Turkish Tea Time deel 18 (Eindelijk volwassen hihi)

Goedenmorgen op dit belachelijke uur

Hubbie moest vroeg op, en ikke was meteen ook wakker:crybaby: Kan ik eens uitslapen, zou ook niet opstaan, word ik wakker:mad:

Goed niets bijzonders hier te melden, maar ik spreek jullie vast nog wel vandaag. Werk ze voor hen die dat moeten…
Tot straks

Een goede morgen vanuit een druilerig brabant!

@Beps
Je bent het bed toch wel weer in gekropen?

Goeiemorgen allemaal !

Goeiemorgen allemaal,
Hier schijnt t zonnetje, waait t hard en ik zie wel alweer dikke wolken aankomen. Volgens mij zo’n dag met van alles wat!
Ik zit uit te puffen na een lekker druk, maar geweldig weekend. Marja had al verslag gedaan van ons dagje Rotterdam met als hoogtepunt het concert van Tarkan. Sluit me er helemaal bij aan, t was echt superdepuper geweldig!! Volgende keer echt gaan hoor meiden, absoluut de moeite waard. En gisteren zijn Mar en ik naar Arnhem gegaan om mijn zoon en vriend te bezoeken. Ook dat was erg leuk. Ik zie mijn zoon niet zo heel vaak en ben altijd weer blij hem ff te kunnen omhelzen. Ik blijf toch wel een soort van echte tutmoeder zeg maar haha! Gelukkig heb ik hier thuis nog een zoon en dochter rondlopen waar ik mijn knuffels op kwijt kan. Of zij daar zo blij mee zijn? Ach vast wel!
Iedereen die aan t werk is/moet: werk ze.
Iedereen die een beetje ziekies is: sterkte en beterschap.
Iedereen die vrij heeft: geniet van je vrije tijd.
Allemaal een fijne week toegewenst.

mogguh

ikke werd vanochtend wakker van een huisgenoot, 8 uur, alles grijs en grauw, en ik voelde me echt wakker wakker worden. Ik dacht nee…nee!! Dus gauw alle deken nog eens goed vast gepakt, kussen opgefluft, omgedraaid en was ik heerlijk nog 2 uurtjes in dromeland!! whiehee…en nu: stralende zon!! Heerlijk
zo meteen werken
allemaal een fijne dag!

De griep heeft me toch de pakken gekregen dus heb me vandaag ziek gemeld,het ging vanmorgen echt niet.Hoop niet dat het lang gaat duren.

Iedereen die moet werken werk ze en voor de rest een fijne dag

Goeie Morgen!!

Ik ben gisteren naar musical van Beauty and the Beast gaan kijken… ooh zo mooi, echt de moeite !
Zaterdag avond ge-babysit op zoontje van een vriendin haha leuk hoor(voor even)ik was om half 9 's morgens al aan het voetballen in de tuin:retard: . Kinders nee nog niet voor mij hoor. ja als je ze na een dag kan terugbrengen hihi:hihi:
Verder ben ik zo goed als helemaal genezen :biggrin:.

@ Turkije-fan: hey terug van weggeweest… en nu al ziek??? Je was in Istanbul toch nog niet ziek hoop ik… Leuke week gehad hoop ik… ik denk het wel hé. Hehe bijna mijn beurt…

@ Kusadasi-gangers: ik ga wss deze zomer ook!! hihi eind mei en mss augustus.

Prettige werk-, ziekte-, vakantie-, whateverdag iedereen!

xxx Summa

Nee Summa in Istanbul was ik gelukkig nog niet ziek,en we hebben een heerlijke tijd samen gehad.Tis wel een ontzetten grote stad we hebben veel gezien,maar vonden het beide te groot.Volgende keer weer gewoon naar het gezellige knusse Kusadasi

Goodmorning ladies

Hier schijnt het zonnetje, lekker!! Kan niet wachten tot het voorjaar/zomer weer begint. Tot laat op terrasjes zitten :smiley:

@Turkije lover: beterschap. Dus toch wel geveld door de griep :disgust:

@Summa: leuk he zo’n musical. Wij willen graag naar The Wiz. Plakken we er meteen een dagje Utrecht aan vast :smiley: Wat leuk dat je wss ook naar Kusa gaat! Ben zo benieuwd hoe het daar is, heb er zooooo’n zin in!!

@ DIA, vanmorgen scheen de zon hier ook, nu is het hier weer donker aan het worden en hagelt het k*tBelgië :tssk:. nog 4daagjes en dan hopelijk beter weer in Antalya:teeth:
Ben ook benieuwd naar Kusadasi … maar weet niet hoe het komt ik heb er niet zo’n goed gevoel bij, ja kan aan hotel liggen mss. Niet dat ik iets heb tegen Kusa, echt niet… Zal wel gewoon het gedacht zijn dat askim daar heel het seizoen zit, tussen al die vrouwen:disgust: . Achja wel zien wel.
Ben toch benieuwd, positief blijven!!!

x Summa

hier is het nu ook melk-boeren-honde-weer!! brrr…maar ik zit voorlopig nog wel ff binnen…helaas…

Weer blijft wisselend hier, de ene keer schijnt de zon…dan weer een bui.

@Turkijelover
Vervelend de griep, zijn er veel ziek momenteel. Gelukkig had je er in Istanbul nog geen last van.

@Dia
Kan ook niet wachten tot de zon weer gaat schijnen. Bikini aan en lekker luieren met een boek in de zon.

@Summa
Mazzelkont, nog even en je mag naar Turkije!

Haaa de zon komt weer eens piepen :tongue: voor een paar minuten maar wss :wacko:
@ Marion: ja hé hihihi, och wens het jullie ook allemaal toe hoor!!! :nod:

@Marion: Nee niet terug gegaan lekker gerommeld en niets gedaan. Bij een vriendin koffie gedronken en met de kleine geknuffeld. Nu op het werk, maar geen spat zin

Nou tot straks allemaal, kom vanzelf nog langs

zonnebril op…heerlijke zonneschijn weer hier

@ beps…wat zei vriendin en mooie vent van het kadootje?? hihihi…

@Beps
Ook een mooi begin van de week, op de koffie bij vriendin en knuffelen met de kleine. Duik je er vanavond gewoon lekker vroeg in.
Moet ook een hoop doen maar heb er ook geen zin in, gaat allemaal in slowmotion, en ach … komen er op die manier wel uiteindelijk.

Nou die mooie man ging lekker ontspannen bij het muziekje en zn mooie mama vond het een prachtig geschenk

kon ook niet anders he? met zo’n mooi kadooooooowwwhh!

pcies hihihihi

Voor alle anderen: Ik heb van Did**e het paardje gekocht, maar dan liggend op het kussentje met een slaapmelodietje erin. Als je dat laat spelen beweegt Galupy met zn hoofdje in het rond, op het kussentje, ZOET!!!

Verrot, moe, slap en K*T… dat is hoe ik me nu voel!!!

Luf joe all!!!

x