Turkish Tea Time deel 18 (Eindelijk volwassen hihi)

wow!! 1 groep of over de dag genomen 10 mensen??
wel gaaf…misschien een ideetje voor de volgende meeting…??

10 dat zijn er veel:biggrin:

Goeiemiddag aan allen ! :smiley:

Juist terug van school en doodop again…

Voor diegenen die geïnteresseerd waren in mn punten van lichaamsverzorging: ik heb 72 % en natuurlijk ben ik supergelukkig ! Ben 10 % vooruit gegaan bij het vorige examen en de juf was ook super tevreden over me !

Zo, sorry, moest het even kwijt, heb het nog aan niemand kunnen vertellen (mams werkt nog en mn vader had een vrije namiddag blijkbaar genomen :disgust: maar die loop alweer humeurig, dus hij moet het niet weten :D)

@Cyn: wow, 10 personen gewoon ! Zorg dat wij nog een plaatsje hebben hé ? :wink: Naar waar gaan ze in Turkije ?

Ik verlang zoooooo om te gaan ! helaas nog vééls te lang !

hey sevgilim,
Dat waren weer mooie punten dan:biggrin:

haha ja , ben super blij, zo blij dat ik nu al weer met een andere cursus voor mn neus zit :wink: hoe meer goeie punten ik heb, hoe beter ik het wil doen :smiley:

Ben weer thuis,de ziektekiemen zitten er nog wel hoor Summa,maar de eerste werkdag ging wel weer lekker.Gelukkig heb ik nooit geen last met de vakanties alleen het werk blijft dan liggen

Top sev,zulke goeie punten dat geeft moed he

@Roanna: vind het ook spannend hoor de meeting. Maar ik weet zeker dat het een superleuke middag gaat worden!!

@Sev: goed gedaan!! Wees maar trots!

Heb verder weinig teruggelezen :redface:

Ga nu een nieuwe ovenschotel proberen

Hoi allemaal,
Zo lekker geklessebest jullie!
**
Ik ben toch wel een half uurtje bezig geweest met bijlezen
**
@ Bep, succes meid, fingers crossed for u!
@ Summa, wat voor werk doe jij dan? Ik moet nl. precies hetzelfde als jij, niet tijdens een maandwisseling op vakantie gaan.
@ Sev, gefeliciteerd, meid, hartstikke goed. Leuk dat het zo goed gaat, ik weet nog dat je zat te twijfelen of je deze opleiding zou gaan doen. Goeie keus geweest!
@ de rest, groetjes

Ik denk toch wel dat ik naar de meeting kom, maar nog niet zeker. Waarschijnlijk kan ik het toch niet laten, die dag, als ik weet dat jullie er allemaal zijn!
**
En…net bericht van het reisbureau dat de tickets verstuurd zijn vandaag, dus zullen ze morgen wel bij de post zijn. Maar er stond een reserveringsnummer bij waarmee ik de vluchttijden kon checken, en ze zijn nog steeds hetzelfde, superrrrrrrrrrrrrr
(04.00 uur heen, en 20.00 uur terug. Dus 4 volle dagen genieten van Istanbul!!)
En waarschijnlijk een ieniemienie-meeting met kelebekje daar!
Ze heeft het onwijs naar haar zin, en heel leuk werk.
Nou, ik ga maar eens wat nuttigs doen, eten ofzo, haha
XX allemaal

Wij hebben al gegeten, en ik ben klaar voor mn avond. Moet nog weg, maar zelfs daar heb ik zin in.
Kleding gekocht vanmiddag, een zwarte broek(is mijn kleur dus das al geen probleem) en 2 bloeses, in 2 kleuren, blauw en bruin, kunnen allebei, bruin is netjes blauw is wat ontspannerner… maar ik denk bruin morgen…

Heb er zin in, echt zin in, wil gewoon weten wat er allemaal gebeurt daar en dan… ohhhh kom maar op!!

@Mierre: Jaaa kom maar hoor, gezellig…en doe je Rien de groetjes(met een Knusss van mij!!)
@Dia: Wat voor ovenschotel?? En ja ik wil die baaaaaaaaaan!!
@Sevvie:wub: : Mooie punten liefje…trots op je

Dank je allemaal !

@Miere: nou, jij weet dat nog goed zeg ! Inderdaad ik twijfelde, maar heb er nog geen minuut spijt van gehad !

@Beps: dankzij tante beps word ik me nu en dan aan mn cursus herinnert ! haha, dank je ! :smiley:

@Dia: en trots ben ik !

Zo, heb ik al verteld dat ik gisteren om pasfoto’s moest voor op mn nieuwe paspoort ? Ze zijn behoorlijk goed meegevallen, had zo een schrik dat ik er weer zo truttig op zou staan maar ben best tevreden met het resultaat !

@jill: zie dat je online bent hoe gaat het nu?

hi all…
pc problemen…hij gaat fijn…

@ mierre…ja! de helft van het mar-mierre duo!! kom gewoon gezelli!! dan hebben we echt een super grote groep eens een keer!! wouwwie
@ beps…ikke duimen voor jou!
@ sevvy, goed hoor!!

ikke ben weer weg…zzzzz…gaap…zzzz

Straks naar Schiphol toe. JAjjaj even mijn ouders uitzwaaien.

@besmile: wens ze heel veel plezier

ben sinds gister weer thuis
nu aftellen naar de zomer

@Miere: zou leuk zijn als je toch zou komen op de meeting!! Heerlijk dat de tickets naar jullie onderweg zijn. Is de voorpret helemaal compleet.

@Beps: ga duimen voor je, heel hard :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:
Het was een ovenschotel waar ik vanalles heb ingemikt hihi, maar het was lekker!!

@Sev: goed zo! Fijn dat je pasfoto’s zo goed gelukt zijn! De laatste van mij zijn vreselijk, heb er zo’n dikke kop op :o

@Bloem: pc problems weer opgelost?

@Besmile: wens je ouders veel plezier!

@Turkijefan: sterkte met wennen weer, en nu maar weer aftellen.

Ga zo Hello goodbye kijken, spreek jullie later weer!!

@ Miere: wat ik doe voor job? Ik zorg dat de lonen van onze werkertjes correct zijn (deadline 2de werkdag van de maand) en dan ja nog vanalle andere dingen die niemand anders wil doen, nee hoor valt wel mee. :slight_smile: + Vakantieregelingen, dispatching, bestellingen en dan voor de aparte gevallen “sociale dienst en infokiosk”.:wink:
En als er iemand afwezig is spring ik hier en daar wel eens in als ik tijd heb maar dat doen ze meestal niet voor mij :disgust:
Ach ja verdient redelijk en ik heb m’n zekerheid, maar dit blijf ik niet eeuwig doen…

Summa

hey summa heeft je vriend de uren nog verder geteld tot de tijd dat je komt? :smile:

Goedenavond allemaal.

**Zo, ben nu net een uurtje thuis van mijn overwerk en moest best een stuk terug lezen hier. Maar wel gezellig dames. :wink: **

@ Miere011: Ja, dat lijkt me super als jij ook komt de 25e. Zie ik eindelijk mijn “collega” eens in het eggie.

**@ Dia: Ja, best wel een beetje spannend he? Maar ik denk dat we wel goed opgevangen zullen worden door de experts. :unibrow: **

**@ Bloem: die gemeenschappelijk kennis van mij en Cynthia is mijn zoon, die bij een touroperator (qxxl) werkte. Cyn vertelde me, dat ze regelmatig hem aan de lijn had gehad, als ze reizen moest boeken voor haar reisburo. En nu hij daar niet meer werkt, zijn ze hyvesvrienden, had ik begrepen. :wink: **

**@Cynthia: Maargoed Cyn, je kan je oma altijd nog naar Isla sturen. :biggrin: **

**@Sev: Mooie cijfers weer gehaald. Goed van je hoor! :thumbsup: **

@ Bep: Ik zal ook nu weer voor je duimen. Zet 'm op morgen he!
**Succes. Toi, toi, toi. :thumbsup: **

Verder iedereen nog een hele fijne avond .

**Groetjes.:wink: **