meteen verteld).

Nou de voordeur los, mooi-weer-lucht lekker naar binnen en ik dromen dat ik naar buiten mag hihi

@bep
Soms lijkt iets mooier dan het in werkelijkheid is.
Dan hoop ik idd voor jou dat ze een ander kiezen, dan zit je iig niet onnodig te dubben. Er komt vast wel weer iets anders op je pad en anders wordt het toch een hondje.
Hoe gaat het met de puber, hebben jullie nog contact?

Heb net alles bijgelezen, zal proberen vanavond op iedereen te reageren. Erg druk weekend gehad. Vandaag lekker een dagje vrij. Druk aan de schoonmaak.

hey iedereen!!
wat een lekker weer is het vandaag zeg!
blijft het voor de rest van de week zo?

MK: Nee ik hoor niets meer van de puber. Dat verwacht ik ook niet, wij zijn fout in zijn ogen, we hadden hem beloofd hem er nooit uit te zetten. Maar dat hebben we gezegd en er meteen achteraan dat er natuurlijk altijd dingen kunnen komen waardoor hij er ogenblikkelijk uit zou gaan. Dat vergeten ze dan maar gemakshalve even. Ik hoop dat hij ooit snapt dat we niet anders konden. MAAR…ik voel me wel vies gebruikt. Men zegt dat ik trots mag zijn want dat doen pubers alleen als ze je volkomen vertrouwen…maar toch…
Ja ik zie wel met dat baantje. En dat hondje…nu loopt hubbie weer te klooien of hij wel wil(eigenlijk wil hij helemaal niet, maar goed hij gaat erover denken…)

Nog maar 10 berichten!!!

@Roanna, mooie wedstrijd he gister!! 1-4… heb me echt rotgelachen!! Sorry Linda!!

@Beps, afwachten maar!!

Vanmorgen een tentamen dictafonie gehad… Zeer saai!!! Vanavond een herkansing!!

x

Ja kom op dan, gaan we deel 19 openen zo…

@bep
Je wilt zo graag dat het goed gaat met zo’n jongen, maar er zijn natuurlijk grenzen. Het doet pijn om het weg te sturen en nog meer pijn als hij dan ook nog kwaad is. Als hij ‘ooit’ volwassen is, gaat hij dat vast inzien. Daar heb je alleen nu niets aan.
Het leven is niet altijd even makkelijk :frowning:

@cynthia: geeft niet hoor, de sterkste heeft gewoon gewonnen, was alleen niet helemaal blij met de scheidsrechter maar goed, we staan nog steeds op een mooie 4e plek, als we daar eindigen ben ik al heel blij, we zullen zien

Juppie bijna deel 19!

Aah joh en misschien worden jullie evengoed nog wel 3e!!! Az 2e. Ajax eerste en psv 4e… Dat zou pas mooi zijn!!!

x

Flut voetbal… niet belangrijk, deel 19 halen wel hahaha

We zijn er bijna
We zijn er bijna
Maar nog niet helemaal

Ja ik ben er weer
ik moest vanochtend naar het ziekenhuis, vroeg terug, laat werken, maar thuis geen internet ineens meer. Nu werken en tis zulk mooi weer.
ben alleen op het treinstation gestruikelt en gevallen…nu is mn knie helemaal dik en mn hand geschaafd enzo…pijn en stijf!!

maar goed…
zaterdag dus nepal meeting geweest…bij thuiskomt een aanbod om de zomer op kreta te werken…dilemma…sowieso hoor weet nog niet qua nepal enzo
maar goed, zondag dus weer een date, met dezelfde als vorige week (voordat jullie weer denken) was heel leuk…tja…uhm…:redface:
laat de fantasie maar de gang gaan…details kan ik hier niet neerzetten.,…hihi
maar goed. we hebben er maar niet verder over gepraat en ik vind het heerlijk…geen vragen, geen ‘wat is dit’ of vragen als ‘waar gaat dit heen’ enz enz gewoon lekker samen zijn, kletsen en lachen enzo, en genieten…
en dan die zomer!! heerlijk!!
krijg het nog druk allemaal deze dagen, maar daarover later meer
ff gauw posten voordat we al bij deel 19 zijn en ikke hier nog zit…

@cynthia: wie weet

Kom op nog een paar posts en dan zijn we in deel 19

nou ik zal nog ff snel posten want deel 19 is begonnen voor mn post hier verwerkt is op het werk
Tot deel 19 dan

Post 999, na deze nog 1