Turkish Tea Time deel 18 (Eindelijk volwassen hihi)

@Beps, ik heb ilegale msn hier!! En dat kan jij ook… www.google.nl en dan schoolmsn aanklikken… Krijg je een msnversie via internet… Hoef je niet te installeren, en alles komt in 1 scherm… Dus ook geen tientallen schermpjes… HANDIG!!!

@Roanna, gezellig!!

Hoi allemaal,

Hier ben ik eindelijk weer eens.
Zat er vorige week helemaal doorheen.
Na een heerlijke week Side was het gelijk weer pats, boem, knal er tegenaan.
Kon het even niet meer aan. Voelde me K van de heimwee.:wub:
Op school moest ook gelijk weer van alles en dan nog naar het call center.
Ben nu weer wat bijgetrokken.

Zie dat hier ook een aantal mensen last hebben van griep of verschijnselen ervan.
Op school begint het ook te komen. Sterkte allemaal. Neem rust en extra vitamientjes en ziek uit vooral.

Ga zo lekker sporten.
Hoop snel weer even te komen, want ik mis het toch wel.

NOG 54 DAGEN.

hihihi
ik dacht vanochtend nog…waar is fransijn…geen ‘fijne week’ berichtje… maar had al zo’n vermoeden dat het ff te veel van het goede was…
maar je bent er weer!
rustig aan!
hier op het werk kregen we vitaminedrankjes en fruitschalen vol met fruit…kan geen viezeminnaatjes meer zien…hahahaa

Zo eerste stage dag zit er weer op. Is wel wennen om van zo grote bedrijf als tui nu bij een kleinschalig to te werken. Op zich is niet klein schalig want het behoort ook weer tot 1 van de grote op gebied van speciale reizen. Ik vind het wel fijner. Ik kan geen woord Frankrijk / spanje niet meer zien. Jajaj daarover moet ik de infomappen van maken. Deze komen weer in de resorten te liggen.

@Roanna: leuk dat je meegaat, kunnen we mooi samen treinen!!

@Cyn: beterschap meissie! En idd soms ook ff aan jezelf denken!

@Fransijn: jammer he dat het vakantiegevoel zo snel weer vedwijnt. Hopenlijk gaan die 54 dagen een beetje snel voor je (en voor mij ook, moet er nog 95)

@Besmile: fijn dat je eerste dag op nieuwe stage zo goed is verlopen!

**@Dia: Dat lijkt me een heel goed idee. Gezellig! Ik zal je voor die tijd nog wel even via een PM mijn mobielenummer geven. Kunnen we elkaar op de hoogte houden, waar wie zit in de trein en dergelijke. :wink: **

Heej ik moet nog 8 weken. Het komt steeds dichterbij jippieeeeeee!!!
Ik heb er zo zin in!!!
Sorry moest er even uit.

iedereen een fijne week.
De Eemhof was super gezellig nu kijk ik uit naar mijn volgend uitje!!
9 maart met 20 collega’s naar Eersel!!!
Zo en dan ga ik echt de weken aftellen om naar het super heerlijke TURKIJE!!!

Groetjes jac

Zo, eten op, niets bijz…zo niets bijz dat ik het niet eens vertel…maar wel lekker en teveel gegeten…

Vanaaf lekker tv. CSI en die andere serie…ja lekker, na CSI naar bedje en dan hopen dat we het einde van die andere halen hahahaha

Tot morgen dus…

@ Jac: Leuk Jac, dat je het tof hebt gehad op de Eemhof. Wel lekker zo af en toe een weekendje weg he? :biggrin:

Ik ga ook 9 maart met een paar honderd misschien (uit heel Nederland) wel duizend collega’s, een avondje uit naar het Hof van Holland in Nijkerk. Heb ik ook zin in.

En dan nog hoeveel tot de vakantie?..Bijna 3 maanden nog! :so:

Hart van Holland ja dat ken ik ook, is een half uurtje bij mij van dan,
Eigenlijk nog geen eens een half uurtje.
Veel plezier alvast.

Het is hier wel rustig, maar goed ik ga er ook een eind aan breien.

Groetjes

nu al…?
ook niet gezellig!! :biggrin:

@bloem: ik ben er nog wel hoor heb alles bijgelezen nu

ennn…nog wat leuks te melden…?
ikke kreeg net een hele leuke mail van mn lunchdate van gisteren…hihi…begon dr helemaal van te giebelen…:redface:

@bloem: krijg je lunchdate een vervolg? ik hoop dat de jongen die ik leuk vind woensdag wel komt trainen

als het aan mij ligt wel…maar zie ff zo snel niet wanneer…en das toch lastig…als je vaak niet meteen iets nieuws kan afspreken, dan kan het ineens zo een beetje doodbloeden ofzo…lijkt me dus nix. maar goed…‘waiting makes the hearth grow stronger…’
anyway
ga idd maar afsluiten ofzo…gaap!

ja ik ga ook afsluiten morgen om 7 uur gaat de wekker weer. weltrusten tot morgen

weltrusten iedereen!!:smile:

Goedenmorgen allemaal

Niets bijzonders te melden, alleen dat ik geen zin heb vandaag. Gelukkig een kort dagje(hihi of ik ooit anders heb hihi) tot 12.45…Meld me op mn werk

Werk ze die werken
Ziek lekker uit die ziek zijn
Geniet voor de genieters …
We gaan er weer voor vandaag

Oke op het werk aangekomen, wat blijkt…nog niemand hier geweest…
SLAAPKOPPEN!!

ja beps…solly…had vanochtend nog 4-kante ogen van die pc…dus ff lekker ontbeten bij de tv…
heb ook geen zin…regen, wind…blegh…helemaal moe op mn werk aangekomen!!