Turkish Tea Time deel 18 (Eindelijk volwassen hihi)

Goedemorgen allemaal,

Pffff denk dat de griep mijn te pakken heeft,rillerig en dan weer heet,hoop niet dat het doorzet,maar snel weer afneemt.Vanmiddag naar Amsterdam mijn cluppie aanmoedigen.
Gister surpise party van een vriend gehad was erg leuk.

iedereen een fijne zondag

Ook een hele goede morgen. :wink:

Bep, al terug van de kerk?

Zoooo Bloem, het was wel het nachtje van jou he, met al dat geschaats. En weer met mooie resultaten voor de Nederlanders. :thumbsup:

Linda en Sev ook al wakker. Vlot zijn we allemaal zeg!

Ik zou vandaag eigenlijk naar de zwarte markt, maar gaat ff niet door. Gaan vanmiddag gewoon ff lekker shoppen hier in de stad. ( Koopzondag). Het belooft zo’n 14 graden te worden, dus lekker ff op een verwarmd terrasje zitten. :stuck_out_tongue:

Ik ga nu even lekker ( eerst koffie) badderen en ik spreek jullie nog wel weer. :wink:

Groetjes.

Ja terug van de kerk. Wij gaan lekker niets doen, mss ff opruimen, hebben 2 filmpjes(btje niet helemaal legaal, maar goed) Zwartboek en De laatste koning van Schotland… Denk Zwartboek vandaag…

Tot straks ofzo

@beppie: veel plezier met het kijken van Zwartboek

@bloem: gefeliciteerd met het W.R. van Sven Kramer. Hoelaat begint vanavond het schaatsen weer?

mogguh

@ beps, wel vertellen wat je ervan vond he??
@ diamond…hoe was jouw avondje…? :unibrow:

@ de rest…luf joe toooeeee
ikke ga zo in de stad lunchen, misschien idd wel op een terasje…lente!!
whiehiee
en vanavond weeeeeer schaatsen, hihi…

@ linda…om 20.00 uur op NED 3!!
3kilometer dames en 1500 meter mannen (denny!! erben!! fabris!! davis!! spannend!!)

@bloem: thanx! Ga zeker kijken vanavond

@bloem: veel plezier met de lunch

:wub: i will!!

Hi ladies!

@Turkijelover: beterschap! Wat vond de vriend gister van jullie verrassing?

@Roanna: hier schijnt het zonnetje ook heerlijk! Genietze van het terras, en drink er ook maar een van mij :tongue:

@Beps: have fun met de films!

@Bloem: avondje was :wub: hihi Lunchze!!

:confused: Goeiemorgen!!!:confused:

Beps: ik heb echt je virus te pakken!! Zit nu in mijn Turkse!! badjas op de bank met mijn computertje… Moet eigenlijk in mijn bedje liggen maar wil niet!!!

Bloemmie: veel plezier!!

Meiden!! Over 3 weken gaan we alweer meeten!!

x

@cynthia: beterschap!!!

Thank you!! Komt wel goed!! Moet morgen ook weer werken

@cynthia: hopelijk gaat het morgen weer beter

Hallo Allemaal,
Nou, zoals beloofd een verslag van gisteren, ons Turkse dagje Rotterdam.

De 3 Marren gingen om een uurtje of half 2 richting Rotjeknor.
*Toch maar met het autootje, was goed weer. Direct naar Ahoy gereden, en daar de auto geparkeerd. Was natuurlijk nog plaats zat, dus het tuutje stond fier vooraan. Dat bleek 's avonds laat een gouwe actie, want we waren ook heel snel weer van de parkeerplaats weg.:teeth: *
*Het was berekoud, dus snel Winkelcentrum Zuidplein ingedoken. Lekker overdekt en lekker warm. Gezellig geshopt,(niks gekocht) en lekker bakkie gedronken met broodje.:wink: *
Om een uur of half 5 toch maar met de metro de stad ingegaan, op zoek naar Nazar, het Turkse restaurant waar we met de 1e meeting met Hans hadden gegeten. En, met behulp van wat aardige mensen hebben we het nog gevonden ook!! Dus heerlijk Raki gedronken en Turks gegeten, en gezellig!!! Toen weer terug naar Ahoy, en Toen…
*Is niet te beschrijven, zoveel turken!! :redface: (hihi, ik denk wel 90%). Er stond al een aardige rij toen we aankwamen, maar het ging vrij snel. Wel gefouilleerd toen we binnen kwamen, en m’n flesje water afgepakt, ik zou d’r eens mee kunnen gaan gooien.:mad: *
*Maar goed, het was absoluut niet uitverkocht, maar wel goed vol, en al het publiek was laaiend enthousiast, al voordat Tarkan kwam. Een geweldige sfeer!! Hele goeie discomuziek!:finger: *
Maar toen Tarkan echt kwam…Nou, Ahoy mag blij zijn dat het dak er nog op zit!
GEWELDIG…
Is echt niet te omschrijven, moet je meegemaakt hebben.
*En toen het afgelopen was, uurtje of half elf, na de toegift, jaja, gauw naar de auto, en zoals gezegd, supersnel van de parkeerplaats weg, en weer richting huis. Nog een afzakkertje gehaald bij een gezellige kroeg bij ons in de buurt (kon ik ook eindelijk een wijntje nemen!) en om half twee waren we weer thuis. *
Een Superdag!!!

Nou meiden, fijne zondag allemaal, ik ga lekker in bad, nagenieten, haha

Goede middag meiden, ben ik ook weer even. Gisteren te druk gehad met het voetbal (YES ze hebben het eerste punt binnen) , vriendjes die kwamen spelen (en die stiekem probeerden verboden site’s te bezoeken op internet) en 's avonds met een feestje (en weer veel te ‘vroeg’ naar bed).
Dus vandaag weer lekker gammel, een kind wat niet te genieten was en een man met een flinke kater. Goed begin van de zondag he?
Maar intussen ben ik wat actiever, kind zijn humeur is wat opgefleurd en man weer wat ontnuchterd. Op naar het volgend feestje want mijn zus was 12.5 jaar getrouwd, feestje komt nog, maar gaan er toch maar even heen.
Iedereen een hele fijne zondag en beterschap voor de zieken onder ons!!

@Miere: oh dat klinkt geweldig!!! Hebben jullie nog foto’s gemaakt of mocht dat niet? Heb ook Tarkan maar weer eens opgezet, maar een keer erbij zijn lijkt me super!!!

@Marion: hihi wat een lekker begin van de zondag. Hopenlijk is iedereen weer een beetje opgeklaard inmiddels. Geniet nog ff van het tweede deel :smiley:

@Cyn: doe maar rustig aan hoor ! Straks ben je ziek als je naar je askim moet als je niet genoeg rust en dan hervalt of zo… Laat nu maar eens voor jou zorgen ! :wink:

Auw auw auw, ikke verbrand, hoe meer de uren verstrijken hoe meer pijn ik krijg, kan zelfs mn bh niet verdragen…

Net terug uit Amsterdam ondanks dat ik me grieperig voel ben ik toch maar gegaan kon het niet laten maar had beter op de bank kunnen blijven liggen,voel me niet echt beter en ook nog verloren,dus nog geen 2de plek voor ons dat zal wel moeilijk worden.Dus linda volgende week strijden we tegen elkaar ;).Ikke ga nu wel lekker op de bank hangen met een fleece deken en hoop echt dat ik me morgen beter voel.