@Bloem hihihihihi, maar als je wel vrij hebt, dan heb ik een slaapplaats voor je hoor…
@MK: Ik ook. Toen ik op verzend drukte met solliciteren kreeg ik helemaal de kriebels. Toen ik vanmiddag het telefoontje kreeg ging ik stuiteren…maar ik denk echt niet dat het alleen maar leuk is, is ook vet hard werken. Maar het lijkt me gewoon een leuke baan…
@Beps: Super die baan, ik duim voor je ! Maar dan wel nog op WW blijven komen hoor ! Hebben ze er ook een pc ? :lol:
@Iedereen: zo, jullie hebben weer al dat lekkers in huis om te eten. Bij mij worden het boterhammetjes met exotische haringsalade (curry) njammie.
Heb mn hond naar de hondentrimster gedaan, hij staat weer helemaal kort en hij is weer zooooo cuteeeee ! in tussentijd naar een shoppingcenter gegaan en heb me een nieuwe tas gekocht om naar school te gaan en een nieuwe portemonee ! jihaaaaa :biggrin:
heb mn phoon!! snap dr alleen nix van…ff puzzelen dus nog…
en de woningbouw in O. heeft me een leuk huisje aangeboden…beetje duur alleen…nog ff overnadenken…
en…
en…
ja tuurlijk komen we de 25e!! dan heb ik cker vrij…
das idd een onderonsje, maar ik snap de hint wel!
beps en ik hebben een date en gaan het vreselijk laat maken, weet dus niet of ik de volgende dag meteen om 8.00 uur moet werken, heb soort van vrij gevraagd…kan wel bij beps blijven slapen, maar ja…op onze 1e date alleen…:slywink: …ik weet het nog zo net niet…doe ik nl nooit op de 1e date :biggin:
@Bloemmie: Ohhh het idee dat je blijft slapen, geeft al de kriebels:unibrow: :finger:
Wat heb je voor een foon gekocht/gekregen…
Goedenmorgen allemaal…
Ik heb heerlijk geslapen, btje kort, maar dat mag de pret niet drukken. Lekker kort dagje en dan maar eens shoppen voor een nieuwe outfit, moet morgen toch op mn shinning-best eruit zien daar…
ppff.f…tis weer licht…ook mijn nacht was veels te kort! zucht
ik heb net wel lekker een stukkie gefietst met muziek op mn telefoon!! ik heb de nieuwste nokia (n73) gekregen bij de verlenging van mn abbo.
kijk maar ff op mn log…hihhiii
tis al woensdag he? nog maar 3 daagies werken…
@ beps…ga je toch eerst ff lekker een beauty verwendagje doen in de sauna in…:biggrin:
Ik kom heel even snel voorbij.
Hoe staat het met de griep hier?
Gaat het bij iedereen een beetje lekker?
Ik zit echt in een dip en voel me vanbinnen echt rot. Aan de buitenkant ziet niemand iets. Velen zullen het ook niet begrijpen. Vinden dat Turkije-gedoe maar niks.
Voor sommigen staan er spannende dingen op het plan, zoals voor Bep:thumbsup: .
Altijd weer spannend zo’n nieuwe uitdaging. Zet hem op!!!