:crybaby: aaaah die telefoon heb Askim ook… Is dat nou ook een ouwe vrouw??
Doe je nog een gokje op mijn foto???
x
:crybaby: aaaah die telefoon heb Askim ook… Is dat nou ook een ouwe vrouw??
Doe je nog een gokje op mijn foto???
x
Oh, nou moet ik echt ff lachen Cynthia. :unibrow: :unibrow: Is dat zo? Nee hoor jou askim is de knapste, mooiste, adonis die er is en beslist geen oude vrouw.:biggrin: :biggrin:
Ja ik zal nog even een gokje wagen, al weet ik totaal niet waar ik het zou moeten zoeken. Maar ik gok weer.
YES!! Helemaal mee eens:)
En helaas is je gokje weer niet goed!
alohaaaa…
iemand nog wat leuks te melden??
uitgewerkt? uitgegamed???
uitgegamed uitgegeten en opgeknapt door douche haartjes gedaan en leuke kleertjes aan…beps en hups gaan op visite…
Tot morgen
Ook uitgegeten. Niks te melden verder.
Bep: veel plezier en tot morgen. ![]()
Prettige avond allen ![]()
gaan jullie allemaal uit eten…grrr…!!
owh, ja ikke, morgen ook…lunch!!
Vanavond lekker gegeten bij de Mac. Voor zometeen een dvd’tje gehuurd, lekker saampjes op de bank :wub: want we hebben afgelopen week maar weinig tijd samen gehad.
Allemaal een fijne avond en tot later maar weer :so:
Morgen mijn ouders uitzwaaien op schiphol . Ze gaan voor 16 dagen naar Puerto Valletta,
Vandaag even goed rondgesnuffeld op Nhtv site.
Nog 2 dagen en dan mag ik weer stage lopen. Ik heb er weer zin in.
Allemaal een fijne avond
Zo… wat een rust hier. :biggrin: Net even heerlijk naar Paul gekeken. Dat was weer geinig.
En besmile, waar ga je nu stage lopen dan?
**Lekker he Dia, zo af en toe Mac eten?
**
**Nou dames, weltrusten voor straks.
**
@roanna: jij ook weltrusten voor straks
@roanna: ik ga stage lopen bij een kleinschalige reisorganisatie
@besmile: veel succes en plezier bij je nieuwe stage
@ Besmile: Oke, ik wens je in ieder geval succes. Toevallig toch niet bij Q? Oh, wat ben ik nieuwsgierig he? Maar geeft niet hoor, als je het liever hier niet zegt. Als jij het maar leuk vind! ![]()
Nu echt weltrusten allemaal. Hopenlijk mag Twente nog even nummer 2 staan toch Linda? :unibrow: :unibrow: Even morgen afwachten.
Groetjes.
@ Roanna ieder geval niet bij Q. Het is maar 10 minuten fietsen van mijn huis. Yeoeooe
ikke nie snap hoor…maar dat maakt niet uit, ben alleen vreselijk nieuwsgierig…
gaap…schaatsen…leuk hoor…gaap…
je moet ff wachten, maar dan hebbie ook wat!! WR voor sven op de 5km…tis maar weer ff dat jullie het weten…
ga zo echt slapen.
ciao
ikke is weer wakker, al ffies hoor…
Eerst ffies naar de kerk, en dan kom ik weer langs
Maar of ik iets te melden heb vandaag…nee denk ik niet hihihi
Goeiemorgen allemaal !
Ben hier ff niet geweest want mn internetverbinding ging niet, is zojuist weer herstelt…
Daarnet onder de zonnebank geweest, beetje verbrand maar kan ik niet naar Turkije, dan doe ik mn kleurtje wel op op een andere manier hihi ![]()
Sorry dat het weer een ego bericht is, maar jullie kletsen zo veel en heb niet zo veel tijd om alles bij te lezen. SORRY !
Goedemorgen allemaal