Turkish Tea Time deel 18 (Eindelijk volwassen hihi)

@bep: heel veel succes morgen, zal voor je duimen

@ Linda: Linda, best jammer dat je niet mee kunt de 25e. Nouja, wie weet een andere keer. Heb je die leuke gozer nu nog gezien, dan wel gesproken van de week? :redface:

@mariska; daarstraks waren het er 50 jaja hij wist het nog…nu ondertussen weer ééntje minder… ik ga nu slapen dan is deze dag ook weer voorbij.(mss kom ik nog wel een leuke droom tegen, wie weet :so: )
Dan is het maar **1tje **meer…

Slaapwel allemaal XXX

@roanna: baal ook best wel dat ik de 25e niet mee kan, jammer dat die wedstrijd op dezelfde dag is had jullie graag een keer in het echt gezien, anders een keer een mini-meeting?

Ik ga nu slapen morgen weer een lange dag, 9-21 uur. Hoop dat ik me morgen weer wat beter voel dan vandaag. Was vandaag erg slecht.

hey meiden…
ik ben terug in town…helaas…ik had graag nog willen blijven…maar er is een tijd van komen en een tijd van gaan…:frowning:

ben erg moe…en laat ik eerlijk zijn ik ga niet meer dan 75 blz bijlezen…maar zal morgen na school een beetje bijlezen…en uitgebreid verslag geven van mijn laaste 2 weken…

dikke kus allemaal…

filiz

@roanna: die leuke jongen was vandaag helaas weer niet op de training

@filiz: welkom terug

@ turkije-fan, welkom terug!! zal wel weer wennen zijn
@ roanna, ja dat weet ik wel, wilde het alleen niet nog een x zo explicitiet op het forum zetten…maar nu zeg je het zelf…dusse…
@ filiz, jij ook weer welkom back!! ff bijslapen en bijlezen en dan een verslag!!

anyway…heb net 2 uur met lunchdate getele-bep-t, kwam geen eind aan, niet dat het erg is, maar we hebben zoooooooooo veel te bepraten, hihihi…:biggrin:

ga zo maar slapen, morgen weeeeeer om 6 uur dr uit!!

voor de gene die gaan slapen, Weltrusten!!

**@Linda: Ja wel jammer dan en ook jammer dat je hem weer niet gezien hebt. Ach welja, ooit miss een keer een minimeeting. Zover wonen we ook weer niet van elkaar. **

**@ Bloem: Oke. Daarom zet ik ook inderdaad geen namen hier. :wink: **

**@ Filiz: Welkom thuis en fijn te lezen dat je nog wel had willen blijven. Altijd positief om dat te weten. :wub: **

Luitjes… weltrusten ook allemaal . Ik ben ook best moe nu.

Filiz,welkom thuis heb je een leuke tijd gehad

Slaap lekker allemaal

filiz ik zie net pas dat je terug bent,
Welkom Terug!!:smile:

Filiz welkom terug!!!

Iedereen morgen een fijne dag, ben net terug van het werk.
Eventjes bijgelezen en ga zo slapen heerlijk.

Groetjes jac

@Filiz: Welkom thuis meis… geniet rustig na, enzo, en we horen je wel… Er is weer een meeting de 25ste…(grote ploeg nu!)

Goedenmorgen allemaal…
goed geslapen, ruggetje gaat ook redelijk op het moment, en ik ga zo eerst eens mn gameboy verkopen(hoop ik hihi) dan naar de kapper(denk ik) en dan naar mn werk. Daarvandaan meteen door en dan zie ik wel weer … En als er nieuws is dan horen jullie het …uiteindelijk ook HAHAHA

mogguh!!!

ikke weer verslapen, zit nu te ontbijten…moet je toch een keer doen…he?
anyway
beps…duim duim duim…vanaf hoe laat?? hahahaaa
nee we horen het wel
@ de rest, luf joe al, maar moet nog ff wakker worden, voel me niet zo goed…

goedemorgen op deze zonnige morgen,

Het ziet eruit alsof het een mooie dag gaat worden hier schijnt het zonnetje al en het is heerlijk buiten hopen dat het zo blijft.
Ik ben alweer aan het werk,de stapel slinkt dus dat gaat de goede kant op.
Beps,heel veel succes vandaag.

Hoi lieverds,

Bedankt voor alle lieve woorden.

De zon schijnt vandaag, althans hier in Woubrugge, dus dat geeft de burger moed. Laten we maar genieten van iedere zonnestraal.

Bep, jij succes vandaag. We duimen met z’n allen.

Nog 51 dagen.

Meiden, ik moet er om 17.30 zijn… Ben (nog) niet nerveus, maar goed, er hangt niet direct iets vanaf… We zien wel, wat ik al zei, het geld en de secundaire zijn het hangijzer… Maar ik vind het wel vettt zeg maar…hihihi

owwwww
ejh, beps, ik stop ff met duimen hoor!! begin om 5 uur wel weer…ok? :wink:
@ fransijn, woon jij daar…ken je jouw bekend plaatsgenoot Margo Boer (schaatser…) of is het zo groot??
@ turkije lover, zon? waar?? hier is het dichte mist…net soep…
wel blote benen vandaag, best te doen…hihi…de lente zit in mn hoofd