Bloem,hier schijnt de zon nog steeds volop jet lijkt wel lente zeg,heb zin om naar buiten te gaan,heb het raam al open gezet.
Beps,half 6 pas,zit je al in de zenuwen of valt het mee…
Bloem,hier schijnt de zon nog steeds volop jet lijkt wel lente zeg,heb zin om naar buiten te gaan,heb het raam al open gezet.
Beps,half 6 pas,zit je al in de zenuwen of valt het mee…
Nee geen zenuwen…of wel, of niet…
Nee niet echt, een btje gezond nerveus Maar wat ik al zeg, ik heb gewoon een salariseis(wens) en ik ben behoorlijk ‘bang’ dat die te hoog is…
Nou goed, ook hier mooi weer, ga lekker de tuindeur open zetten
Het is hier zalig weer, geen wind, zonnig echt lenteweer.
De baas is weer terug van GC, ziet aso bruin.
Gelukkig maakt hij nu weer de post open, ben ik er weer vanaf.
Nog 1 dagje werken deze week, morgen lekker vrij en dan gaan we naar ik**. Ik hoop dat we daar leuke dingen zien.
Zondag op verjaardag en aan het eind van de middag mams naar Schiphol brengen, ze gaat een rondreis door Zuid-Afrika maken.
@filiz en Turkije-fan
Welkom thuis.
@bep
Goed geslaagd dus voor nw kleren.
Salaris maakt niet alles goed hè, een leuke omgeving om te werken is ook heel wat waard. Je moet natuurlijk wel met plezier naar je werk gaan. Heel veel succes vanmiddag, zal voor je duimen.
@sev
Gefeliciteerd met de goede resultaten.
@fransijn
Sterkte met het gewone leventje. Valt niet mee op hier te wonen terwijl je hart daar ligt. Ik hoop dat je snel weer uit je dip komt.
@bloem
Leuke telefoon!
Ben je nu weer een beetje wakker?
@ mk…met moeite…mn oogies zijn dik en ik voel nog aan alsof ik in mn bedje ligt…alles yavas yavasvanaaf schaatsen kijken, wordt een heftig weekend…
en jouw mammie naar zuid-afrika…is wat anders dan een rijn cruizzeee…
@ turkije lover, hier is het ook ineens zomer! straks met blote benen naar huis fietsen…whiheee…
duurt alleen nog wel ff…hopelijk blijft het zo lekker
@ beps.,…komt goed…komt goed!!
Goeiemorgen!!
Nou heb eindelijk mijn spalk… Erg fijn, maar het ziet er niet uit. Het is net alsof ik 2 elasticken om mijn hand heb zitten. Typen gaat ook lekker langzaam maar goed, heb nu geen pijn!!!
@Sev+Bloem: 8 om 2… Dus 8 personen 1 reis naar Torba-Bodrum, 2personen een golfreis naar Belek… Erg leuk!!!
Oh en Sev, goed gedaan meis!!!
@Filiz+Turkije-Fan: Welkom terug!!!
Ben weer aan het werk, dus ga weer ff verder!!
x
@cyn
Wat heerlijk dat de pijn weg is!!!
Hoelang moet je met die spalk lopen?
Morning ladies
@Filiz: welkom terug meid! Jammer dat die tijd van gaan altijd weer zo snel komt he :tssk: Ben benieuwd naar je verslag.
@Beps: good luck!!
@Mk, in eerste instantie 6 maanden!!
@cyn
Poeh dat is lang!
@ cyn, heb je genoeg tijd om eraan te wennen…:unibrow:
@ diamond, hoe staat het met de solliciteer-perikelen??
Iedereen een goede morgen.
Heerlijk he als he zonnetje schijnt!!!
Krijg je een goed gevoel van.
Nou ik moet straks weer werken tot 23:30.
Ik zal onderwerkt tijd eventjes duimen voor Beps!!!
eigenlijk weinig nieuws te vermelden.
Ga vrijdag aan het weekendje weg beginnen met 20 collega’s.
Kijken hoe dat allemaal gaat. Wel spannend hoor!!!
Iedereen een fijne dag
Groetjes jac
Mogguh allemaal,
Hier in den Haag ook heerlijk weertje, heb net al even buiten staan roken met m’n snuit in de zon, echt lenteachtig!
@ Bep, succes, zal aan je denken. En je moet maar zo denken, al verdien je misschien wat minder, leuk werk is erg belangrijk, Dat gaat natuurlijk alleen op als je het niet echt hard nodig hebt. Dat geld bedoel ik.
@ Filiz, welkom terug, ben benieuwd naar je verhaal! *
En Turkijelover ook natuurlijk!
@Cyn, hopen dat het helpt, voorlopig lekker dat de pijn weg is.
@ Bloem, blote benen, br, vin ik nog iets te voorbarig, hoor!
@ MK, succes bij I*, ga je voor babyspulletjes?*
Ok meiden, prettige dag verder, ga weer gauw aan het werk! XX
@miere
De babykamer kunnen we zo weer gebruiken, dus voor de baby hoeven we helemaal niets te kopen.
We moeten nu in een andere kamer een meidenkamer maken. Nieuwe meubeltjes en de aankleding.
Leuke dingen om op te hangen, neer te zetten, een leuk dekbedovertrek. Dat soort dingen zeg maar, ben erg benieuwd wat ze allemaal hebben.
Ben 1x eerder geweest, maar toen zijn we bijna niet op de kinderafdeling geweest.
Goede morgen meiden op deze mooie zonnige dag!
Wordt je meteen een stuk actiever he?
@Feliz&Turkijefan
Welkom thuis! Hebben jullie het fijn gehad?
@Cyn
Gelukkig dat de spalk helpt tegen de pijn.
@Sev
TOP je punten … ga zo door.
@Beps
SUCCES straks op het sollicitatiegesprek!
@MK116
Is zo’n leuk werk een kamertje inrichten. Bij I*** is er vast iets leuks te vinden. Heb je al in gedachten hoe het ongeveer moet worden?
@marion
We hebben al meubeltjes gezien, gewoon houten meubels lekker neutraal dus. De kleur moet van de accessoires komen. We willen meteen alle meubels bij elkaar kopen, met een bureautje erbij, zodat we nog jaren vooruit kunnen.
Je ziet best leuke dngen hoor voor jonge meiden, maar dan moeten we over een paar jaar weer wat anders. Een hoogslaper vind ik ook heel leuk, maar dat lijkt me weer zo’n ramp met verschonen. En nu is ze daar nog veel te klein voor, stel je voor dat ze eruit valt.
We hebben dus wat achter de hand, maar misschien komen we nog wel iets veel mooiers tegen.
Cyn: ik ben de recepten vergeten te mailen ga het na het weekend doen oke?
Groetjes jac
owh…!!
beginnen jullie nu ook al over huisjes inrichten enzo?? arch!!
een vriendin gaat volgende maand verhuizen, de ander is druk op zoek naar een huisje, een vriend krijgt volgende maand de sleutel van zn eigen huis en ook ik ben aan het rondkijken voor een stekkie voor me…maar al dat gekletst over inrichten en dingetjes kopen enzo!! arch…wil ik ook!! ik wil ook inrichten en een plekkie…zucht…hihih
vooral doorgaan :biggrin:
Een goeiemiddag allemaal !
Sev is in tha house yeah
hahaha nou ja, zonnetje schijnt, ben blij dat ik thuis ben en rond 16u gaan zonnebanken ! (nieuwe poging, het laagje verbrande huid is nu volledig afgeveld :disgust: )
@Filiz: welkom thuis meid ! Hoop dat je het super gehad hebt !
@Cyn: aha ! Nou, leuk, bodrum ! (nog nooit geweest, maar dat komt ook nog wel ;))
@Bloem, ik ken Margo Boer wel persoonlijk.
Heeft bij mij op de peuterzaal gezeten, bij m’n kinderen op tennis en op ballet bij m’n dochter.
Margot komt uit een sportief gezin/familie.
@ frnasijn, ja dat moet wel he! wat grappig…volg je haar ook een beetje…of heeft dat niet jouw interesse
@ sevvy…je kunt ook naar buiten toe gaan! lekker zonnetje…:biggrin: