@Fransijntje.-.-.-.-.-.-. rustig aan hoor… Wij begrijpen je wel. En ik zou er niet tegen kunnen zoals de dingen bij jullie gaan. Je hart en hoofd daar maar je leven hier, zooo verwarrend. Ik denk vandaag(en morgen, overmorgen en daarna nanana) extra aan je oke!!
i agree!!
werk ze Fransijn en ik weet precies hoe jij je voelt…huge hug
Ook weer een hele goede morgen.
Oh gelukkig dan maar dat ik me geen zorgen hoef te maken, dat jullie het laten afweten, want ja ik ken helemaal niemand van jullie en een paar van jullie kennen elkaar wel, dus voel me dan toch wel een beetje een vreemde eend in de bijt. :lol: :redface:
Ik moet vandaag tot zo;n 20.00 uur werken. Vanmiddag een receptie met verscheidene hoogwaardigheidsbekleders en artiesten, of wat daar voor door moet gaan. Er komen zo’n 400 mensen, dus dat wordt weer aanpoten, maar wel gezellig vind ik altijd.
Gisteravond een tijdlang met een schoonzus zitten beppen op MSN en ze vertelde me, dat in hun dorp de postcodeloterij is gevallen en ze heeft 2 loten. Dusssss spannend en als ze veel wint, mag ik mee op vakantie, zei ze. :biggrin: Pfffff… Ze zit nu al te dromen. Vrijdag moeten ze allemaal naar zo’n tent komen.
Meisjes allemaal, jullie ook weer een hele fijne dag. Werkse en de rest wat jullie moeten/gaan doen, fijne dag .
@Fransijn: :wub:
Sterkte ermee.
Groetjes.
Goeiemorgen!!:hihi:
Sorry meiden heb wel alles terug gelezen maar weet nu al niet meer wat er allemaal stond!
@Bloem, die telefoon heeft mijn broer ook… Match!!!:lol: Succes met ontdenken… En zet er maar lekker veel liedjes op, dan kunnen we mooi tijdens de meeting ook gelijk ff liedjes uitwisselen ![]()
@Beps, hoop zooo voor jou dat je solli goed gaat! Zou echt super zijn!!
@Roanna, tuurlijk komen we!! :king:
Vandaag aan het werk tot 15 uur… daarna door naar het ziekenhuis!! Want als het goed is… (je weet maar nooit daarzo) krijg ik dan eindelijk mijn spalk!!
Gisteren lekker met askim wezen smsen… zoooo lief!! Hij had mijn kaart ontvangen… een hele lieve met een forever friends beertje en I love you erop… dus hij weer blij, hij gaat mij weer terug schrijven dus ik ook weer blij!!!
Verder niet veel spannends te melden… ga nu ff een vakantie boeken voor mijn oma… Een Rijnreis joepie!:drugged:
X
@ roanna…tuurlijk komen wij!! altijd super gezellig en een goed excuus om turks te eten en weg te dromen. en de 1e keer was het ook vreemd, maar das na 2 minuutjes weer weg…we kennen elkaar namelijk al zooooooo lang…hihi
@ cyn…avontuurlijk van je oma hoor! sommigen komen niet achter de geraniums weg! ze kunnen niet allemaal niet nicaragua!
en succes in het ziekenhuis. hopelijk kunnen ze nu eindelijk wat doen, om de pijn te verlichten. duim duim.
@bep
Ik heb ff op de website gekeken, maar dat zit er gelikt uit. Ik zou zeggen, doe je best!!!
@cyn
Sterkte vanmiddag met je spalk!
Thank you!! Komt vast allemaal wel weer goed!!!
@Bloem, ja mijn oma wordt 79 en vind het nog best knap. Ze gaat samen met een vriendin van 84!!! Haha zie ze daar al helemaal zitten. Bingo-avond, dans-avond… haha
x
@cyn
Frans Bauer of Marianne Weber erbij…
@MK: Ja ziet er goed uit he…als nou het salaris ook goed is dan hebben ze me dr…en blijkbaar willen ze me er ook, anders zouden ze me niet al bellen na 5 dagen(na verzending mail met sol) en uitnodigen voor een gesprek
@Cyn: Je stuurt haar toch met plezier een flink end weg of is het die oma niet???
Post klaar, heb voor morgen een goed kwartier-20 minuten eerder vrij dus das ook geregeld
@bep
Heb je ze verteld dat je een soll. gesprek hebt?
@Mk, haha ja gezellig!!
@Beps, ik heb helaas alleen die oma nog!!! Ik zou haar liever nog veel verder boeken!!!
x
owh!! cyn…!! enkele reis naar de maan?? :biggrin:
Gewoon doen, 4 rijnreisjes boeken en zeggen dat ze je geen erfenis hoeft te geven nu…hahahaha
Hahaha… bloem, dat kan ik helaas niet aanbieden!!
niet…?
nou ja…enkele oelu-oelu country…komt ze vast nooit meer terug!! hihhii
owh erg!!
Zo ben vandaag maar weer aan het werk gegaan,maar wat een stapel werk ligt er zeg,ze hebben in mijn vakantie niks weggewerkt dus heb nu behoorlijk wat te doen,maar ja kan niet meer doen dan me best dus maak me er niet echt druk om…
Cyn,sterkte in het ziekenhuis
Beps,alvast succes morgen en zoek maar mooie kleertjes uit
Haaai Haaaai allemaal!!!
Haha mooi weer hier in België: de zon schijnt :dope:
pff… druk druk opt werk nog twee daagjes en dan eindelijk rust… (tenminste … euhm)
@bloem: veel plezier met de nieuwe foon, nu het nieuwe er nog niet af is.
@beps: succes met de sollicitatie, lijkt me echt een superjob!
@cyn: hopen voor die spalk en dat ie natuurlijk een beetje helpt nog hé
@turkije-lover: veel werk ja heb ik ook altijd als ik van vakantie terug kom… niemand gaat het mijne overnemen. :disgust: Ik moet m’n vakantie zelfs aanpassen aan m’n werk kan nooit begin of einde van de maand weg…:retard:
Hoe zit het met de ziektekiemen?
Veel liefs voor iedereen…
X Summa
Bloem, hahahahaha ik rol zowat van me stoel met je oelu-oelu haha,… Zal ff bellen wie dat aanbiedt!!! :beef:
misschien de gemeenschappelijke kennis van jou en roanna?? hahahaa
of unj-tjikkie-tjok-tuk-lee republiek…ik hoorde laatst dat O*D binnenkort daar ‘oud maar niet bejaard’ vlieg/ busreizen naartoe gaat organiseren…:unibrow:
Haha dat kan ook!!!
Heb net 10 personen naar Turkije geboekt!! WOEHOE!!!
x