beterschap turkije lover!!
hopen dat je je snel beter voelt!
xxx Mariska
beterschap turkije lover!!
hopen dat je je snel beter voelt!
xxx Mariska
@turkije-lover: beterschap, wij staan nu op de 3e plek omdat az heeft gewonnen, ben benieuwd hoe de wedstrijd volgende week zal verlopen, hoop op winst voor mijn club natuurlijk
@ Linda1980: Het is spannend he? Ajax vandaag :biggrin: verloren, Fijenoord gelijk, dus…
Groetjes.
@Miss Mariska: Wat een mooie gedichtjes zag ik staan op die andere topic. Mooi hoor!
Tis dat ik niet meer zoooooooooo :wub: erg verliefd ben (nouja ?), want anders had ik er vast zo een aan iemand gestuurd. ![]()
@roanna: het is zeker spannend, we staan nu 3e, theoretisch gezien kan het nu nog alle kanten op
@linda
Gefeliciteerd met je cluppie.
Heb je die leuke jongen nog gezien deze week??
@bloem
:wub: Had je weer een date :wub:
@turkije lover
Beterschap.
@cyn
Beterschap, niet kunnen shoppen dus ![]()
@miere
Leuk dagje gehad zo te lezen, leuk toch dat er bijna alleen maar turken waren.
![]()
Vanmiddag geshopt, alvast een zomerjas voor de kleine gekocht.
En een hele leuke kinderkamer gezien, eind van de week nog ff bij Ik** kijken en anders wordt het deze kamer wel.
ja…net op tijd thuis…
lunch liep nogal uit…:wub:
1500 meter begint…spannende finale!! allemaal kijken!!
Ga in de pauze wel ff jullie weekendavonturen bijlezen!!
@mk: dank je, nee heb m deze week niet gezien, omdat ik niet geweest ben ivm auto uitzoeken
hallo ben net terug.
lees morgen alles weer bij.
Nu nog moe van het zwemmen!!!
Groetjes jac
@bloem
Jij hebt vast heel erg genoten van de 1.500!
@mk: hoe gaat het nu met je?
Zo dames, schaatsen, shoppen, te lang zonnen op de bank…
Jullie zijn druk geweest vandaag(lunches waar een :wub: achter staat???)
Ikke niet.
Zwartboek is goed, heeeel verrassend eind maar errug goed.
Verder met mn game dinges gedangesd(hihi) en lekker de zondag gebruikt waar hij voor is…NIETS DOEN…
Nu maar eens naar bed, zitten nu naar de laatste opnamen van Steve Irwin te kijken(Crocodil-hunter die dood is) vind dat nog steeds heeel raar…hij is nu dood, en al zo snel zag je zn opnamen al weer op tv
Tot morgen
@beppie: zwartboek dus binnenkort ook maar een keertje kijken
@ mk…ik zit gewoon nog met een bonzend hart!!
@ beps…klinkt goed…
ik heb vandaag lekker geluncht en daarna Amelie gekeken en me daarna helemaal wezenloos gezoend…:wub:
@bloem: schaatsen gaat zo weer verder he benieuwd of het ook zo mooi gaat worden
toppers doen niet mee…wust niet…misschien dat Sablikova nog iets leuks doet…
sorry voor het totaal off-topic gaan by the way!!
maar ff on-topic…iets turkije gerelateerds…
ikke ga wel eens een hapje uit eten de laatste tijd, met al dat gedate, maar toch…heb superveel zin om weer turks te eten!!
had laatst heftig gedroomd over turkije…is het al zomer?? aftellen…waar is die lijst eigenlijk?!
@bloem: wilde dit jaar ook wel weer naar turkije maar mijn ouders wilden dit jaar ergens anders naar toe maar ga in de toekomst zeker weer een keer naar turkije
Ik ga nu slapen ben moe spreek jullie morgen weer
weltruste linda
truste!!