Nou schattepatat…ik ben dan wel een jaar eerder geregistreerd, maar of ik toen al zoveel hier kwam…nee denk ik niet
Ikke trouwens nog een kleine 80 voor de 4000
das het dubbele, konijnen-flappie-wappie-wups!!
Goeiemiddag allemaal !
Sorry maar ik heb het druk druk druk !
@Beps & bloem: jullie zijn goed op weg naar de 2000 en 4000 hihi, mss dat jullie me ondertussen nog kunnen inhalen want mn tijd laat het eventjes niet toe de laatste tijd om véél op WW te komen…
goeiemiddag!
Goedenmiddag van thuis…
@Sev ik ga het proberen dus haha
JAJA komende donderdag een sollicitatie gesprek…bij…jullie raden het nooit…
Maar als het salaris een btje aangenaam is, en ze fluisteren dat ik mag komen werken spring ik een gat in de lucht…
Wel onregelmatig, maar de gasten die er komen, gaan allemaal voor hun plezier erheen…
Ja waar mag ik nou op gesprek…bij de sauna de Zwaluwhoeve…
Hahaha
Oh voor de vindingrijke onder ons, ik heb het in het vorige berichtje gezet, waar het is…hihihi
hoofdpijn!!
@bep
Iets duidelijker graag, dit kost teveel tijd.
We moeten ook nog werken hoor, dan hebben we geen tijd voor moeilijke raadsels.
Zo ook weer thuis.
Bep, la me raden! In een cafetaria? :paranoid:
ok, ik snap…je hebt gewoon mn trukje gejat!!
hahahahaaa
:unibrow: 2e poging. Op een reisburo, want daar komt men graag? Wat kunnen we winnen? :unibrow:
Nu heb je ons nieuwsgierig Beps.
In de kroeg? Of in die verwenhoeve waar je regelmatig naar toe gaat met vriendin?
Ja Marion ,daar zat ik ook al aan te denken aan dat beautycenter. Vind ik eg wel iets voor Bep. ![]()
Leuk spelletje ook he Marion, nu we even geen foto hoeven te raden? :unibrow:
Marion heeft gewonnen!!! Kijk op het 1ste bericht klik aan het eind op het lege stuk, en daar staat het in dezelfde kleur als de achtergrond
De Zwaluwhoeve… Receptie…helemaal leuk
Leuk Bep.
Ik hoop dat het wat word . Zeg je er wel meteen even bij dat je zondag de 25e Maart niet kunt werken! :biggrin:
Nou, succes dan bij de sollicitatie. ![]()
@Roanna: De 25ste niet, de 4de april en 5de in de ochtend niet, en natuurlijk 3,5 week in juni/juli!!! Eigenlijk TE ERG!!
hahahaa
hee beps…das toevallig
ik kan de 25e ook niet!! hahahaa
ikke heb echt zin in jouw B-day…wordt echt lachen en als ik niet vrij krijg, dan wordt het helemaal heftig, maar net zo leuk
LEUK BEPS!!!
Ik hoop dat het doorgaat.