Turkish Tea Time deel 18 (Eindelijk volwassen hihi)

Hoe komt dat dan lieverd??

Moet gewoon zwaar de griep krijgen denk ik… maar ja geen tijd voor!!!

x

Sterkte mop, rustig aan doen, en je moet je wel bedenken: Als je ineens niet meer bij je baas zou werken om welke reden dan ook, ze redden zich prima. Wat drukker mss maar ze redden zich… Dus gewoon bellen en ziek melden
Knussss

Ja maar schat, wij zijn maar met z’n tweeën… Mijn baas en ik… En aangezien mijn baas sinds vandaag de sleutel van haar nieuwe huis heeft, wilde ze natuurlijk ook wel ff vrij!!

Oh het goeie nieuws>> Ik krijg woensdagmiddag mijn spalk voor mijn hand!! EINDELIJK!!!

x

@Cyn: ff heel zwart wit liefje, maar als je morgen dood neer valt dan moet ze ook gewoon werken. Als jij ziek bent moet ze een collega van je bellen om te vragen of die komt werken. Maar dat zal ze niet doen als jij blijft werken… Dus als je ziek bent, ziek melden, en anders zou mn moeder zegen: Niet zeuren en doorgaan, want daar kies je dan voor…
(Beterschap lieverd)

@ cyn…die hieperde pieper stemming kon natuurlijk ook niet eeuwig duren…enneuhm…je baas is niet voor nix je baas he? zij/ hij heeft de verantwoording en de leiding…nadeel van de baas zijn, maar wordt ie dik voor betaald, niet jouw verantwoording dus!!

ennnn…mn phoon is eindelijk binnen!! gauw een keer naar pa en ma op hem op te halen, nieuwe ontwikkelingen zijn in de maak, hopelijk gauw meer nieuws erover…ff afwachten nog (ben ik zoooo goed in…not!!)

Bloem, wat maak je ons weer nieuwsgierig!!!1

Meiden dont worrie about me… Komt allemaal wel weer goed!!!

Bloem, mijn baas wordt niet betaald hoor :wink: Is haar eigen reisburootje namelijk!!! En normaal gesproken zou ik ook thuis blijven, maar ze krijgt de sleutel van haar huis, en is daar zo happy mee!!! Dus ach ik redt me wel hoor!!

x

ja sorry…huis/ werk/ reisplannen…you know me, altijd in beweging, plannetjes aan het smeden, plannen omgooien en nieuwe uitwerken…

@ cyn…werkt jouw baas voor nix dan?? die geeft zichzelf heus wel wat centen en daarvoor draagt ze een bepaalde verantwoording…maar goed…
lekker vitamientjes nemen, ff met askim msn-en en weer vroeg naar bed!!

Haha die vitaminen komt wel goed!!! Maar Askim heeft geen geld voor msn nu… Dus zit me maar op msn te vermaken met een niet zo heel knappe jongen haha…

Moet toch wat :beef:

x

@cyn
Beterschap!

@bloem
Volgens mij maken die hersenen van jou overuren :wink:

Jij hebt tenminste nog MSN Cyn, ikke moet me hier vermaken met minder dan niets… en ik was toch blij dat ze een kleine mailing van 35 envelopes voor me hadden. 35 envelopes vullen, dichtplakken(met zo´n stripje eraf trekken) en frankeren…dolle pret

poehee…jij hebt he vorstelijke salaris vandaag al wel weer verdiend he!!

@ mk…tja…that’'s me…de denker en de dromer…en nu nog doen!!

@bep
5 minuten en klaar weer…

Goedenmiddag dames.

Ik zal het niet te lang maken, want ik zie, dat jullie het allemaal reuze druk op het werk hebben. :stuck_out_tongue:

Maar ik wou wel ff zeggen, ik ga mee hoor! Je weet wel! Meeting?

@ Bep: Ben je gelukkig toch niet de oudste. Hi, hi, hi.

Ja das heeeeeel hard werken voor mij…en dan durven ze me ook nog te vragen of ik het wel wilde doen…dusssss. Kom maar op met die klussen, graag vaak en veel en dan ook nog tegelijk graag…:drool:

Maar goed, ondertussen is het 16.40 en mag ik al weer bijna naar huis…

ikke jaloers!! ik mag nog 3,5 uur aftellen…wel met de zon in mn nek…is wat anders dan met 32 graden op een krukkie in de zon vragen of mensen een boottocht willen maken…:crybaby:

Opzeggen, geld pakken en vertrekken dan maar…ze willen je er vast wel hebben… alhoewel…nog ff 1 maandje wachten, dan is de tijd beter…

moet zeggen dat die gedachte de laatste tijd vaak door mn hoofd spookt…