Turkish Tea Time deel 18 (Eindelijk volwassen hihi)

jaja, weer opzoek naar een date cker, Bloemmie… Werk ze

evil woman…
nee ff geen date meer…geen tijd…moet met mn vriendinnetje uit de polder binnenkort op stap…dus ff energie sparen :wink:

Ja leuk he, is ze aardig kleine Greetje uit de polder(hihi)
Heb er trouwens ongelovelijk zin in,…

Nou ff aan de slag, en dan kom ik weer langes…

nix liefs, kleins aan hoor…meer zo’n viswijf van de markt…:unibrow: :slywink:
maar een hart van goud!!

JIJ!!!
Laf joe 2

Begint bijna op msn te lijken hier…
@Cyn: Heb ´t gevonden hoor, hete ´vroeger´ webmsn, maar das er niet meer…

tis wel errug rustig allemaal…
waar is iedereen??
druk? zwak/ ziek/ misselijk…?

@bloem
of gewoon aan het werk :smiley: :smiley: :smiley:

heee…
wanneer komt Filiz eigenlijk terug?? die is al bijna 2 weken weg…of niet?

@ mk…ik ben ook gewoon aan het werk en maak ook tijd voor jullie…mn duur verdiende pauze!! hihhiii

Ik ben nog steeds ziek thuis :retard: voel me al wel weer wat beter en hoop morgen toch wel weer aan het werk te gaan.

Ja filiz is inderdaad allang weg.

En ik ben ook gewoon aan het werk… maar heb gewoon af en toe tijd meer toe dan af trouwens

Goedemorgen dames.

Of gewoon aan de koffie thuis. PCtje en radio aan en tussendoor ff een blikje werpen op het scherm en zo komen we de dag wel door.

Zo natuurlijk ook werken, maar daar geen schijn van kans te internetten. :so: Kan daar ook helemaal niet, dan alleen interne mail en dan ook nog alleen voor diegenen die op kantoor werken. Ikke dus nie, maar da’s nie zo erg. Heb er daar ook helemaal geen tijd voor.

Nou meisjes, werkse allemaal nog en maak er maar weer een leuke dag van met dit k*tweer. :storm:

Filiz is op woensdag de 21e vertrokken, dus waarschijnlijk komt ze morgen weer thuis.

Das mooi, volgens mij wilde ze ook weer mee met de meeting nl…

Nou goed, het eerste werk is af…over een klein half uur komt de collega al. En dan nog een uurtje en dan mag ik al weer naar huis hahahahahaha

Goede morgen meiden!
Lekker goed bezig geweest vanmorgen :smiley:

@Bloem
Denk dat Filiz morgen thuis komt, geloof dat ze 21 februari is vertrokken.

Gaan lekker gelijk op MK :smiley:

ja dat van de 21e wist ik, maar wist niet hoe lang ze wegbleef…

heee…ik zie dat ik bijna aan de 2000 posts zit…duss…:biggrin:
mag wel ff he?

Hoera Hoera met een panpizza

tja…ergens vind ik het nog wel weinig, sinds zomer 2005 maar goed…ben natuurlijk een dik half jaar weggeweest…dus jullie hebben allemaal een voorsprong…doe toch flink mn best zou ik zo zeggen …of niet…:biggrin: